Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

DOP

Boranka i neoBORivi pomagači zasadit će ove sezone 5 tisuća novih sadnica

Nakon inicijative Henkela i dm-drogerie markta te prodajne akcije koja je trajala kroz srpanj i kolovoz, Boranka će uistinu zazeleniti Hrvatsku i to s čak 5 tisuća sadnica na području Splitsko-dalmatinske županije.

Akcija Obojimo zajedno Hrvatsku u zeleno dobila je sretan epilog. Nakon inicijative Henkela i dm-drogerie markta te prodajne akcije koja je trajala kroz srpanj i kolovoz, Boranka će uistinu zazeleniti Hrvatsku i to s čak 5 tisuća sadnica na području Splitsko-dalmatinske županije.

Uručenjem donacije predstavnicima Boranke najavljen je plan i raspored pošumljavanja te lokacije opožarenih područja na kojima su nove sadnice drveća prijeko potrebne. Tako će Žrnovnica kod Splita biti pošumljena u jednom vikendu, 17. i 18. listopada dok će se Sitno Donje na Mosoru pošumljavati čak četiri dana – jedan vikend u listopadu te jedan vikend sredinom studenog, a na akcijama će kao ispomoć u provedbi biti i pripadnici Hrvatskih šuma, HGSS-a, Ravnateljstva civilne zaštite i Hrvatske vatrogasne zajednice – svi kao partneri Savezu izviđača Hrvatske u kampanji Boranka.

U velikim požarima, koji sve češće haraju hrvatskom obalom i priobaljem, stradavaju izrazito velike površine šuma. Vatrene stihije iza sebe ostavljaju pustoš s katastrofalnim prirodnim posljedicama. Vodeći se tom crnom statistikom i činjenicom da je priroda nemoćna sama se obraniti i brzo obnoviti, nastala je Boranka – najveće volontersko pošumljavanje opožarenih područja ikad organizirano u Hrvatskoj. Ovom inicijativom u pošumljavanju sudjelovali su i svi kupci Henkel proizvoda u dm prodavaonicama, koji su na poklon dobivali Boralice, jedinstvene bojice napravljene od izgorenih borova čime se na izvrstan način podsjetilo građane koliko je bitan oprez i odgovorno ponašanje kada su šume u pitanju.

„Poruka koju smo htjeli poslati ovim projektom jest da svako treba uložiti napor i dati svoj doprinos brizi o šumama, jer prirodu i okoliš ne smijemo zapostavljati. Na ovu smo suradnju s Borankom izrazito ponosni, jer se radi o sjajnom projektu i sjajnoj ideji koju smo morali poduprijeti. Ovog puta kroz ekološku akciju koja ima najljepši mogući kraj, a na tome posebno hvala volonterima Boranke i svim drugim entuzijastima, ljubiteljima prirode“, rekla je Marija Grđan, Brand Manager Henkel Laundry & Home Care – Adria region.

Akciju Obojimo zajedno Hrvatsku u zeleno su podržali brojni kupci u dm-drogerie markt prodavaonicama što je uvelike utjecalo na uspjeh projekta. „Briga o okolišu i odgovorno upravljanje resursima važan su dio svakog segmenta poslovanja dm-a – od razvoja proizvoda dm marke do inicijativa kojima potičemo kupce na ekološki odgovorno ponašanje. U akciji Obojimo zajedno Hrvatsku u zeleno u suradnji s partnerima objedinili smo ono najvažnije kada je u pitanju zaštita okoliša – osvijestili smo sugrađane o problemu stradavanja šuma i omogućili smo im da budu dio rješenja“,  izjavila je Roberta Kukovičić, menadžerica za asortiman u dm-u.

Boranka je inače jedina bojanka koja vraća život iz pepela, a edukativno – ekološka kampanja pošumljavanja traje već treću godinu zaredom. „Boranka je najbolji dokaz kako ljubav prema prirodi i domovini, uz dobru volju i dobre ljude, mogu iz crnih požarišta stvoriti nove, zelene šume.  Upravo to je naša misija koja, što nam je izuzetno drago, svake godine okuplja tisuće novih volontera, sponzora i partnera. Stoga nam je izuzetno drago da su Henkel i DM prepoznali ovu plemenitu inicijativu i uključili se kako bi zajedničkim snagama obojili Hrvatsku u zeleno“, kazao je Dan Špicer, poslovni direktor Saveza izviđača Hrvatske i glavni koordinator kampanje Boranka.


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Ljudski resursi

Uvijek imajte na umu da vam je cilj postići dogovor. Svakako ne pristajte na prvu ponudu, no pazite a vaše ne u konačnici ne...

Lifestyle

Svijetu ne treba još jedan loš vođa koji negativno utječe na zaposlenike, njihovo zdravlje, klijente i tvrtku.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.