Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Izdvojeno

Nevjerojatne činjenice o 16 milijardi dolara vrijednoj industriji Valentinova!

Više od polovice svjetske populacije slavi Valentinovo! Ciljano je to tržište za čitav niz kompanija, koji upravo na taj dan očekuju povećanu zaradu (restorani, cvjećarne, trgovine…). Valentinovo je definitivno jedan od onih dana kad su ljudi spremni potrošiti više nego što imaju.

Više od polovice svjetske populacije slavi Valentinovo! Ciljano je to tržište za čitav niz kompanija, koji upravo na taj dan očekuju povećanu zaradu (restorani, cvjećarne, trgovine…). Valentinovo je definitivno jedan od onih dana kad su ljudi spremni potrošiti više nego što imaju.

Prema analizama, samo je Božićna potrošnja ispred Valentinova pa nam je samim time jasno koliko vrijedi „industrija zaljubljenih“.

Predviđana kažu kako će se u SAD-u ove godine potrošiti gotovo 16 milijardi dolara za Valentinovo.

Brojke kažu…

• 116 $ potrošit će prosječni Amerikanac na poklon, hranu i zabavu.

• 32% kupaca poklon će kupiti online.

• Muškarci troše troše dvostruko više od žena – 158 $ prosječno daju za poklon, dok žene potroše 75 $.

• Kupci troše jako malo ma poklone najbližim kolegama, rodbini i prijateljima, u prosjeku samo 5 $.

• 141 milijun čestitki se proda samo za Valentinnovo.

• 52,1 % kupaca će kupiti čestitku uz poklon.

• 9 milijuna kupaca će kupiti dar za svojeg kućnog ljubimca i za to će izdvojiti 5 $.

• 198 milijuna crvenih ruža proda se za Valentinovo.

• 1.7 milijardi dolara potrošit će se samo na cvijeće u SAD-u.

• 1.1 milijardu dolara potrošit će se samo na čokoladu u SAD-u.

• 17,3 % kupaca potrošit će 3.5 milijardi dolara samo za nakit u SAD-u.

• 15 % ženske populacije same će sebi kupiti i poslati cvijeće za Valentinovo.

• Prodaja tvrtke Durex poraste za 20 do 30 posto.


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Ljudski resursi

Uvijek imajte na umu da vam je cilj postići dogovor. Svakako ne pristajte na prvu ponudu, no pazite a vaše ne u konačnici ne...

Lifestyle

Svijetu ne treba još jedan loš vođa koji negativno utječe na zaposlenike, njihovo zdravlje, klijente i tvrtku.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.