Odakle početi… Dobro pitanje.
Na mail naše redakcije došlo je pismo, kako su se potpisali, inicijative zabrinutih građana. Kažu kako nisu znali odakle početi pa im je kao jedan (dobar) primjer poslužila Maja Šuput i njena reklama Saponijinih proizvoda. Moramo im priznati i da su uporni!
Dramatični je to apel kojim su “zabrinuti građani” unazad par dana zatrpali mail sandučiće hrvatskih medija, pa i naš. Zabrinuti građani podržavatelji su inicijative #CANCELSHUSHU pokrenute na Instagram profilu staradenasiglazbenici, a erozija društva na koju misle je – influencerski marketing.
Doista, svi dugo svjedočimo masovnoj popularizaciji influencer marketinga koji je donio izdašnu financijsku korist osobama koje su, moramo to i sami priznati, često potpuno (ne)dorasle djelovanju u javnom prostoru. Kako smo već i ranije upozoravali na našem portalu She.hr – nije nam posve jasno niti izlaganje djece u tim reklamama/suradnjama.
UNICEFOVA Načela o pravima djece i poslovanju, točnije njihovo DRUGO NAČELO, kaže: “Pridonijeti ukidanju dječjeg rada, u svim poslovnim aktivnostima i odnosima”, pa se logički pitamo je li iskorištavanje djece u influencer marketingu povreda ovoga načela?!
Kako god, influencere je lako voljeti, ali lako i mrziti. Dobro bi bilo da ne prijeđemo granicu i postanemo još jedan u nizu cyberbullyja.
Svi oni rade potpuno legitiman posao. I moraju biti odgovorni za objavljeni sadržaj, a na kreatorima marketinških kampanja je da promisle o profesionalno i etički dvojbenim suradnjama.
Nakon završenog Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, desetak godina je radila u građevinskom i sektoru energetike. Danas je vlasnica i urednica četiri portala. Bavi se i društveno odgovornim poslovanjem te je članica udruge Mogu sve čiji je cilj promicanje i inkluzija osoba s invaliditetom u društvo.