Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Izdvojeno

Bruto dobit Allianza 119,5 milijuna kuna

Allianz je u 2011. godini ostvario bruto dobit u iznosu od 119,5 milijuna kuna, što je za 28,5 posto više nego u istom razdoblju 2010. godine

Allianz je u 2011. godini ostvario bruto dobit u iznosu od 119,5 milijuna kuna, što je za 28,5 posto više nego u istom razdoblju 2010. godine

Ukupni bruto premijski prihodi Allianza u 2011. godini premašili su ponovno milijardu kuna, odnosno 1.025,6 milijuna kuna, što je za 41,6 milijuna kuna više u usporedbi s 2010. godinom. Dok je Allianz ostvario ukupni rast premije od 4,2 posto, tržište je zabilježilo pad od 1,1 posto.

Granica solventnosti, kao važan pokazatelj kvalitete poslovanja je u 2011. godini iznosila 200,6 posto što je dvostruko više od zakonski propisane regulative. U životnim osiguranjima tvrtka je zadržala i učvrstila lidersku poziciju povećavši tržišni udjel na 15,4 posto uz ostvareni bruto premijski prihod od 373,4 milijuna kuna. Zabilježen je rast od 2,2 posto u neživotnim osiguranjima, uz ostvareni bruto premijski prihod od 652,2 milijuna kuna.

„2011. je bila dobra godina za Allianz. Uspjeli smo ostvariti pozitivne rezultate u oba segmenta te nadmašiti tržište, koje i dalje bilježi negativni trend. Što se premije tiče, prešli smo milijardu kuna iz godina prije krize, a kontinuiranim ulaganjem u razvoj inovativnih proizvoda te širenjem prodajne mreže dodatno smo učvrstili lidersku poziciju u životnim osiguranjima. Temelji za uspješno poslovanje i dalje će biti ostvarenje solidne razine profitabilnosti, konzervativna politika investiranja te fokus na kvalitetno upravljanje troškovima. Isto tako, nastavit ćemo pružati individualna rješenja klijentima i povećavati dostupnost naših proizvoda većem broju građana kroz širenje prodajne mreže i otvaranje novih prodajnih mjesta“, komentirao je godišnje rezultate Boris Galić, predsjednik Uprave Allianza.

Život – potvrda liderske pozicije

U životnim osiguranjima Allianz je u protekloj godini uspješno poslovao te je ostvario rast premijskog prihoda od 8 posto, dok je tržište istovremeno zabilježilo pad od 1,1 posto u odnosu na 2010. godinu. Tako je premija od životnih osiguranja u 2011. godini iznosila 373,4 milijuna kuna. Na taj povećan je i tržišni udio Allianza na 15,4 posto u odnosu na isto razdoblje protekle godine kada je udio iznosio 14,1 posto.

U segmentu neživotnih osiguranja ukupna bruto premija iznosila je 652,2 milijun kuna, što je za 2,2 posto više u odnosu na isto razdoblje prošle godine, dok je tržište palo za 1,1 posto. Allianz je ostvario bolje rezultate u odnosu na tržište u segmentima osiguranja od imovine, putnog zdravstvenog osiguranja te motornih vozila. Ostvarena premija od osiguranja motornih vozila povećala se tako za 1,7 posto i iznosila je 365,7 milijuna kuna. Kombinirani razmjer, odnosno odnos ukupnih rashoda i zarađene premije, kao najvažniji pokazatelj uspješnosti u segmentu neživotnih osiguranja, iznosio je 91,3 posto, što je poboljšanje u odnosu na 2010. kada je iznosio 92,9 posto.

Širenje prodajne mreže

U prošloj godini Allianz je na tržištu predstavio 7 novih i dorađenih proizvoda te je proširio poslovnu mrežu za još 37 novih poslovnih ureda diljem Hrvatske. Uz daljnje proširenje mreže, Allianz u ožujku planira preseljenje Središnjice Društva u novu poslovnu zgradu u Heinzelovoj 70, gdje će se na jednom mjestu naći sve kompanije unutar grupacije.
U 2011. godini Allianz je uveo jedinstvenu uslugu asistencije Allianz Kućna njega uz osiguranje od posljedica nesretnog slučaja, koja pruža uslugu pomoći u obavljanju redovnih kućanskih poslova u slučaju nezgode ili bolesti. Još jedna od inovativnih usluga osmišljenih u 2011. godini je i m-Allianz, koji nudi jedinstven način kupnje putnog osiguranja putem iPhone uređaja i androida.

Investicijski fondovi društva Allianz Invest također su zabilježili uspješnu poslovnu godinu. Uz dobre rezultate novčanog fonda Allianz Cash,  Allianz Portfolio je u 2011. godini dobio nagradu Zlatni udjel kao najbolji mješoviti fond u Hrvatskoj. U siječnju ove godine započeo je s radom i treći investicijski fond Allianza – otvoreni dionički investicijski fond s javnom ponudom Allianz Equity.

PROMO


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Ljudski resursi

Uvijek imajte na umu da vam je cilj postići dogovor. Svakako ne pristajte na prvu ponudu, no pazite a vaše ne u konačnici ne...

Lifestyle

Svijetu ne treba još jedan loš vođa koji negativno utječe na zaposlenike, njihovo zdravlje, klijente i tvrtku.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.