Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Marketing i prodaja

Brandstorm: Kako to radi L’Oreal

L’Orealova internacionalna studentska nagrada za marketing pokrenuta je 1993., a 2004. godine dobila je ime koje nosi i danas – L’Oreal Brandstorm. Danas je ovaj projekt visoko kvalitetna platforma i regrutacijski alat koji pronalazi i privlači inovativne talentirane mlade ljude, a u preko dva desetljeća svoga trajanja okupio je preko 80.000 studenata s više od 360 sveučilišta iz gotovo 50 zemalja diljem svijeta.

Grupe studenata iz cijelog svijeta prijavljuju se u prvoj fazi na nacionalno natjecanje u svojim zemljama, a pobjednički timovi iz svih zemalja sudionica dobivaju rijetku priliku, predstaviti svoj rad na internacionalnom natjecanju „Brandstorm“ u Parizu, odmjerivši tako kreativne snage sa svojim kolegama iz cijelog svijeta. Prva tri tima osvajaju vrijedne nagrade, pa tako pobjednički tim odlazi na putovanje na lokaciju prema želji u vrijednosti od 10 000 eura, drugo nagrađeni tim može putovati svijetom pomoću osvojene vrijednosti od 5 000 eura, dok će treći tim odabrati putovanje na bilo koju lokaciju na zemaljskoj kugli u vrijednosti od 2 500 eura.

Kao platforma koja se konstantno razvija i napreduje, Brandstorm je također postao važni pedagoški alat koji pojačava i dodatno razvija stečeno znanje među poslovnim i marketinškim subjektima. Nadalje, Brandstorm se pozicionirao kao snažan alat koji privlači različite profile mladih ljudi te svake godine zapošljava između 150 i 200 natjecatelja kao pripravnike i/ili zaposlenike.

Ključne informacije iz 2015. godine:

  • 46 zemalja
  • 307 kampusa
  • preko 13 000 sudionika
  • 42 projekta na međunarodnom finalu u Parizu
  • 126 studenata pozvanih na međunarodno finale u Parizu
  • između 150 i 200 sudionika postali L’Oreal-ovi pripravnici i vježbenici

BRANDSTORM 2016.

U 2016. godini Brandstorm postaje partner s brendom La Roche-Posay čija je ključna vizija postići da La Roche-Posay proizvod bude dio svakog doma, pri čemu je glavna misija postizanje boljeg rješenja za njegu osjetljive kože, uključujući ozbiljnije kožne bolesti, kao i svakodnevne kožne probleme. Brandstorm i La Roche-Posay ovom su suradnjom pozvali studente da pokažu svoju kreativnost na studiji slučaja fokusiranoj na privlačenje novog segmenta kupaca dobi od 15 do 25 godina, sa snažnim naglaskom na tehnološkoj i digitalnoj komponenti.

U skladu s misijom samog brenda – omogućiti bolju njegu osjetljivoj koži – studenti moraju odgovoriti na sljedeće zahtjeve:

„Osmisli umreženu i inovativnu digitalnu strategiju pomoću koje će se regrutirati nove generacije LRP korisnika. Kako bi ih brend trebao privući? Kako bi se kreirala dugotrajna veza kupca s brendom? Koji bi tipovi usluga, digitalnih alata i online komunikacijskih kampanja trebali biti dio regrutacijske strategije? Koji bi trebao biti idući tehnološki i digitalni iskorak za La Roche-Posay?“

Brandstorm i ove godine nastavlja okupljati studente različitih specijalizacija s različitih sveučilišta, od marketinga do inženjerstva, pružajući svim sudionicima jednaku mogućnost dolaska do nacionalnih finala i internacionalnog finala u Parizu te osvajanja svjetske nagrade.

BRANDSTORM U REGIJI

U prvoj godini sudjelovanja regije Adria-Balkan u projektu sudjelovala su četiri tima studenata:

  • Tim RIT (Daren Perincic, Mislav Mesek, Tamara Novak) – privatni fakultet „Rochester Institute of Technology“ iz Zagreba
  • Tim KIK (Ilija Vrdoljak, Karla Kralj, Katarina Kovacev) – Zagrebačka škola ekonomije i managementa, mentori Maja Martinović i Ana Kuštrak Korper
  • CroTIM (Filip Gracin, Ivana Janjic, Mario Konić) – Ekonomski fakultet iz Zagreba, mentori Miroslav Mandić i Tihomir Vranešević
  • Tim Digital Consulting (Milica Jankovic, Jovana Jovanovic, Branislav Bandić) – Fakultet organizacionih nauka iz Beograda, mentor Vesna Damnjanović

Zahtjevan zadatak da odabere najbolji među četiri izvrsna tima imao je stručni žiri kojeg čine Brigitte Streller, generalna direktorica L’Oreala Adria-Balkan, Dario Scaglia, generalni direktor Divizije aktivne kozmetike L’Oreala Adria-Balkan, Milena Shipkovenska, direktorica ljudskih potencijala L’Oreala Adria-Balkan te dr. med. Željana Bolanča, spec. dermatovenerologije.

Pobjednik je odabran sukladno jasno definiranim odrednicama, pa se tako četvrtina ukupne ocjene temeljila na strateškom pristupu brendu i kanalima (max. 25 bodova), četvrtina od ukupnog broja bodova se mogla ostvariti ovisno o stupnju inovativnosti (max. 25 bodova), a kao kriteriji ocjenjivanja slijedili su utjecaj i inovacija komunikacijske strategije (max. 20 bodova) te prezentacijske vještine i timski duh (max. 15 bodova) i analitičke vještine (max. 15 bodova).


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Ljudski resursi

Uvijek imajte na umu da vam je cilj postići dogovor. Svakako ne pristajte na prvu ponudu, no pazite a vaše ne u konačnici ne...

Lifestyle

Svijetu ne treba još jedan loš vođa koji negativno utječe na zaposlenike, njihovo zdravlje, klijente i tvrtku.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.