Ukupni bruto premijski prihodi Allianza u 2011. godini premašili su ponovno milijardu kuna, odnosno 1.025,6 milijuna kuna, što je za 41,6 milijuna kuna više u usporedbi s 2010. godinom. Dok je Allianz ostvario ukupni rast premije od 4,2 posto, tržište je zabilježilo pad od 1,1 posto.
Granica solventnosti, kao važan pokazatelj kvalitete poslovanja je u 2011. godini iznosila 200,6 posto što je dvostruko više od zakonski propisane regulative. U životnim osiguranjima tvrtka je zadržala i učvrstila lidersku poziciju povećavši tržišni udjel na 15,4 posto uz ostvareni bruto premijski prihod od 373,4 milijuna kuna. Zabilježen je rast od 2,2 posto u neživotnim osiguranjima, uz ostvareni bruto premijski prihod od 652,2 milijuna kuna.
„2011. je bila dobra godina za Allianz. Uspjeli smo ostvariti pozitivne rezultate u oba segmenta te nadmašiti tržište, koje i dalje bilježi negativni trend. Što se premije tiče, prešli smo milijardu kuna iz godina prije krize, a kontinuiranim ulaganjem u razvoj inovativnih proizvoda te širenjem prodajne mreže dodatno smo učvrstili lidersku poziciju u životnim osiguranjima. Temelji za uspješno poslovanje i dalje će biti ostvarenje solidne razine profitabilnosti, konzervativna politika investiranja te fokus na kvalitetno upravljanje troškovima. Isto tako, nastavit ćemo pružati individualna rješenja klijentima i povećavati dostupnost naših proizvoda većem broju građana kroz širenje prodajne mreže i otvaranje novih prodajnih mjesta“, komentirao je godišnje rezultate Boris Galić, predsjednik Uprave Allianza.
Život – potvrda liderske pozicije
U životnim osiguranjima Allianz je u protekloj godini uspješno poslovao te je ostvario rast premijskog prihoda od 8 posto, dok je tržište istovremeno zabilježilo pad od 1,1 posto u odnosu na 2010. godinu. Tako je premija od životnih osiguranja u 2011. godini iznosila 373,4 milijuna kuna. Na taj povećan je i tržišni udio Allianza na 15,4 posto u odnosu na isto razdoblje protekle godine kada je udio iznosio 14,1 posto.
U segmentu neživotnih osiguranja ukupna bruto premija iznosila je 652,2 milijun kuna, što je za 2,2 posto više u odnosu na isto razdoblje prošle godine, dok je tržište palo za 1,1 posto. Allianz je ostvario bolje rezultate u odnosu na tržište u segmentima osiguranja od imovine, putnog zdravstvenog osiguranja te motornih vozila. Ostvarena premija od osiguranja motornih vozila povećala se tako za 1,7 posto i iznosila je 365,7 milijuna kuna. Kombinirani razmjer, odnosno odnos ukupnih rashoda i zarađene premije, kao najvažniji pokazatelj uspješnosti u segmentu neživotnih osiguranja, iznosio je 91,3 posto, što je poboljšanje u odnosu na 2010. kada je iznosio 92,9 posto.
Širenje prodajne mreže
U prošloj godini Allianz je na tržištu predstavio 7 novih i dorađenih proizvoda te je proširio poslovnu mrežu za još 37 novih poslovnih ureda diljem Hrvatske. Uz daljnje proširenje mreže, Allianz u ožujku planira preseljenje Središnjice Društva u novu poslovnu zgradu u Heinzelovoj 70, gdje će se na jednom mjestu naći sve kompanije unutar grupacije.
U 2011. godini Allianz je uveo jedinstvenu uslugu asistencije Allianz Kućna njega uz osiguranje od posljedica nesretnog slučaja, koja pruža uslugu pomoći u obavljanju redovnih kućanskih poslova u slučaju nezgode ili bolesti. Još jedna od inovativnih usluga osmišljenih u 2011. godini je i m-Allianz, koji nudi jedinstven način kupnje putnog osiguranja putem iPhone uređaja i androida.
Investicijski fondovi društva Allianz Invest također su zabilježili uspješnu poslovnu godinu. Uz dobre rezultate novčanog fonda Allianz Cash, Allianz Portfolio je u 2011. godini dobio nagradu Zlatni udjel kao najbolji mješoviti fond u Hrvatskoj. U siječnju ove godine započeo je s radom i treći investicijski fond Allianza – otvoreni dionički investicijski fond s javnom ponudom Allianz Equity.
PROMO