Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Marketing i prodaja

Budućnost direktnog marketinga

Prema Warc Toolkit izvještaju za 2017. godinu, brendovi robe široke potrošnje sve više se okreću opcijama direktnog marketinga ka potrošačima (direct-to-consumer ili DTC). Istraživanja pokazuju da izbacivanje ili minimiziranje distributera ‘posrednika’ omogućava brendovima koji ranije nisu imali direktnu vezu sa svojim klijentima da je razviju.

David Tiltman, šef sadržaja u Warc-u, kaže: „Jeftini start-upi su poremetili uspostavljene poslovne modele s online biznisom fokusiranim na kupca. Inovativne aplikacije, tipke za kupovinu, usluge pretplate i angažiranje brendiranih društvenih platformi ohrabrili su impulsnu kupovinu i isprobavanja s jednostavnim transakcijama i personaliziranim iskustvima.“

Izazov za etablirane brendove je kako odgovoriti na te nove modele,“ dodao je Tiltman. „U narednoj godini će vjerojatno biti mnogo eksperimentiranja.

Ključni uvidi identificirani u Warc Toolkit 2017 izvještaju za „direct-to-consumer“ marketing su sljedeći:

1. Usluge pretplate omogućavaju brendovima da prikupe podatke o korisnicima

Uspjeh inovativnih brendova koji rade na principu pretplate, posebno među mlađim dobnim grupama, poremetio je neke industrije i postavio izazov ustaljenim poslovnim modelima. Dollar Shave Club, online brend u SAD-u šalje visoke kvalitetne britvice direktno na vrata pretplatnika za mjesečnu naknadu. U 2016. godini Unilever je kupio Dollar Shave Club za milijardu dolara, dajući FMCG poslovanju 5% udjela na američkom tržištu. Također, dobili su pristup novom izvoru podataka o klijentima, što je jedna od ključnih koristi DTC strategija u odnosu na tradicionalnu maloprodaju.

2. Mobilno je u srži DTC iskustva

Mobilni uređaji su ključ za DTC mogućnosti jer smanjuju broj koraka između pretraživanja i kupovine. Aplikacije kao što su Uber i Airbnb su na čelu integrirane trgovine, što je trend koji mnogi u industriji transakcija nazivaju „Uberizacija plaćanja“. U slučaju Ubera, mobilna aplikacija pretvara mnoge gotovinske ili kartične transakcije u automatsko digitalno plaćanje. Aplikacije kao što su ove uvele su mnoge korisnike po prvi put u koncept mobilne trgovine.

3. DTC ‘buntovnici’ se fokusiraju na snažna korisnička iskustva

Neke od najdisruptivnijih DTC strategija su stvorile kompanije s ograničenim sredstvima. Mnogi od ovih uspješnih brendova su razvili genijalna rješenja za stare marketinške probleme. Warby Parker, start-up za trgovinu naočalama u SAD-u, uspio se pozitivno diferencirati od etabliranih brendova nakon što su lansirali primarno digitalni biznis, u čijoj srži je korisničko iskustvo, i to u kategoriji koja je kasnila u ponudi svojih proizvoda online.

4. Brendovi isprobavaju tipke za kupovinu, ali korisnici ih još nisu prigrlili

„Tipke“ kojima se proizvod može naručiti direktno, kao što je Amazon Dash usluga, dobivaju na popularnosti. Jedna studija pokazuje da je više od polovine potrošača u Velikoj Britaniji (54%) voljno da koriste pametne tehnologije kupovine kako bi naručili kućne potrepština kao što su hrana i piće, dok bi ih trećina (34%) koristilo za kozmetičke, zdravstvene i higijenske proizvode. Potrošači također izražavaju određene rezerve, kao što su nedostatak kontrole nad kupovinom (54%), pitanja sigurnosti (51%) i privatnost podataka (51%).

5. Online prezentacije proizvoda mogu biti uvod u DTC

Sektor proizvoda za ljepotu također istražuje DTC mogućnosti. Međutim, u ovom sektoru mnogi potrošači žele da isprobaju proizvode prije nego ih kupe. Brendovi mogu koristiti aplikacije kako bi omogućili isprobavanje, ali i kontrolu kupovine. L’Oréal-ova aplikacija Makeup Genius, aplikacija za šminkanje koja virtualno nanosi šminku na sliku korisnika, već je preuzeta više od 16 milijuna puta od potrošača širom svijeta. Aplikacija također ohrabruje kupovinu i posjetu glavnoj stranici.

6. Kina je postala lider za DTC, dijelom zahvaljujući WeChat aplikaciji

Uspon aplikacije za razmjenu poruka WeChat u Kini stvorio je nove mogućnosti za DTC. Ova chat aplikacija, koja ima 600 milijuna korisnika samo u Kini, usmjerena je na povezivanje ljudi s kompanijama, a već se preusmjerava s društvene komunikacije na plaćanja, trgovinu i usluge. Kupci mogu pregledavati i kupovati jednostavno iz same aplikacije, istovremeno dovodeći do povećanja online konverzija.

7. DTC je važan za rastuća tržišta u kojima je dostupnost proizvoda ograničena

E-commerce je posebno važan za neka rastuća tržišta, jer omogućava potrošačima pristup međunarodnim brendovima čija je dostupnost često ograničena, posebno izvan urbanih sredina.

Način na koji će se brendovi prilagoditi DTC marketingu jedan je od šest ključnih trendova predstavljenih u Warc Toolkit 2017. izvještaju proizvedenom u suradnji s Deloitte Digital. Za više informacija i saznanja iz Toolkit 2017 izvještaja, posjetite ww.warc.com.

Izvor: http://www.media-marketing.com/


Pročitajte još:

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Komentari

Excel je postao neizostavan alat u poslovnim okruženjima diljem svijeta zbog svoje sposobnosti organizacije, analize i prezentacije podataka u raznolikim industrijama.

Komunikacija

Taj početni dojam nije uvijek najtočniji, ali ga je obično teško preokrenuti ili poništiti i često bude temelj za daljnji odnos između dvije osobe.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.