Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

De Rigo Vision: Talijanski stil i tradicija

De Rigo Vision

Kompanija sa sjedištem u Longaroneu vrši nove investicije u dizajn i proizvode radi povećanja konkurentnosti na svjetskom tržištu. Dolazi do značajnog jačanja glavnog sjedišta tvrtke De Rigo Vision, vodećeg imena međunarodnog sektora proizvođača naočala. Povijesno sjedište u Longaroneu iz korporativnog ureda mijenja vizuru u pravu kuću dizajna, središnje mjesto na kojem se dizajniraju i razvijaju vrhunske linije proizvoda, različite po stilovima, ali povezane kreativnošću, kvalitetom i elegancijom.

Bogatim kolekcijama koje obuhvaćaju renomirane vlastite brandove i prestižne licence, De Rigo Vision kompanija čvrsto se etablirala na međunarodnoj sceni, donoseći poznatu talijansku tradiciju i kvalitetu. Kako bi zadovoljili zahtjeve različitih tržišta i publike, tvrtka iz Belluna se usredotočila na jačanje kreativnosti i razvoja proizvoda kroz jačanje radnih timova posvećenih istraživanju materijala, oblika i boja te razvoju inovativnih procesa proizvodnje.

Tridesetak novih djelatnika pridonijet će jačanju ovog segmenta: dolazak novog kreativnog direktora zaduženog za brandove u vlasništvu tvrtke (Police, Lozza i Sting), uvođenje pozicije direktora kvalitete proizvoda, jačanje odjela zaduženog za boje te dovođenje voditelja proizvodnje i novih stručnjaka u odjelima za tehniku, planiranje i razvoj proizvodnje.

 „De Rigo se uvijek isticao svojom sposobnošću poslovanja na međunarodnim tržištima s ciljanim linijama proizvoda koji udovoljavaju svim ukusima i zahtjevima. Talijanski stil i tradicija koji su cijenjeni diljem svijeta predstavljaju našu snagu i prednost u sve konkurentnijem globalnom okruženju“, ističe Massimo De Rigo, potpredsjednik tvrtke De Rigo Vision. “Nova ulaganja pokazatelj su našeg strateškog fokusa na kvalitetu proizvoda i promociju našeg teritorija“.

S više od 50.000 kupaca u 80 zemalja Europe, Južne Amerike, Azijsko-pacifičke regije i SAD-a te internog tržišta koje donosi oko 10% ukupnog prometa, De Rigo grupacija kontuirano prati svoje distribucijske kanale i razvija jedinstvenu sposobnost interpretiranja potreba lokalnog tržišta i prilagodbe proizvoda specifičnim obilježjima različitih zemalja.

Ekonomski rezultati pokazuju izvrsno stanje grupacije koja je 2014. godinu zatvorila s profitom od 375.5 milijuna eura i 3% rasta, te tako učvrstila poziciju koju je dosegnula 2013., ponavljajući rekordne rezultate u veleprodaji brandova kojima upravlja. Stupanj rasta je bio posebno jak na stranim tržištima, posebice u Turskoj, Brazilu, Ujedinjenim Arapskim Emiratima i Koreji, čime je nadoknađeno slabljenje tržišta Rusije i Kine.

De Rigo Vision nije samo priča o uspjehu iz perspektive proizvoda izrađenih u Italiji, nego i primjer tvrtke kojoj je iznimno stalo do dobrobiti lokalnog teritorija i zaposlenika, zbog kojih je 2014. godine pokrenut program financijske pomoći radi stabiliziranja razine zaposlenosti i rasta kvalitete profesionalne ostvarenosti.


Marketing i prodaja

Ako ste mislili da su najbolje cijene i najbolja vrijednost ono što klijente najviše privlači, pogriješili ste – to je na dnu liste prioriteta.

Marketing i prodaja

Odgovor na pitanje kako napisati dobar naslov koji prodaje, kao i veliki značaj koji naslovi imaju u svijetu marketinga, temelji se na psihologiji čovjeka.

Komunikacija

Ako nešto možete učiniti, ili sanjate o tome da to učinite – započnite. Smjelost ima u sebi genijalnost, moć i magiju. Suvremena psihologija je...

Financije

Sve više štediša rješenje pronalazi u fizičkom investicijskom zlatu namijenjenom dugoročnoj štednji i ulaganju.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.