Zašto neke kompanije posluju bolje od drugih, posebno u kriznim vremenima? Menadžment uspješnih kompanija ima pravu i pravodobnu informaciju – o profitabilnosti proizvoda, usluga, odjela… O isplativosti investicije ili opsegu troškova.
Analiza poslovanja i ciljeva
U velikim tvrtkama služba controllinga ponekad se naziva i „služba plana i analize”, koja prikuplja i analizira potrebne informacije. Jedan od rezultata rada službe controllinga jest integrirani poslovni plan, koji se sastoji od plana poslovanja, budžeta i ciljeva kompanije spuštenih na razinu sektora ili odjela.
Služba controllinga tijekom godine prati poslovanje te priprema izvještaje za upravu i menadžere svih razina. Pomoću odgovarajućih instrumenata služba controllinga uočava anomalije u poslovanju te upozorava menadžment na potencijalne prilike ili probleme u poslovanju.
Konferencija okuplja najbolje
Konferencija „Controlling u Hrvatskoj – stanje i perspektive razvoja” okuplja praktičare i teoretičare controllinga iz vodećih kompanija te vodeće stručnjake konzultantske i akademske zajednice. Svrha je okupljanja prijenos praktičnih iskustava te upoznavanje srednjih i malih poduzetnika sa svijetom controllinga velikih kompanija.
Uspjeh valja sanjati, ali to nije dovoljno. Potrebno je planirati, stalno mjeriti razliku između planiranog i ostvarenog te poduzimati konkretne akcije. U poslovnom okruženju današnjice i budućnosti to je neizvedivo bez controllinga.
Konferencija se održava u hotelu Antunović s početkom u 9 sati. Detaljne informacije o konferenciji, program i prijavnica za sudjelovanje dostupni su na www.uch.hr i www.mrezaznanja.hr.