Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Deset stranih konzorcija želi Pleso – niti jedna kompanija iz Hrvatske

Čak 10 tvrtki i konzorcija je iskazalo interes za gradnju novog terminala Zračne luke Zagreb i upravljanje postojećim kroz razdoblje od 30 godina. Među tvrtkama i konzorcijima nema niti jedne koja je iz Hrvatske, ali zato su se prijavili aerodromski operateri i građevinske tvrtke od Indije do SAD-a, pokazalo je otvaranje ponuda koje je obavljeno jutros u Ministarstvu mora, prometa i infrastrukture.

Čak 10 tvrtki i konzorcija je iskazalo interes za gradnju novog terminala Zračne luke Zagreb i upravljanje postojećim kroz razdoblje od 30 godina. Među tvrtkama i konzorcijima nema niti jedne koja je iz Hrvatske, ali zato su se prijavili aerodromski operateri i građevinske tvrtke od Indije do SAD-a, pokazalo je otvaranje ponuda koje je obavljeno jutros u Ministarstvu mora, prometa i infrastrukture.

Kreće odabir koncesionara za novu Zračnu luku Zagreb

Redom pristizanja interes su iskazali:

1. GMR Infrastructure Ltd i Zračna luka Munchen

2. IC Iatas Insant Sanay Ticaret – IC ICTAS Altyapi Yatirmlan Ve Isletme- Incheon Int. Airport Corp

3. TAV Airport Holding – TAV Construction

4. ADC&HAS-Alpine Bau – RCC Construction

5. J&P Avax- Zračna luka Atena

6. VINCI Concessions

7. Hochtif Concessions

8. ZAIC Ltd

9. Zračna luka Zurich – Strabag

10. Limac French Riviera Airports Consortium

Rok za odabir onih koji udovoljavaju osnovnim uvjetima natječaja je do 19. svibnja, a s njima će se dalje pregovarati o svim financijskim aspektima i rokovima. Ugovor bi se trebao potpisati do listopada ove godine, a novi terminal bi se trebao početi graditi do polovice 2012.

Više o problemima u pregovaranju, mijenjanju uvjeta i protivljenju radnika pročitajte u sutrašnjem tiskanom izdanju Poslovnog dnevnika.


Napisao

Marketing i prodaja

Ako ste mislili da su najbolje cijene i najbolja vrijednost ono što klijente najviše privlači, pogriješili ste – to je na dnu liste prioriteta.

Marketing i prodaja

Odgovor na pitanje kako napisati dobar naslov koji prodaje, kao i veliki značaj koji naslovi imaju u svijetu marketinga, temelji se na psihologiji čovjeka.

Komunikacija

Ako nešto možete učiniti, ili sanjate o tome da to učinite – započnite. Smjelost ima u sebi genijalnost, moć i magiju. Suvremena psihologija je...

Financije

Sve više štediša rješenje pronalazi u fizičkom investicijskom zlatu namijenjenom dugoročnoj štednji i ulaganju.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.