Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Komunikacija

Borba za bolje društvo i vapaj za radnicima – teme koje obilježavaju 13. Grand PRix HUOJ-a

Ove je godine za nagradu Grand PRix Hrvatske udruge za odnose s javnošću prijavljeno 40 komunikacijskih projekata.

Ove je godine za nagradu Grand PRix Hrvatske udruge za odnose s javnošću prijavljeno 40 komunikacijskih projekata. Najviše ih je, čak osam, stiglo za kategoriju odnosa s javnošću u ustanovama, udrugama i nevladinim organizacijama. Podatak je to koji otkriva važnost komunikacije u stvaranju društvenih promjena.

Na Smotri finalista za nagrade Grand PRix HUOJ-a predstavljena su te ocjenjivačkom sudu dodatno pojašnjena 22 projekta koja su u završnicu nagrade Grand PRix ušla razvrstana u devet kategorija.

„Smotra finalista HUOJ-a donijela je presjek najbolje komunikacijske prakse ostvarene u Hrvatskoj prošle godine, ali i potvrdila činjenicu da je za promjene nužna kvalitetna komunikacija s javnošću. Ta se teza provukla kroz gotovo sve kategorije, a najupečatljivija je bila u kategorijama odnosa s javnošću u ustanovama, udrugama i nevladinim organizacijama gdje je ove godine uvjerljivo najviše prijavljenih projekata“, kazao je doc. dr. sc. Damir Jugo, predsjednik žirija 13. Grand PRixa HUOJ-a.

Za Grand PRix za odnose s javnošću u ustanovama, udrugama i nevladinim organizacijama bore se Udruga roditelja djece s teškoćama u razvoju Brački pupoljci i CTA komunikacije projektom Nešto zbilja važno – borba za besplatan trajektni prijevoz za otočku djecu s teškoćama u razvoju, Media Val i Fabula projektom Fond #Spasime za pružanje hitne pomoći žrtvama obiteljskog nasilja te udruga poreznih obveznika Lipa i Briefing komunikacije Crnom knjigom trošenja javnog novca.

Za Grand PRix u kategoriji odnosa s javnošću za velika trgovačka društva stiglo je šest prijava, a sva tri projekta koja su ušla u završnicu izbora, vezana su uz brendiranje poslodavca, tzv. employer branding. Zbog trenutačnog stanja na hrvatskom tržištu rada velika trgovačka društva velike napore ulažu u privlačenje i zadržavanje radnika. Tako se u kategoriji Grand PRix za odnose s javnošću za velika trgovačka društva nalaze kampanje koje komunikaciju spajaju s upravljanjem ljudskim potencijalima. Agencija Švicarska potpisuje kampanju It’s not science fiction, it’s every day at Mercury Processing, a 404 i Valamar Riviera zajedno su radili na komunikaciji Kuće Valamar koja pruža smještaj sezonskim radnicama. Agencija 404 u istoj je kategoriji Grand PRixa HUOJ-a s još jednim projektom. Za Zagrebačku je pivovaru radila na kampanji Zakon posao.

„Kod državne, regionalne i lokalne samouprave vidljiva je proaktivnija i otvorenija komunikacija koja se temelji na projektno-programskoj komunikaciji, komunikaciji potaknutoj pozitivnim propisima Republike Hrvatske te kriznim situacijama. Nedostaje strateško komuniciranje koje će se sigurno razviti u bliskoj budućnosti te svijest o važnosti promocije vlastitih uspješnih komunikacijskih projekata“, kazala je Andreja Barberić, zamjenica predsjednice Hrvatske udruge za odnose s javnošću.

Koji će komunikacijski projekt pobijediti u kojoj kategoriji, bit će objavljeno na svečanosti Grand PRixa HUOJ-a u ponedjeljak 16. ožujka u kinu Kaptol Boutique Cinema.


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.