Jedan od glavnih uvida zadnjeg Ericssonovog izvještaja Deset glavnih potrošačkih trendova jest predviđanje da će hibridni miks tehnologije integrirane u stvarnu fizičku okolinu, a koja omogućuje povezanost za poboljšanje doživljaja kupovine, biti uobičajeni dio svakodnevnice do 2030., prema mišljenju velike većine predvodnika u korištenju tehnologije.
10 glavnih potrošačkih trendova 2030. – Everyspace Plaza
- Arena – sve i sada
Mogli biste biti i izvođač i gledatelj, no hoće li vam iskustvo uranjanja biti uzbudljivo ili zastrašujuće? Gotovo osam od 10 potrošača zamišlja izvedbene prostore u kojima tehnologija teleprisustva umjetnicima omogućava digitalnu izvedbu koja se doima kao da su osobno prisutni na događanju.
- Salon za uljepšavanje u kojeg možete uroniti
Mnogima nož i igla nisu atraktivne opcije za uljepšavanje. Sedam od 10 potrošača u trgovačkim centrima očekuje salone ljepote koji koriste tehnologiju volumetrijskog modeliranja kako bi digitalno poboljšali izgled.
- Metakrojač
Brza moda krojena baš za vas i vaš avatar. Više od 70 posto korisnika naočala za proširenu ili virtualnu stvarnost predviđa da će trgovački centri imati krojača koji će koristiti tkanine koje se mogu zamijeniti i postati vodootporne ili prozračne prema potrebi.
- Bazen za istraživanje svemira/svjetova
Mnogi zamišljaju istraživanje nemogućih svjetova. Dvije trećine potrošača vjeruje da će postojati bazeni u kojima će se moći koristiti oksigenirani naglavni setovi za virtualnu realnost koji će omogućavati svemirsko iskustvo bestežinskog stanja.
- Hibridna teretana
Za mnoge su tjelesna snaga i mentalno zdravlje neodvojivi. Sedam od deset potrošača očekuje da će im centri za mentalni fitnes koji imaju multisenzornu okolinu proširene/virtualne stvarnosti krojenu za svaku osobnost pomoći poboljšati mentalno zdravlje.
- Multitvornica ispisa po željama
Popravci i proizvodnja na zahtjev su budućnost. Više od polovine potrošača želi kupovati održivo u tvornici koja reciklira njihove stare proizvode.
- Restoran na čvorištu univerzuma
Mnogima je draže virtualno društvo bez distrakcija. Polovina potrošača želi ići u restorane i virtualno jesti s prijateljima u drugim restoranima bilo gdje u svijetu.
- Beskrajna trgovina
Probaj prije no što kupiš, barem virtualno. Tri četvrtine potrošača očekuje da će moći projicirati svoj dom u trgovinu prilikom isprobavanja novih proizvoda.
- Medicinski multipleks
Navikli smo da je sve instant. Zašto onda čekati kad je u pitanju zdravlje? Sedamdeset sedam posto potrošača u sklopu trgovačkih centara predviđa medicinske centre koji bez naručivanja pružaju uslugu zdravstvenog pregleda pomoću umjetne inteligencije koja daje gotovo instant informacije o zdravstvenom stanju.
- Priroda + park
Onima koji nikada ne odlaze iz grada može nedostajati priroda. Četrdeset i dva posto potrošača želi posjetiti park u trgovačkom centru u kojem se mogu osjećati bliže prirodi putem digitalnih i programabilnih materijala koji daju hibridna iskustva.
Pročitajte cijeli Ericsson ConsumerLab Ten Hot Consumer Trends 2030 – the Everyspace Plaza izvještaj na engleskom jeziku.