Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

De Rigo Vision: Talijanski stil i tradicija

De Rigo Vision

Kompanija sa sjedištem u Longaroneu vrši nove investicije u dizajn i proizvode radi povećanja konkurentnosti na svjetskom tržištu. Dolazi do značajnog jačanja glavnog sjedišta tvrtke De Rigo Vision, vodećeg imena međunarodnog sektora proizvođača naočala. Povijesno sjedište u Longaroneu iz korporativnog ureda mijenja vizuru u pravu kuću dizajna, središnje mjesto na kojem se dizajniraju i razvijaju vrhunske linije proizvoda, različite po stilovima, ali povezane kreativnošću, kvalitetom i elegancijom.

Bogatim kolekcijama koje obuhvaćaju renomirane vlastite brandove i prestižne licence, De Rigo Vision kompanija čvrsto se etablirala na međunarodnoj sceni, donoseći poznatu talijansku tradiciju i kvalitetu. Kako bi zadovoljili zahtjeve različitih tržišta i publike, tvrtka iz Belluna se usredotočila na jačanje kreativnosti i razvoja proizvoda kroz jačanje radnih timova posvećenih istraživanju materijala, oblika i boja te razvoju inovativnih procesa proizvodnje.

Tridesetak novih djelatnika pridonijet će jačanju ovog segmenta: dolazak novog kreativnog direktora zaduženog za brandove u vlasništvu tvrtke (Police, Lozza i Sting), uvođenje pozicije direktora kvalitete proizvoda, jačanje odjela zaduženog za boje te dovođenje voditelja proizvodnje i novih stručnjaka u odjelima za tehniku, planiranje i razvoj proizvodnje.

 „De Rigo se uvijek isticao svojom sposobnošću poslovanja na međunarodnim tržištima s ciljanim linijama proizvoda koji udovoljavaju svim ukusima i zahtjevima. Talijanski stil i tradicija koji su cijenjeni diljem svijeta predstavljaju našu snagu i prednost u sve konkurentnijem globalnom okruženju“, ističe Massimo De Rigo, potpredsjednik tvrtke De Rigo Vision. “Nova ulaganja pokazatelj su našeg strateškog fokusa na kvalitetu proizvoda i promociju našeg teritorija“.

S više od 50.000 kupaca u 80 zemalja Europe, Južne Amerike, Azijsko-pacifičke regije i SAD-a te internog tržišta koje donosi oko 10% ukupnog prometa, De Rigo grupacija kontuirano prati svoje distribucijske kanale i razvija jedinstvenu sposobnost interpretiranja potreba lokalnog tržišta i prilagodbe proizvoda specifičnim obilježjima različitih zemalja.

Ekonomski rezultati pokazuju izvrsno stanje grupacije koja je 2014. godinu zatvorila s profitom od 375.5 milijuna eura i 3% rasta, te tako učvrstila poziciju koju je dosegnula 2013., ponavljajući rekordne rezultate u veleprodaji brandova kojima upravlja. Stupanj rasta je bio posebno jak na stranim tržištima, posebice u Turskoj, Brazilu, Ujedinjenim Arapskim Emiratima i Koreji, čime je nadoknađeno slabljenje tržišta Rusije i Kine.

De Rigo Vision nije samo priča o uspjehu iz perspektive proizvoda izrađenih u Italiji, nego i primjer tvrtke kojoj je iznimno stalo do dobrobiti lokalnog teritorija i zaposlenika, zbog kojih je 2014. godine pokrenut program financijske pomoći radi stabiliziranja razine zaposlenosti i rasta kvalitete profesionalne ostvarenosti.


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Ljudski resursi

Uvijek imajte na umu da vam je cilj postići dogovor. Svakako ne pristajte na prvu ponudu, no pazite a vaše ne u konačnici ne...

Lifestyle

Svijetu ne treba još jedan loš vođa koji negativno utječe na zaposlenike, njihovo zdravlje, klijente i tvrtku.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.