Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Poduzeća

DEICHMANN postavlja nove rekorde u Hrvatskoj

Uspješna godina za DEICHMANN u Hrvatskoj – maloprodajni lanac obuće zaključio je financijsku godinu 2023. uz rast prodaje od gotovo 25 posto na oko 64 milijuna eura.

Uspješna godina za DEICHMANN u Hrvatskoj – maloprodajni lanac obuće zaključio je financijsku godinu 2023. uz rast prodaje od gotovo 25 posto na oko 64 milijuna eura. Tvrtka je prodala 1,9 milijuna pari cipela – čak 200.000 pari više nego prethodne godine. Ovim brojkama DEICHMANN postavlja nove rekorde u Hrvatskoj i potvrđuje svoju ulogu tržišnog lidera u maloprodaji obućom.

Tvrtka koja je s radom u Hrvatskoj započela 2007., u protekloj je godini povećala i broj poslovnica. Nakon otvaranja pet novih poslovnica u 2023., DEICHMANN sada vodi 49 poslovnica diljem zemlje i zapošljava oko 320 ljudi.

Možemo se osvrnuti na uspješnu godinu. Odnos cijene i kvalitete, raznolikost brendova i modna stručnost – to su tri jake strane DEICHMANNA kojima se ističemo kao obiteljski dobavljač i koje su nas također oduševile prošle godine”, navodi direktor Boris Kopič. Kupci se mogu osloniti na uobičajeno niske početne cijene u DEICHMANNU.

Svojim modernim asortimanom i uspješnim kampanjama DEICHMANN je 2023. zadovoljio ukus obožavatelja cipela i svojim je akcijama mogao posebno odrediti smjer kampanje. Tvrtka također uspijeva privući dodatne skupine kupaca novim, dobro poznatim brendovima trećih strana i licenciranim brendovima kao što je Esprit. Već neko vrijeme u svojem asortimanu ima i brendove kao što su Crocs, Tom Tailor, Skechers, Bench ili Rieker.

Sportski brendovi koji su dugo etablirani u DEICHMANNU, kao što su Adidas, Puma, Nike ili Fila, kupcima su i dalje vrlo važni. Svi dopunjavaju vlastite robne brendove i osiguravaju da DEICHMANN prati ljude na svakom koraku dugi niz godina.

Kupnja u DEICHMANNU trebala bi biti zabavna. Stoga najveći europski maloprodajni lanac također ulaže u atraktivnu mrežu poslovnica s modernim dizajnom trgovina. Novi koncept trgovine karakterizira moderan izgled, prostranost, nježne boje i mnoštvo prostora za sportske cipele. U Hrvatskoj već postoji deset poslovnica s novim konceptom. Prošle godine modernizirano je ukupno tri poslovnice, a rast se nastavlja. U ovoj su godini planirane dvije nove poslovnice, dok će šest biti prilagođene kako bi se odražavao novi koncept uređenja trgovina.

DEICHMANN nastavlja rasti na međunarodnoj razini u svojoj 111. godini uz vrhunske brendove i cijene

DEICHMANN je u Hrvatskoj društvo kći tvrtke DEICHMANN SE, koje jeu protekloj poslovnoj godini ostvarilo bruto prodaju u iznosu od 8,7 milijardi eura (neto 7,4 milijarde eura) u 34 zemlje. Rast prodaje usklađen s valutom iznosi nešto više od sedam posto. Tijekom 2023. prodano je 184 milijuna pari cipela u poslovnicama i online trgovinama grupe diljem svijeta (1,4 posto više u usporedbi s 2022.). Dana 31. prosinca 2023. tvrtka je vodila oko 4700 poslovnica (2022. gotovo 4600), kao i 41 online trgovinu te zapošljavala malo više od 49.000 zaposlenika (2022. oko 48.000).

Godina 2023. bila je izazovna, ali i uspješna za grupu DEICHMANN“, naglašava Heinrich Deichmann, predsjednik upravnog odbora DEICHMANN SE. „Našim kolekcijama i ponudom vrhunskih brendova potpuno smo zadovoljili ukuse naših kupaca i oduševili ih dobrim omjerom cijene i kvalitete. To nam je omogućilo rast u skladu s općim tržišnim trendom u našim poslovnicama, ali i na internetu. Unatoč nepovoljnim uvjetima s visokom inflacijom, suzdržanosti potrošača i promjenjivim preferencijama kupaca, mi u grupi DEICHMANN prošle smo godine povećali prodaju za više od sedam posto na 8,7 milijardi eura. Također smo uspjeli povećati prodaju za pet posto ako u to ne uračunamo nove prodajne površine, odnosno u našim postojećim poslovnicama. Ovo je izvanredno postignuće koje smo postigli na međunarodnoj razini zajedno s našim sjajnim timovima u prodaji, logistici i administraciji.“

S obzirom na trenutačnu gospodarsku situaciju, za 2024. također su u planu opsežna ulaganja u ukupnom iznosu od oko 374 milijuna eura, primjerice ulaganje u moderne poslovnice s atraktivnim dizajnom trgovina i višekanalnom prodajom. Prema trenutačnom statusu, planirano je ukupno oko 450 novih i prenamijenjenih trgovina diljem grupe.

Obiteljsko poduzeće DEICHMANN osnovano je u Essenu 1913. godine i ondje mu je sjedište. „Zalažemo se za kontinuitet i pouzdanost i tu smo za ljude već 111 godina. Naš je stav jasan i nudimo najbolji omjer cijene i kvalitete na tržištu s velikim izborom obuće za cijelu obitelj. To je privlačno našim kupcima i u kriznim vremenima, ili pogotovo u kriznim vremenima”, kaže Heinrich Deichmann.


Pročitajte još:

Ljudski resursi

U prilogu donosimo 7 koraka pomoću kojih ćete djelovati uvjerljivo, te se prezentirati i pokazati kako ste osoba koja posjeduje integritet.

Komentari

'Recite nam nešto o sebi' je pitanje koje nećete moći izbjeći ni na jednom intervjuu za posao.

Komunikacija

Konflikti su više nego samo nesporazumi, naime kod konflikata pojedinci osjećaju prijetnju sebi, te stoga ne možemo misliti kako će nestati sami od sebe.

Komentari

Viliam Prodan, uspješni poduzetnik, jedan je od naših najboljih rally vozača i višestruki rally prvak Hrvatske.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.