Revije Castra, na kojima se predstavljaju nove kolekcije za muškarce i žene, najveći su modni događaj u zemlji. Nedavno su u Izraelu prve prodavaonice otvorili Zara, Mango i H&M, ali ih čega teška borba za svakog kupca s obzirom da za Castrom luduju svi mladi Izraleci te niz pjevača, glumaca i drugih poznatih osoba.
„Imamo ono nešto“
Istovremeno, Castro se odlučio na širenje po Europi gdje su mu glavni konkurenti upravo modni giganti iz Švedske i Španjolske.
– Pratimo međunarodne trendove, cjenovno smo vrlo dostupni, na razini H&M-a, važna nam je kvaliteta, ali naša odjeća ima i ono nešto vlastito zbog čega vjerujemo u uspjeh, – kaže Etty Rotter, dizajnerica i kći osnivača.
Cijeli članak pročitajte na Metro portalu
Ova objava sadrži:castro, europsko tržište, h&m, izrael, modna industrija, tel-aviv
Napisao
Ivan Klarić