L’Orealova internacionalna studentska nagrada za marketing pokrenuta je 1993., a 2004. godine dobila je ime koje nosi i danas – L’Oreal Brandstorm. Danas je ovaj projekt visoko kvalitetna platforma i regrutacijski alat koji pronalazi i privlači inovativne talentirane mlade ljude, a u preko dva desetljeća svoga trajanja okupio je preko 80.000 studenata s više od 360 sveučilišta iz gotovo 50 zemalja diljem svijeta.
Grupe studenata iz cijelog svijeta prijavljuju se u prvoj fazi na nacionalno natjecanje u svojim zemljama, a pobjednički timovi iz svih zemalja sudionica dobivaju rijetku priliku, predstaviti svoj rad na internacionalnom natjecanju „Brandstorm“ u Parizu, odmjerivši tako kreativne snage sa svojim kolegama iz cijelog svijeta. Prva tri tima osvajaju vrijedne nagrade, pa tako pobjednički tim odlazi na putovanje na lokaciju prema želji u vrijednosti od 10 000 eura, drugo nagrađeni tim može putovati svijetom pomoću osvojene vrijednosti od 5 000 eura, dok će treći tim odabrati putovanje na bilo koju lokaciju na zemaljskoj kugli u vrijednosti od 2 500 eura.
Kao platforma koja se konstantno razvija i napreduje, Brandstorm je također postao važni pedagoški alat koji pojačava i dodatno razvija stečeno znanje među poslovnim i marketinškim subjektima. Nadalje, Brandstorm se pozicionirao kao snažan alat koji privlači različite profile mladih ljudi te svake godine zapošljava između 150 i 200 natjecatelja kao pripravnike i/ili zaposlenike.
Ključne informacije iz 2015. godine:
- 46 zemalja
- 307 kampusa
- preko 13 000 sudionika
- 42 projekta na međunarodnom finalu u Parizu
- 126 studenata pozvanih na međunarodno finale u Parizu
- između 150 i 200 sudionika postali L’Oreal-ovi pripravnici i vježbenici
BRANDSTORM 2016.
U 2016. godini Brandstorm postaje partner s brendom La Roche-Posay čija je ključna vizija postići da La Roche-Posay proizvod bude dio svakog doma, pri čemu je glavna misija postizanje boljeg rješenja za njegu osjetljive kože, uključujući ozbiljnije kožne bolesti, kao i svakodnevne kožne probleme. Brandstorm i La Roche-Posay ovom su suradnjom pozvali studente da pokažu svoju kreativnost na studiji slučaja fokusiranoj na privlačenje novog segmenta kupaca dobi od 15 do 25 godina, sa snažnim naglaskom na tehnološkoj i digitalnoj komponenti.
U skladu s misijom samog brenda – omogućiti bolju njegu osjetljivoj koži – studenti moraju odgovoriti na sljedeće zahtjeve:
„Osmisli umreženu i inovativnu digitalnu strategiju pomoću koje će se regrutirati nove generacije LRP korisnika. Kako bi ih brend trebao privući? Kako bi se kreirala dugotrajna veza kupca s brendom? Koji bi tipovi usluga, digitalnih alata i online komunikacijskih kampanja trebali biti dio regrutacijske strategije? Koji bi trebao biti idući tehnološki i digitalni iskorak za La Roche-Posay?“
Brandstorm i ove godine nastavlja okupljati studente različitih specijalizacija s različitih sveučilišta, od marketinga do inženjerstva, pružajući svim sudionicima jednaku mogućnost dolaska do nacionalnih finala i internacionalnog finala u Parizu te osvajanja svjetske nagrade.
BRANDSTORM U REGIJI
U prvoj godini sudjelovanja regije Adria-Balkan u projektu sudjelovala su četiri tima studenata:
- Tim RIT (Daren Perincic, Mislav Mesek, Tamara Novak) – privatni fakultet „Rochester Institute of Technology“ iz Zagreba
- Tim KIK (Ilija Vrdoljak, Karla Kralj, Katarina Kovacev) – Zagrebačka škola ekonomije i managementa, mentori Maja Martinović i Ana Kuštrak Korper
- CroTIM (Filip Gracin, Ivana Janjic, Mario Konić) – Ekonomski fakultet iz Zagreba, mentori Miroslav Mandić i Tihomir Vranešević
- Tim Digital Consulting (Milica Jankovic, Jovana Jovanovic, Branislav Bandić) – Fakultet organizacionih nauka iz Beograda, mentor Vesna Damnjanović
Zahtjevan zadatak da odabere najbolji među četiri izvrsna tima imao je stručni žiri kojeg čine Brigitte Streller, generalna direktorica L’Oreala Adria-Balkan, Dario Scaglia, generalni direktor Divizije aktivne kozmetike L’Oreala Adria-Balkan, Milena Shipkovenska, direktorica ljudskih potencijala L’Oreala Adria-Balkan te dr. med. Željana Bolanča, spec. dermatovenerologije.
Pobjednik je odabran sukladno jasno definiranim odrednicama, pa se tako četvrtina ukupne ocjene temeljila na strateškom pristupu brendu i kanalima (max. 25 bodova), četvrtina od ukupnog broja bodova se mogla ostvariti ovisno o stupnju inovativnosti (max. 25 bodova), a kao kriteriji ocjenjivanja slijedili su utjecaj i inovacija komunikacijske strategije (max. 20 bodova) te prezentacijske vještine i timski duh (max. 15 bodova) i analitičke vještine (max. 15 bodova).