Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Ljudski resursi

Četiri odlična razloga za darivanje zaposlenika

Blagdansko vrijeme nalazi se tik iza ugla, a vremena za odabir poslovnih poklona, sve je manje.

Blagdansko vrijeme nalazi se tik iza ugla, a vremena za odabir poslovnih poklona, sve je manje. Iz tog razloga, sada je trenutak kada bez žurbe razmatramo tko je sve zaslužio primiti znak pažnje i zahvalu za učinjeno u poslovnoj godini. A ako itko zaslužuje dodatnu zahvalu krajem godine, to su definitivno vaši zaposlenici – oni koji ulažu beskrajno vrijeme i energiju kako bi tvrtka uspjela, a sav uložen trud krajem godine rezultirao impresivnim povratom. Upravo iz tog razloga, pokloni su izvrstan način da pokažete koliko cijenite članove svog tima i njihov doprinos, posebice jer pravi poklon može biti prilika stvoriti nezaboravan i značajan trenutak te ojačati odnos. No kako znati koji je točno “pravi” poklon?

Jer ne kažu bez razloga kako je darivanje umjetnost. Kao što je slučaj sa svim kreativnim pothvatima, teško je znati gdje početi. Srećom, danas ćete imati priliku na vrijeme saznati sve bitno kako biste doskočili ovom izazovu, bez previše razmišljanja.

Bilo da vam treba poklon koji se može podijeliti među cijelim timom, nešto što će biti malen znak pažnje ili nešto što će najbolje zaposlenike odvesti na nekoliko dana daleko od ureda, donosimo ideje za svaku priliku.

U nastavku ćemo istražiti četiri odlična razloga zašto su poslovni pokloni upravo ono što će vaše zaposlenike učiniti sretnima!

1. Dajte do znanja kako imaju svoje zasluženo mjesto u timu

Bilo da ste izvršni direktor velike tehnološke tvrtke koja oblikuje budućnost industrije ili maleni poduzetnik s nekolicinom zaposlenih, jedna od univerzalnih želja ljudi jest ostvariti onaj osjećaj priznatosti i cijenjenosti. Taj osjećaj važan je bez obzira na razmjere postignuća ili opseg djelovanja. Osjećati se cijenjenim znači mnogo više od samih riječi; to znači da su nečije malene pobjede, predanost poslu, osobni rast i nečije mjesto u timu, istinski prepoznati i nagrađeni.

To je potvrda doprinosa i važnosti koje netko ima unutar organizacije, bez obzira na njezinu veličinu ili oblik. U poslovnoj kulturi, gdje se rad i trud često naglašavaju, priznavanje tih napora putem pažljivo odabranih poklona, postaje važan način gradnje pozitivnog radnog okruženja i jačanja veza unutar tima.

2. Pozitivna radna atmosfera kao ključ uspjeha

Odlična radna atmosfera predstavlja ključ za održiv rast i razvoj u svakoj organizaciji. Ona ne samo da potiče produktivnost i kreativnost, već također jača međuljudske odnose. Upravo zato, poslovni pokloni predstavljaju neizostavan element u izgradnji i održavanju pozitivne radne atmosfere. Kada zaposlenici osjete da su cijenjeni i nagrađeni za svoj trud, razvija se duh suradnje, što direktno utječe na njihovu predanost poslu i motivaciju.

Poslovni pokloni nisu samo materijalne nagrade; oni simboliziraju pažnju i brigu poslodavaca prema vlastitim zaposlenicima. Kroz pažljivo odabrane poklone, daje se priznanje postignuća, potiče timska kultura te potvrđuje važnost svakog pojedinca u ostvarivanju zajedničkog uspjeha u svakoj tvrtki koja teži izgradnji snažnog i motiviranog tima.

3. Manje apsentizma, više zadovoljstva

Istraživanja su jasno pokazala da zaposlenici koji se osjećaju dobrodošlo i cijenjeno unutar radnog kolektiva, često pokazuju poboljšane rezultate u pogledu općenite dobrobiti i vlastitog zdravlja. Osjećaj priznatosti i vrijednosti nije samo puko emocionalno zadovoljstvo, već ima dublje implikacije na fizičko i mentalno blagostanje. Zaposlenici koji su motivirani i podržani u svom radnom okruženju, često imaju manje problema sa stresom, a istraživanja su povezala takve pozitivne radne uvjete s nižom stopom bolovanja i odsustva s posla.

Tvrtke koje prepoznaju važnost ovog, često integriraju strategije nagrađivanja (i darivanja poslovnih poklona), s ciljem stimuliranja zaposlenika i poticanja zadovoljstva. Kroz ove inicijative, poslodavci aktivno doprinose stvaranju okruženja koje potiče dugoročno zdravlje i sreću unutar kolektiva.

4. Lojalnost i poštovanje – dvosmjerna cesta

Uspješan poslodavac prepoznaje da djelatnici ne postoje u vakuumu i da svaki od njih ima svoj privatan život, koji nosi sa sobom vlastite brige i probleme. Ova svijest o cjelovitosti zaposlenika, od ključne je važnosti u izgradnji pozitivnog radnog odnosa. Poslodavci koji posvećuju vrijeme kako bi bolje upoznali svoje radnike, stvaraju temelje za snažnu povezanost između radnika i tvrtke. Uzajamno razumijevanje, koje uključuje i pametno odabran poslovni poklon kojim poslodavac daje do znanja kako pojedini zaposlenik nije samo broj u nekoj tablici, stvara osjećaj povezanosti i podrške, čime se potiče lojalnost.

Naime, zaposlenici koji osjete da su njihovi poslodavci zainteresirani i da ih prepoznaju kao individue, puno manje si skloni tražiti drugo radno mjesto i naklonjeniji su angažiranju na višoj razini, što rezultira produktivnijim radom i pozitivnim radnim iskustvom. Ovakav pristup građenja međusobnog odnosa razumijevanja i lojalnosti između poslodavca i radnika, dugoročno doprinosi održivom uspjehu tvrtke.

Idealan poklon uz koji se može ostvariti više?

Pametni poslodavci i uspješne organizacije prepoznaju sve prethodno navedene razloge kao odličan primjer kako relativno skromna investicija, može rezultirati velikim povratom uloženog.

Zato, ako se pitate koji je idealan poklon kojim možete sve ovo ostvariti, postoji zaista jednostavno i učinkovito rješenje – poklon pakete, uz koje se uvijek dobiva više.

Savršen poklon u svakoj prilici

Naime, poklon kartice predstavljaju idealan alat za darivanje zaposlenika u svakoj prilici. One omogućuju da uštedite vrijeme i novac, istovremeno pružajući fleksibilnost i mogućnost odabira iz širokog asortimana ponude.

Iz tog razloga, oni koji žele uspjeti u modernom poslovnom svijetu, igraju na sigurno te se zato odlučuju na SelectBox poklon pakete koje im pružaju vrhunsku praktičnost, uz istovremeno stvaranje pozitivnog poslovnog okruženja i dobre radne atmosfere.

Time se stvara win-win situacija na obje strane – kako kod sretnih i zadovoljnih zaposlenika, tako i za uspješnu tvrtku koja je pametno iskoristila sve blagodati SelectBox poklon pakete. Istražite i već danas odaberite neki od 3000+ raznovrsnih doživljaja koji ostavljaju bez daha i uz koje će svaki trenutak biti iskustvo za pamćenje.

Zato ne čekajte, donesite pametnu odluku i već danas odaberite savršen poklon u svakoj prilici!


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Ljudski resursi

Uvijek imajte na umu da vam je cilj postići dogovor. Svakako ne pristajte na prvu ponudu, no pazite a vaše ne u konačnici ne...

Lifestyle

Ako želite napredovati u životu, morate se riješiti određenih stvari i trebate zamijeniti trenutne životne poglede novima.

Lifestyle

Svijetu ne treba još jedan loš vođa koji negativno utječe na zaposlenike, njihovo zdravlje, klijente i tvrtku.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.