Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Booking njemačkih turista za sezonu bolji je od lanjskog!

Hrvatski turistički djelatnici, hotelijeri i predstavnici putničkih agencija, okupljeni ovih dana na Svjetskoj turističkoj burzi-ITB u Berlinu, zadovoljni su bookingom i prodajom na njemačkom tržištu, posebno za ljeto, koja se kod ponekih penje i na 30 posto više nego u isto vrijeme prošle godine. Predsjednik Uprave Liburnia Riviera Hotela (LRH) Kristjan Staničić ističe da im je s njemačkog, ali i drugih euro tržišta, booking trenutno odličan, bolji od lanjskog i za 25 posto…

Hrvatski turistički djelatnici, hotelijeri i predstavnici putničkih agencija, okupljeni ovih dana na Svjetskoj turističkoj burzi-ITB u Berlinu, zadovoljni su bookingom i prodajom na njemačkom tržištu, posebno za ljeto, koja se kod ponekih penje i na 30 posto više nego u isto vrijeme prošle godine. Predsjednik Uprave Liburnia Riviera Hotela (LRH) Kristjan Staničić ističe da im je s njemačkog, ali i drugih euro tržišta, booking trenutno odličan, bolji od lanjskog i za 25 posto...

Slijedom nove strategije kaže da su prilagodili prodaju tržišnim kretanjima te dosta rade on-line ili na direktnoj prodaji, čime postižu i bolje cijene od onih koji nude touroperatori u fazi tzv. ranijeg bookinga.

“Booking u ovo vrijeme se manje isplati”

S obzirom na to i rast volumena bookinga u ovo vrijeme i on, baš kao i predsjednik Uprave Hotela Makarska Joško Lelas te izvršni direktor HUP Zagreb i predsjednik Udruge poslodavaca u hotelijerstvu Hrvatske (UPUHH) Kristijan Šustar upozoravaju da to može biti ‘dvosjekli mač’ jer se može dogoditi da se to financijski manje ‘isplati’.

Svi se slažu da treba tržište pažljivo osluškivati te prodaju prilagođavati tome da se ne dogodi primjerice ‘stop buking’ u lipnju ili srpnju što znači i ‘nered na tržištu’.

Hotelski smještaj sve bolji

Slažu se i u ocjeni da će svibanj biti kritičan, ali vjeruju da će hotelski smještaj i ove godine u Hrvatskoj rasti. To je, kako je kazao Šustar, potvrdio i okrugli stol o hotelskoj industriji u istočnoj Europi u sklopu ITB-a na kojemu je sudjelovao s predstavnicima hotelijera iz Poljske, Rumunjske, Rusije i drugih zemalja.

Predsjednik Uprave adriatica.net Grupe Boris Teški također je zadovoljan bukingom za Hrvatsku za ovu sezonu koji im je ukupno sa svih tržišta za oko 20 posto veći od lanjskog. Na ITB-u se ta Grupa prvi put samostalno predstavlja partnerima, što je također, kako je kazao bio dobar poslovni potez.

Napisao

Pročitajte još:

Turizam

Istarsko vino Val Gambalera iz 2015. vinarije Meneghetti osvojilo je veliko zlato na prestižnom svjetskom ocjenjivanju Concours Mondial de Bruxelles kojem je od 11....

Ekonomija

Ekskluzivni nautički B2B sajam ICE (International Charter Expo) doseže nove rekorde u ovogodišnjem izdanju, kada će se na Zagrebačkom velesajmu predstaviti stotine prestižnih megajahti...

Nekretnine

Mnogi čimbenici poput trenutne geopolitičke situacije, usklađenosti ponude i potražnje, povoljnih stambenih kredita i kamatnih stopa te uvjeta za strane ulagače izravno utječu na...

Novosti

Na orebićkoj rivi žene su ponovo dočekivale svoje kapetane, u isto vrijeme vraćali su se timovi s prvog dana natjecanja u big game fishingu....

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.