Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Komunikacija

Dani komunikacija: Nova generacija komunikatora, halucinogeni AI, Web3 u mainstreamu i nikad aktualnije teme

Dupkom pune festivalske dvorane, kvalitetne i aktualne teme, globalni lideri te punjenje kreativnih baterija u proljetnom ambijentu rovinjskoga hotela Lone među domaćim liderima iz svijeta tržišnih komunikacija.

Dupkom pune festivalske dvorane, kvalitetne i aktualne teme, globalni lideri te punjenje kreativnih baterija u proljetnom ambijentu rovinjskoga hotela Lone među domaćim liderima iz svijeta tržišnih komunikacija – u punom su jeku pripreme za nove Dane komunikacija, koji će u svom devetom izdanju od 11. do 14. travnja okupiti veliku zajednicu komunikatora. Objavljen je službeni raspored festivala, a posebno veseli činjenica da se i ovoga puta sudionici mogu uključiti u cijeli niz zanimljivih diskusija o temama od velikog značaja za industriju – između ostaloga i u jednom od najinteraktivnijih festivalskih formata naziva Piva poslije programa (PPP) powered by Ožujsko pivo!

PPP: BRINGING SEXY BACK TO ADVERTISING POWERED BY OŽUJSKO PIVO

Dok neki opisuju industriju tržišnoga komuniciranja kao savršen spoj dinamičnosti, kreativnosti i inovacije, neki u njoj vide samo kaos, dosadne podatke i nepredvidive obrate. Tome još treba pridodati izazov pronalaženja novih talenata i lavinu trendova, stoga će na panelu Bringing Sexy Back to Advertising powered by Ožujsko pivo domaćini Jelena Fiškuš (kreativna direktorica, Studio Sonda; predsjednica Uprave HURA-e i IAB-a Croatia) i Marko Šesnić (osnivač, Studio Šesnić&Turković; član Uprave HURA-e i IAB-a Croatia) s Lukom Grgurićem (član nadzornoga odbora, Hrvatska studentska asocijacija – HSA; student asistent, Ekonomski fakultet u Zagrebu), Darijem Marčacem (osnivač, Crew; TikTok mentor) i Markom Matejčićem (potpredsjednik, EssenceMediacom) istražiti i obraniti potencijal kreativne industrije.

IAB CROATIA’S PPP POWERED BY OŽUJSKO PIVO: IS AI TRIPPING?

Tekstovi koje proizvede umjetna inteligencije sve se češće dijele kao primjeri „AI gone wrong“, zbog čega se na umjetnu inteligenciju već počelo gledati s dozom nepovjerenja – kako se nositi sa spamovima i problemima koji dolaze uz AI i koja je budućnost ljudske kreativnosti u eri umjetne inteligencije? Na ta će pitanja odgovoriti Lucija Glušćević (Head of Brand Strategy, Hrvatski Telekom; članica IAB-a Croatia), Petra Horvatović (partnerica i kreativna direktorica, fraz!; članica IAB-a Croatia, članica Uprave CroAI-ja), Nenad Milić (izvršni direktor, IAB Serbia) i Jurica Vuković (CEO, EuroART93; član HURA-e i IAB-a Croatia), a domaćin razgovora bit će Đuro Korać (kreativni direktor, Nivas; član HURA-e i IAB-a Croatia; predsjednik žirija MIXX Awards Croatia).

WEB3 GOES MAINSTREAM — THE BULLS ARE BACK IN TOWN

Kripto je u 2024. godini na svojem vrhuncu – preuzeli su tržište i trenutno su u razdoblju rastućih tržišnih cijena i nikad viših razina optimizma. Vrijeme je da brendovi prepoznaju ovu odličnu priliku – marketing postaje ključan u ovim trenutcima jer dopušta brendovima da se istaknu i privuku investitore. Što komunikatori moraju znati o Web3 trendovima kao što su cyber-sigurnost i NFT-jevi kako bi se marketinška industrija još više razvila? Ovu će temu na panelu Web3 Goes Mainstream — the Bulls are Back in Town powered by Ožujsko pivo voditi Ida Pandur (CEO NEAR Balkans; suosnivačica, ZeroEffort Design; članica IAB-a Croatia), a njoj će se pridružiti Matea Sučić (COO, Calimero.Network), Josip Vlah (Head of innovation and creative, RZLT web3 marketing agency), Ilija Brajković (CEO, Kontra; član HURA-e i IAB-a Croatia) i Strahinja Vukoičić (CEO, Moonstruck, Web3 dev studio).

VOX POPULI: YOUR UNSOLICITED OPINIONS ON COMMS, TECH & MORE

Ovaj novi format donosi upravo ono što mu i sam naziv govori – voditelji diskusije od sudionika tražit će mišljenje o najvažnijim temama industrije, što uključuje Metu i Metaverse, kripto, NFT-jeve, umjetnu inteligenciju, TikTok i društvene mreže. Sudionike će ugostiti Pinija Poljaković (trenerica javnog nastupa, javna govornica), Anđela Buljan Šiber (CEO & osnivačica, Izone; članica HURA-e i IAB-a Croatia), Alen Kekić (CEO & kreativni direktor, I to nije sve; član HURA-e i IAB-a Croatia), Lara Stolnik (CEO, Selotejp; članica IAB-a Croatia) i Luka Glavaš (suosnivač, Flaster; član IAB-a Croatia).

Svi kreativci, marketingaši, digitalci, mediji i drugi komunikatori koji se i ove godine žele naći u društvu domaćih i svjetskih tržišnih lidera informacije o sudjelovanju mogu pronaći na www.danikomunikacija.com.


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.