Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Edukacija

Blogovi i industrija putovanja

blogovi i indistrijska putovanja

Blogeri su u prvim redovima. Doslovno. Bila je to, sada već relativno davna 2009. godina, kada se dogodio presedan. Na Tjednu mode u Milanu poznati modni dvojac Dolce&Gabbana u prvi su red, rame uz rame sa slavnim urednicima smjestili i modne blogere opremljene laptopima sa zadatakom da uživo prate i komentiraju reviju. Baš kao kolumnisti u prestižnim časopisima, čije se nove kolumne s nestrpljenjem iščekuju i sa strahopoštovanjem iščitivaju, i najpoznataji blogeri danas imaju veliku zajednicu sljedbenika i obožavatelja. No, nije mi ovdje namjera uspoređivati ih s novinarima; smatram, naime, kako blogeri nisu novinari novog stoljeća, kako ih vole nazivati suvremeni kroničari, već naprosto – nova vrsta medija.

Činjenica je kako stotine milijuna blogova obitava u online orbiti i svaki ih je dan sve više. Pokrivaju gotovo sve teme, od mode i ljepote, gastronomije, politike, sporta do putovanja… Subjektivni su, emotivni, privlačni, vizualno atraktivni, svježi, neposredni, interaktivni, a njihovi najumješniji autori imaju zvjezdani status. Namjera mi je, pak, ukazati kako su blogovi postali moćno komunikacijsko oruđe i platforma koja vašem brendu može osigurati subjektivnu i interaktivnu komunikaciju i veću prepoznatljivost.

Blogovi i industrija putovanja

Posljednjih godina sve je veća potražnja za autentičnim, autohtonimuslugama i sadržajima; turisti žele priču, iskonski doživljaj, oni više nisu pasivni, žele istražiti lokaciju, lokalne običaje, hranu… Stoga su i marketinški alati u industriji putovanja doživjeli svojevrsnu renesansu. Među prvima to je prepoznao TripAdvisor i uvažio vrijednost informacija «iz prve ruke». Danas slovi kao najveći svjetski turistički portal i okuplja najmnogoljudniju putničku zajednicu na svijetu, dosežući gotovo 315 milijuna posjetitelja mjesečno s više od 200 milijuna recenzija koje pokrivaju više od 4,4 milijuna smještajnih objekata, restorana i turističkih atrakcija.

Stoga – blogajte! Vodite sami svoj blog s preporukama, savjetima, lokalnim pričama protkanim legendama, zanimljivostima, poviješu, jedinstvenošću lokacije… i ostvarite suradnju s drugim blogerima koji će na svojim stranicama, vašim stranicama i društvenim medijima dijeliti multimedijske sadržaje koji otkrivaju njihova putovanja, iskustva i avanture. Preporuka zlata vrijedi, a tražilice vole indeksirati blogove.

Blog je koristan

Činjenica je da kompanije koje pišu blog tri puta tjedno ostvaruju pet puta više prometa od onih koje nemaju službeni blog (Izvor: HubSpot). Jednom kad kreirate bazu korisnika koji će vas redovito pratiti i čitati, taj broj može samo rasti. Blogove ne čitaju samo potencijalni gosti, nego i drugi blogeri i novinari, koji mogu prenijeti priču dalje – tako kreće WOM efekt (Word of mouth), pa se blog lako može pretvoriti u odličan PR.

Blog ima kredibilitet

Prema provedenim istraživanjima na internetu, blog se smatra jednim od pet najpouzdanijih informativnih izvora kojima ljudi vjeruju. Svakog dana kreira se 70.000 novih blogova, a svaki peti blog kreiran je u poslovne svrhe. Japanska Nacionalna turistička organizacija pokrenula je veliku kampanju u suradnji s tri poznata blogera kako bi zemlju promovirali novoj publici – Europljanima. Cilj im je povećati broj stranih posjetitelja na 20 milijuna do 2020., a kako bi u tome uspjeli, proširili su ciljna tržišta. Kampanju, očekivano, temelje na neizostavnim digitalnim alatima, a važan segment su društveni mediji i blogeri.

Blog je autentičan

Klasične marketinške kampanje ponekad imaju nikakav ili čak suprotan učinak. Sve manje ljudi vjeruje plaćenim oglasima i službenim web stranicima. Koliko li ste se samo puta «opekli» vjerujući isključivo službenim fotografijama i opisima hotelskih soba i sadržaja, a dolaskom na lokaciju, zatekli potpuno drukčije stanje stvari? Gosti žele preporuku treće strane, kojoj vjeruju. Blog u ovom slučaju predstavlja autentičan izvor potrebnih informacija koji može presuditi u izboru destinacije za putovanje. Blogeri neće koristiti vaše «ušminkane» materijale, sadržaj će kreirati sami.

Blog ima kvalitetan sadržaj

Dakle, sadržaj će sami kreirati i pri tome mu udahnuti život, svježinu, originalnost, kreativnost koja je tako potrebna komunikacijska alternativa suhoparnom marketinškom pristupu „copy paste“ informacija s weba, newslettera, letaka, brošura… Iskusni blogeri jako dobro znaju kako nešto prezentirati – reprezentativne fotografije, video sadržaji, priče, recepti autohtonih jela, pjesme… oni će prenijeti upravo ono što čitatelj želi osjetiti – emociju.

[box style=”0″]

Elizabeta Penić, general manager Lollipop komunikacije

Izvor: Poslovni turizam

[/box]


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Ljudski resursi

Uvijek imajte na umu da vam je cilj postići dogovor. Svakako ne pristajte na prvu ponudu, no pazite a vaše ne u konačnici ne...

Lifestyle

Ako želite napredovati u životu, morate se riješiti određenih stvari i trebate zamijeniti trenutne životne poglede novima.

Lifestyle

Svijetu ne treba još jedan loš vođa koji negativno utječe na zaposlenike, njihovo zdravlje, klijente i tvrtku.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.