Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

EU fondovi

BIZkoshnica održala 2. konferenciju o društvenom poduzetništvu „Kako financirati društveno-korisne projekte u Hrvatskoj?“

Kao posljednja aktivnost u sklopu projekta  „Društveno-poduzetnička koshnica“ sufinanciranog iz  Europskog socijalnog fonda koji provodi BIZkoshnica prošli tjedan je održana konferencija „Kako financirati društveno-korisne projekte u Hrvatskoj?“.

Kao posljednja aktivnost u sklopu projekta  „Društveno-poduzetnička koshnica“ sufinanciranog iz  Europskog socijalnog fonda koji provodi BIZkoshnica prošli tjedan je održana konferencija „Kako financirati društveno-korisne projekte u Hrvatskoj?“. Cilj konferencije bio je putem prenošenja dobrih iskustava sudionicima približiti na koje se sve načine mogu financirati projekti koji za svrhu imaju društveni boljitak.

Nakon uvodne riječi osnivačice BIZkoshnice, Mirele Marović Omerzu koja je ukratko predstavila BIZkoshnica priču kao i projektom provedene aktivnosti osnaživanja društvenih poduzetnika i zapošljavanja ranjivih skupina, slijedila su dva kratka predavanja o tome kako se društveno korisni projekti mogu financirati u javnom, a kako u privatnom sektoru. Pa je tako Ivan Plačko predstavio priču Tehnološko-inovacijskog centra Međimurje gdje je stara austro-ugarska vojarna pretvorena u moderni kompleks zadužen za kultivaciju inovacija na tržištu. Slijedila je Tina Sirotić, iz Erste&Steiermaerkische banke, koja je predstavila model socijalnog bankarstva, koji je namijenjen lakšem ulazu i započinjanju poslovnih pothvata društvenih poduzetnika te svih onih koji svojim projektima žele napraviti pozitivnu promjenu u društvu.

Sljedeći dio konferencije bio je panel „Kako smo financirali svoje društveno-korisne projekte?“ u sklopu kojeg su govorile predstavnice nekih važnih društveno-korisnih aktera, odnosno Jelena Pavlović iz ACT grupe, Zrinka Suk iz Oceana Znanja, Katarina Habek iz HUKI-Hrvatski ured za kreativnost i inovacije, Marija Mraz iz KopriVite te Mirela Marović Omerzu iz BIZkoshnice. Uz vješto vođenje moderatorice Gordane Ćorić, panelistice su podijelile svoja pozitivna iskustva, ali i izazove s kojima su se suočili tijekom provođenja društveno-korisnih aktivnosti.

Konferencija je zaključena umrežavanjem uz prigodnu zakusku nazvanu „Društveno-poduzetnička trpeza“ gdje su sudionici imali priliku okusiti jela pripravljena od strane društvenih poduzeća, simbolizirajući bogatstvo i raznolikost koju društveno poduzetništvo donosi zajednici.

Zaključna misao konferencije je bila da je društveno poduzetništvo je poput sjemena koje, kad se pravilno zasadi i njeguje, može procvjetati u moćno stablo promjene.


Pročitajte još:

Marketing i prodaja

Kod vođenja prodajnih razgovora dobro obučen prodavač ne prelazi odmah na stvar tj. ne počinje prodavati odmah jer zna da je za uspješnu prodaju...

Komentari

S eksplozijom e-trgovine raste i broj skladišta diljem svijeta. Naime, s procijenjenih 151.000 skladišta u 2020. očekuje se rast na 180.000 skladišta do 2025....

Ljudski resursi

U prilogu donosimo 7 koraka pomoću kojih ćete djelovati uvjerljivo, te se prezentirati i pokazati kako ste osoba koja posjeduje integritet.

Komentari

'Recite nam nešto o sebi' je pitanje koje nećete moći izbjeći ni na jednom intervjuu za posao.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.