Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Edukacija

Customer Relationship Management: Utapamo se u podacima, a žudimo za znanjem!

U sklopu eSTUDENTovog natjecanja Mozgalo kreće drugo po redu motivacijsko predavanje pod nazivom “Customer Relationship Management: Utapamo se u podacima, a žudimo za znanjem!”. Predavanje će se održati u četvrtak, 14.01. u 18h na PMF-u u predavaonici A102 (Matematički odsjek). Ovaj put će svoja znanja i iskustva sa studentima podijeliti Tamara Kolega, Voditeljica odjela Tržišne inteligencije i poslovnog modeliranja u Zagrebačkoj banci.

Na predavanju studenti mogu naučiti što je Customer Relationship Management (CRM) kroz osnovne pojmove, korake i probleme. Naglasak će biti na analitičkom dijelu CRM sustava i ulozi modeliranja i otkrivanja znanja unutar njega. Također, mogu saznati na koji način privući i zadržati kupce te kako povećati prodaju i poboljšati kampanju. Cilj će biti potaknuti slušatelje na vlastito istraživanje načetih tema na predavanju.

Primjena matematike, statistike i računarstva, kako u ostalim tako i u bankarskoj industriji, nije vezana isključivo za domenu IT-a ili Upravljanja rizicima. Sve više industrija prepoznaje važnost analitičara, u novije vrijeme čak i data-science stručnjaka, koji imaju znanja i vještine da podatke pretvore u znanje. CRM je jedno od takvih područja – prisutno u gotovo svakoj industriji, a čija je glavna zadaća iskoristiti podatke za kvalitetnu informaciju koja će unaprijediti poslovanje.”, kaže Tamara Kolega.

Tamara se trenutno najviše bavi statistikom te deskriptivnim i prediktivnim modeliranjem na području analitičkog CRM-a. Završila je smjer Financijska i poslovna matematika na Prirodoslovno – matematičkom fakultetu u Zagrebu.

Mozgalo je prvo i jedino studentsko natjecanje u Hrvatskoj gdje se studenti natječu u rudarenju podataka i izradi Big Data rješenja. Radi se o procesu pronalaženja korisnih informacija iz velikih količina nestrukturiranih podataka. Ciljevi natjecanja su promicanje edukacije i stjecanje praktičnih znanja iz računalnih znanosti, statistike, ekonometrije i matematike. Studenti se potiču na analitičko razmišljanje i samostalno razvijanje kreativnih rješenja stvarnih problema. Jedan od glavnih ciljeva je povezivanje talentiranih studenata s poduzećima partnerima projekta, prenošenje znanja i mentorstvo.


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.