Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Lifestyle

Budućnost računalnih igara je u proširenoj stvarnosti

Navike vezane uz potrošačku elektroniku kontinuirano se razvijaju. Novi uređaji i usluge krajnjim korisnicima donose nova očekivanja i promjenu ponašanja.

Navike vezane uz potrošačku elektroniku kontinuirano se razvijaju. Novi uređaji i usluge krajnjim korisnicima donose nova očekivanja i promjenu ponašanja. Pristup zabavi, njezina konzumacija i kupovina dramatično su se promijenili u vrlo kratkom vremenskom razdoblju. Izvješće Ericsson ConsumerLaba objavljeno ovog mjeseca bavi se računalnim video igrama i načinom na koji proširena stvarnost omogućuje novu razinu sveobuhvatnog iskustva igara.

Ključni uvidi

Kako su mobilni telefoni utjecali na računalne igre

  • igranje računalnih igara je zastupljenije nego ikad prije i sada čini 26posto svih sati provedenih u konzumaciji medija
  • premda današnji tinejdžeri provode više vremena igrajući igre, više ne misle da im je to toliko važno; igranje računalnih igara je sada najvažnije osobama starim između 25 i 34 godine

Deset posto korisnika konzumira polovinu svih sati provedenih u igranju računalnih igara

  • najviše vremena provedenog u igranju konzumira mala grupa ljudi
  • proširena stvarnost (PS) zanimljiva je i onima koji ne igraju igre; 35 posto onih koji ih ne igraju zainteresirani su za igranje igara s proširenom stvarnošću. To je značajan broj potencijalnih korisnika s obzirom da 23 posto korisnika ne igraju igre

Paradoks mobilnosti kod igranja igara s PS – igrači ne žele mobilne telefone, ali žele mobilnost

  • dvije trećine ispitanika (66 posto) zanima igranje igara s proširenom stvarnošću, ali 1 od 3 igrača igara PS kaže da držanje mobilnog uređaja nije dobro za igranje igara s proširenom stvarnošću
  • 43 posto ih je jako zainteresirano za sportove s PS, a jedna četvrtina ih kaže da će PS koristiti prilikom vježbanja u sljedećih pet godina

Sveobuhvatno iskustvo PS moglo bi igre ponovno učiniti važnima

  • gotovo 40 posto igrača igara s PS slažu se da će igranje igara na ovaj način biti zanimljivije s boljim i sveobuhvatnijim igrama, dostupnim jeftinijim naočalama za PS i boljim baterijama.
  • među sadašnjim igračima igara s PS, 60 posto ih navodi sveobuhvatno iskustvo kao glavni pokretač u igranju igara s PS

Virtualni predmeti koji ostaju mijenjaju sve

  • gotovo polovina korisnika slaže se da bi bilo posebno zanimljivo kad bi virtualni predmeti ostali gdje ih je korisnik smjestio
  • mogućnost digitalne dekoracije vlastite sobe, kreiranja digitalne skulpture ili čak projektiranja kuće golica maštu igrača, ali i onih koji ne igraju

Igranje igara sa proširenom stvarnošću uvodi PS u svakodnevni život

  • kad igrači počnu prihvaćati digitalne predmete u stvarnom svijetu te će ih navike odvesti do prihvaćanja i u drugim područjima.
  • dvije trećine igrača kaže da će više koristiti PS u sljedećih pet godina.

Detaljnije informacije možete naći u izvješću (eng.).


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.