Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Edukacija

Dani komunikacija: Predstavnici državnih i europskih tijela razgovarat će s domaćim komunikatorima

Dani komunikacija, festival tržišnih komunikacija, i ove godine okupljaju marketingaše, kreativce, digitalce i sve komunikatore u Rovinju, i to od 11. do 14. travnja.

Dani komunikacija, festival tržišnih komunikacija, i ove godine okupljaju marketingaše, kreativce, digitalce i sve komunikatore u Rovinju, i to od 11. do 14. travnja. Događanje će u najnovijem izdanju partnerski podržati niz hrvatskih i međunarodnih institucija poput Ministarstva turizma i sporta, Hrvatske gospodarske komore, Europskoga parlamenta i Europske komisije – a neki od njihovih predstavnika festivalu će se pridružiti kako bi sa sudionicima podijelili svoja bogata iskustva. Objavljen je službeni raspored festivala, a brojna DK zajednica i ovoga će se puta moći uključiti u cijeli niz zanimljivih diskusija o temama od velikog značaja za industriju. Neke od ključnih za cijelu industriju, ali i razvoj društva, izdvajamo u nastavku.

I’LL BE BACK: EU VS TERMINATOR BY EUROPEAN COMMISSION IN CROATIA

Što nas može spasiti od moguće propasti zbog umjetne inteligencije? Jesu li nam prijetnja autorskim pravima i online privatnosti dovoljan alarm? Trebamo li uopće pomoć protiv umjetne inteligencije ako smo dosad uglavnom imali posla s chatbotovima i alatima koji nam jednostavno pomažu biti kreativniji i učinkovitiji u poslu, čak i ako ti isti alati koriste tuđi rad? Europska se komisija s ovim problemima suočila u Aktu o umjetnoj inteligenciji, a na panelu I’ll Be Back: EU vs Terminator Kristina Laco (suosnivačica Komunikacijskog ureda Colić, Laco i partneri; članica Uprave HURA-e i IAB-a Croatia) i panelisti Andrea Čović Vidović (Voditeljica Predstavništva, v. d. i voditeljica medijskog tima, Europska komisija, Predstavništvo u Hrvatskoj) i Nikola Vrdoljak (direktor, 404; partner, MYTY Group; član HURA-e i IAB-a Croatia) razgovor će posvetiti konkretnim koracima za bolje uvjete razvoja i korištenja umjetne inteligencije.

HOW TO GET 370 MILLION EUROPEANS ON BOARD POWERED BY EUROPEAN PARLIAMENT, OFFICE IN CROATIA

Tajna snažne europske demokracije leži u glasačima i njihovoj volji za glasanje, što je od velike važnosti u ovom vremenu sve većih geopolitičkih izazova. Glas nije samo kvačica na glasačkom listiću – glas je važan korak u zajedničkom oblikovanju Europske unije. Na Danima komunikacija sudionici će imati priliku poslušati ni više ni manje nego direktora kampanja Europskoga parlamenta – Philippa Schulmeistera u intrigantnom razgovoru naziva How to Get 370 Million Europeans on Board! Moderatorica Dunja Ivana Ballon (izvršna direktorica, HURA i IAB Croatia; direktorica Dana komunikacija i festivalskog programa) postavit će svojem sugovorniku ključna pitanja tome kako komunicirati u predizbornom razdoblju, a i o tome kako razvijati političku komunikaciju.

GUARDIANS OF THE DIGITAL GALAXY, ASSEMBLE! POWERED BY EUROPEAN COMMISSION IN CROATIA

Živimo u svijetu u kojem gubimo kontrolu nad svojom privatnošću u digitalnom okruženju – je li vrijeme da damo sve od sebe kako bismo zaštitili svoju internetsku privatnost i digitalna prava? Prosječna osoba nema moć suprotstaviti se kontroli koju digitalne platforme imaju nad nama – a tko onda ima? I kako preuzeti kontrolu koja nam polako izmiče iz ruku i prelazi u ruke digitalnih divova? O tome će raspravljati Carmen Gruber (Team Leader – Communication/Partnerships and Networks, Europska komisija), Alen Delić (Chief Information Security Officer, SpotMe), Andrea Čović Vidović (Voditeljica Predstavništva, v. d. i voditeljica medijskog tima, Europska komisija, Predstavništvo u Hrvatskoj) i Mario Frančešević (osnivač/CEO, SeekandHit; član Uprave HURA-e i IAB-a Croatia), istražujući borbu Europske komisije za regulaciju internetske privatnosti i digitalnih platformi, od samih početka GDPR-a pa sve do Akta o digitalnim tržištima i Akta o digitalnim uslugama.

SPOTLIGHT ON CHILDHOOD OBESITY: ADVERTISING TO PLAY A ROLE BY UNICEF

Opće je poznata činjenica da oglašavanje ima značajan utjecaj na društvo – oblikuje društvene norme, naše navike, ali tema postaje još ozbiljnija kada su u pitanje dovedena djeca. Budući da društvene mreže postaju važna platforma za oglašavanje, možemo li efektivno ograničiti izlaganje djece štetnim porukama i zaštititi ih od oglasa s nezdravom hranom? U panelu UNICEF-a Hrvatska o ovoj će temi razgovarati moderatorica Martina Prokl Predragović (komunikacijska konzultantica, UNICEF),  Maja Lang-Morović (prof. rehabilitator, Hrvatski zavod za javno zdravstvo), Damir Bučević (medijski stručnjak) i Mario Fraculj (član Radne skupine za (samo)regulaciju IAB-a Croatia; voditelj katedre za ekonomiju, Algebra; CEO, Digital Talents).

Sve informacije o festivalu, kao i sudjelovanju, dostupne su na www.danikomunikacija.com.


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.