Boris Ličina Borja, stručnjak za digitalnu komunikaciju i advertising na digitalnim platformama, novo je lice i pojačanje digitalnog tima kreativne agencije I TO NIJE SVE!.
Boris ili Borja, danas je apsolutni autoritet na području digitalne komunikacije, odnosno komunikacije na digitalnim platformama. Nakon dugogodišnje novinarske karijere, uspješno pokreće popularni specijalizirani magazin Plan B, te potom osniva i jednu od prvih hrvatskih digitalnih agencija – Jasno i Glasno. Nakon što je ostvario svoj san te postao uspješni poduzetnik, nakon skoro 10 godina na čelu Jasno i Glasno, Borja odlazi u zagrebački BBDO te preuzima funkciju Direktora digitalnih komunikacija, s koje početkom ove godine prelazi u I TO NIJE SVE! kreativnu agenciju na funkciju voditelja digitalnih kanala.
Osim svoje zavidne karijere u marketinškoj industriji, potrebno je podsjetiti da je Borja i jedan od suosnivača natjecanja SoMo Borac – najvažnije nagrade koja se dodjeljuje za najbolje digitalne kampanje u regiji tijekom Weekend Media Festivala u Rovinju.
Nakon preuzimanja direktorske palice i upoznavanja s digitalnim timom I TO NIJE SVE! kreativne agencije, Borja je izjavio: “Izuzetno mi je drago što sam postao dio I TO NIJE SVE! kreativne agencije i što ću upotpuniti već jaku digitalnu ekipu. U vrijeme agilnog – koje ova agencija istinski primjenjuje – spremni smo na rješavanje najkompleksnijih problema i u lakim i teškim vremenima.”
“Jako sam sretan i ponosan na činjenicu da sada među svojim redovima imamo osobu poput Borje. Siguran sam da će nam njegovo dugogodišnje iskustvo uvelike pomoći i dodatno ojačati naš tim za digitalne komunikacije, ali i našim klijentima osigurati dodatnu vrijednost. Borja je uistinu vrijedan dodatak našem timu kreativaca i veselim se svim projektima koje planiramo ove godine, ali i u razdoblju koje je pred nama”, zaključio je Alen Kekić (CEO) I TO NIJE SVE! kreativne agencije.