Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Deset glavnih potrošačkih trendova 2030.

Potrošači očekuju da će iskustvo korištenja hibridnog trgovačkog centra biti uobičajeno do 2030.

Jedan od glavnih uvida zadnjeg Ericssonovog izvještaja Deset glavnih potrošačkih trendova jest predviđanje da će hibridni miks tehnologije integrirane u stvarnu fizičku okolinu, a koja omogućuje povezanost za poboljšanje doživljaja kupovine, biti uobičajeni dio svakodnevnice do 2030., prema mišljenju velike većine predvodnika u korištenju tehnologije.

10 glavnih potrošačkih trendova 2030. – Everyspace Plaza

  • Arena – sve i sada

Mogli biste biti i izvođač i gledatelj, no hoće li vam iskustvo uranjanja biti uzbudljivo ili zastrašujuće? Gotovo osam od 10 potrošača zamišlja izvedbene prostore u kojima tehnologija teleprisustva umjetnicima omogućava digitalnu izvedbu koja se doima kao da su osobno prisutni na događanju.

  • Salon za uljepšavanje u kojeg možete uroniti

Mnogima nož i igla nisu atraktivne opcije za uljepšavanje. Sedam od 10 potrošača u trgovačkim centrima očekuje salone ljepote koji koriste tehnologiju volumetrijskog modeliranja kako bi digitalno poboljšali izgled.

  • Metakrojač

Brza moda krojena baš za vas i vaš avatar. Više od 70 posto korisnika naočala za proširenu ili virtualnu stvarnost predviđa da će trgovački centri imati krojača koji će koristiti tkanine koje se mogu zamijeniti i postati vodootporne ili prozračne prema potrebi.

  • Bazen za istraživanje svemira/svjetova

Mnogi zamišljaju istraživanje nemogućih svjetova. Dvije trećine potrošača vjeruje da će postojati bazeni u kojima će se moći koristiti oksigenirani naglavni setovi za virtualnu realnost koji će omogućavati svemirsko iskustvo bestežinskog stanja.

  • Hibridna teretana

Za mnoge su tjelesna snaga i mentalno zdravlje neodvojivi. Sedam od deset potrošača očekuje da će im centri za mentalni fitnes koji imaju multisenzornu okolinu proširene/virtualne stvarnosti krojenu za svaku osobnost pomoći poboljšati mentalno zdravlje.

  • Multitvornica ispisa po željama

Popravci i proizvodnja na zahtjev su budućnost. Više od polovine potrošača želi kupovati održivo u tvornici koja reciklira njihove stare proizvode.

  • Restoran na čvorištu univerzuma

Mnogima je draže virtualno društvo bez distrakcija. Polovina potrošača želi ići u restorane i virtualno jesti s prijateljima u drugim restoranima bilo gdje u svijetu.

  • Beskrajna trgovina

Probaj prije no što kupiš, barem virtualno. Tri četvrtine potrošača očekuje da će moći projicirati svoj dom u trgovinu prilikom isprobavanja novih proizvoda.

  • Medicinski multipleks

Navikli smo da je sve instant. Zašto onda čekati kad je u pitanju zdravlje? Sedamdeset sedam posto potrošača u sklopu trgovačkih centara predviđa medicinske centre koji bez naručivanja pružaju uslugu zdravstvenog pregleda pomoću umjetne inteligencije koja daje gotovo instant informacije o zdravstvenom stanju.

  • Priroda + park

Onima koji nikada ne odlaze iz grada može nedostajati priroda. Četrdeset i dva posto  potrošača želi posjetiti park u trgovačkom centru u kojem se mogu osjećati bliže prirodi putem digitalnih i programabilnih materijala koji daju hibridna iskustva.

Pročitajte cijeli Ericsson ConsumerLab Ten Hot Consumer Trends 2030 – the Everyspace Plaza izvještaj na engleskom jeziku.


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Ljudski resursi

Uvijek imajte na umu da vam je cilj postići dogovor. Svakako ne pristajte na prvu ponudu, no pazite a vaše ne u konačnici ne...

Lifestyle

Svijetu ne treba još jedan loš vođa koji negativno utječe na zaposlenike, njihovo zdravlje, klijente i tvrtku.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.