Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Komentari

Data Governance je ključ uspješne digitalne tranzicije

Data governance je osnova digitalne transformacije i nužan korak da bi kompanije postale istinski upravljane podacima.

Data governance je osnova digitalne transformacije, osigurava i čuva podatke te neželjenim stranama čini puno težim dolazak do njih što je posebno važno u vrijeme cyber nesigurnosti i hakerskih napada, istaknuto je na panel raspravi o ulozi data governancea u digitalnoj transformaciji u organizaciji Poslovne inteligencije i međunarodne tvrtke Informatica. Digitalizacija optimizira procese i pruža rješenje za mnoge suvremene izazove, a tvrtke je potrebno sve više poticati na korištenje strukturiranih alata i strategija upravljanja dostupnim podacima. Na panel raspravi sudjelovali su CDO u UniCredit Bank d.d. u Bosni i Hercegovini, Mario Pehar, direktor informatike u Maistri Nebojša Mitrić i članica Uprave Poslovne inteligencije Lidija Karaga.

S obzirom na trenutno stanje na tržištu uzrokovano pandemijom koronavirusa, digitalizacija i strukturirano povezivanje ljudi, procesa i tehnologije postali su ključni ne samo u službi komunikacije, već i u službi gospodarskog oporavka i otpornosti te poticanja rasta sektora poput bankarskog, hotelijerskog, ali i zdravstvenog koji raspolažu velikim količinama podataka o svojim korisnicima. U takvim sektorima sve se više tvrtki odlučuje na data governance, odnosno strategiju upravljanja podacima koja u podacima pronalazi i maksimizira njihovu vrijednost.

U suvremenom svijetu, poslovni procesi sve su brži i tvrtke svakodnevno dobivaju velike količine podataka. Kada se tim podacima ne upravlja na optimalan način, odnosno kada se ne odabere prava strategija za pohranu i korištenje tih informacija, tvrtke puno teže napreduju zbog dužih radnih procesa, veće tražene količine podataka i većeg potrebnog prostora za pohranu dodatnih podataka. Data governance, kao strategija upravljanja već dostupnim podacima, ne samo da od sirovih podataka stvara korisne, vrijedne informacije koje optimiziraju poslovanje tvrtke, već stvara kontekst u kojem je svakom dioniku poslovnog procesa jasno u kojem trenutku i na koji način može koristiti određene informacije za željeni rezultat“, istaknula je Lidija Karaga, članica Uprave Poslovne inteligencije te dodala da je riječ o koraku kojim tvrtke, neovisno o svojoj veličini, optimiziraju svoje poslovanje, smanjuju troškove i osiguravaju informacije kojima raspolažu u svom poslovanju i odnosu prema klijentima.

Data governance je osnova digitalne transformacije i nužan korak da bi kompanije postale istinski upravljane podacima (data-driven). Kako bi tvrtke mogle donositi bolje i na konkretnim podacima utemeljene poslovne odluke, digitalna transformacija treba podrazumijevati i nadogradnju znanja, procesa i uporabu kvalitetnih, intuitivnih alata koji će omogućiti razumijevanje relevantnih i ispravnih podataka.

Prije panel rasprave u zagrebačkom BIRD Incubatoru, održano je uvodno predavanje analitičara s dugogodišnjim iskustvom Jeromea Couzyja iz međunarodne tvrtke Informatica koji je istaknuo kako pravi alati tvrtkama mogu pomoći pronaći i koristiti vrijednost podataka.

Pravi alati i provjerene platforme poduzećima mogu pomoći da ubrzaju svoju digitalnu transformaciju korištenjem razumljivih i pouzdanih podataka. Data governance alati nisu preporučeni samo velikim tvrtkama, već i manjim poduzećima koja prikupljaju određene podatke i planiraju širiti svoje poslovanje. Ova strategija upravljanja podacima može znatno ubrzati njihov rast jer sve poslovne odluke imaju uporište u konkretnim informacijama. Mnoge tvrtke već imaju podatke, ono što je sljedeće važno jest uložiti u proces digitalne transformacije, odnosno prave alate kojima će dobiti vrijednost iz dostupnih podataka“, zaključio je Couzy.


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Ljudski resursi

Uvijek imajte na umu da vam je cilj postići dogovor. Svakako ne pristajte na prvu ponudu, no pazite a vaše ne u konačnici ne...

Lifestyle

Svijetu ne treba još jedan loš vođa koji negativno utječe na zaposlenike, njihovo zdravlje, klijente i tvrtku.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.