Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Edukacija

Davor Bilman: „Od Supertalenta do Superkonferencija”

Široj javnosti poznatiji kao suzdržani, ali precizni član žirija Supertalent, Davor Bilman nam otkriva drugu stranu medalje – strastvenog edukatora u svijetu prodaje, komunikacije i liderstva čija je specijalnost ‘čitanje’ ljudi.

Široj javnosti poznatiji kao suzdržani, ali precizni član žirija Supertalent, Davor Bilman nam otkriva drugu stranu medalje – strastvenog edukatora u svijetu prodaje, komunikacije i liderstva čija je specijalnost ‘čitanje’ ljudi. Kombinirajući više od 30 godina iskustva u poslovanju/prodaji, 19-godišnje iskustvo u korporativnoj obuci i strast za znanjem, učenjem i poučavanjem najnovija misija, ovog diplomiranog ekonomista je Business & lifestyle festival u Šibeniku, od 16. do 18. svibnja koji obećava otkriti ključne vještine poslovnih i životnih uspjeha.

Bilmanova metodologija, koja koristi psihologiju boja za brzu procjenu osobnosti, unaprijedila je pristup prodaji, komunikaciji i leadershipu općenito. Njegova predavanje “Pokaži mi cipele i reći ću ti kako prodati” jedno je od iščekivanijih na festivalu. Kroz humor i duboko znanje, sudionicima će otkriti kako brza procjena osobnosti može transformirati ne samo način na koji prodajemo, već i kako se povezujemo.

Sudionici imaju jedinstvenu priliku dobiti i besplatne savjete o tome kako se brendirati i prodati online od maga digitalnog marketinga Barbare Slade Jagodić, te Tik Tok vještina osnivača tvrtke Crew za digitalni marketing, Daria Marčaca s preko 500.000 pratitelja na Tik Tok platformi.

Spisateljica Marijana Perinić, bivša košarkaška reprezentativka Antonija Sandrić (Mišura), vaterpolski trener Ivica Tucak te TV voditeljica, urednica i podcasterica Ana Radišić odvest će nas put R()Evolucije rodnih uloga.

Slušat ćemo o tome u što investirati u 2024. od Borislava Vujovića kao i o poduzetničkim promašajima i to od predsjednika UGP-a Neki od Hrvoja Bujasa i Ivane Nobilo, izvanredne profesorice na Les Roches Sveučilištu.

Bit će tu i zvijezda masterchefa Damir Tomljanović i Miroslav Varga, koji će otkriti kako uz pomoć Google-a unaprijediti poslovanje, a kroz teme o zdravlju će nas voditi Mario Valentić, osobito stavljajući naglasak na metalno zdravlje te ravnotežu privatnog i poslovnog života.

Businessweek nije samo konferencija, to je putovanje ka osobnom i profesionalnom rastu pod mentorstvom vrhunskih stručnjaka. Ovaj festival je prilika da se istraži kako strast, znanje i međuljudske vještine mogu transformirati naše živote na bolje.  Šibenik uskoro postaje središte renomiranih predavača, vrhunskih panela, odlične zabave i nezaboravnih networking prilika.

Pridružite se putovanju koje oblikuje budućnost poslovanja i lifestylea. https://www.businessweek.hr/

Dodatne zanimljivosti:

Bilman, koji je desetljećima usavršavao vještinu procjene osobnosti – od prodaje automobila do podučavanja tisuća ljudi prodajnim i komunikacijskim vještinama – vjeruje u moć razumijevanja kroz boje s drugima.

Ključne su četiri boje u tipovima osobnosti, crveni – dominantni, žuti-društveni, plavi-analitični, zeleni-empatični.  A otkrio nam je i koja boja osobnosti dominira među članovima žirija. „Svi moji kolege u žiriju Supertalenta, Martina, Fabijan, Maja, dosta dominiramo u crvenoj boji pa imamo izazova s konfrontacijom mišljenja“.

Kao najsuzdržanijeg člana žirija zanimalo nas je zašto skriva emocije? Tvrdi da ih ne skriva, već samo kontrolira i manje pokazuje. Ne zna zašto ostavlja dojam da je hladan samo zato jer zna kontrolirati emocije.

Evo kako vidi poželjne osobnosti, kroz boje, u pojedinim zanimanjima: 

Zanimanje /  Boje osobnosti

  • IT industrija – Plavi, Zeleni
  • Socijalni radnici, Učitelji, Sestre, Fizioterapeuti, Volonteri – Zeleni
  • Marketing –   Zeleni, žuti
  • Prodaja  – Žuti
  • Novinari, Političari – Crveni
  • Proizvodnja, Tehnika, Financije, Računovodstvo, Kirurg, Pilot – Plavi

Neke od najčešćih kategorija osobnosti po bojama i njihove ključne crte su:

  • Crveni: Energični, strastveni, impulzivni, dominantni, samopouzdan, voljni za rizik.
  • Žuti: Sretni, optimistični, kreativni, spontani, ekstrovertni, društveni
  • Plavi: Mirni, pouzdani, stabilni, logični, analitični
  • Zeleni: Harmonični, prilagodljivi, brižni, suosjećajni, praktični, orijentirani na rast, odani


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.