Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Marketing i prodaja

Digital IQ_rezultati globalnog istraživanja

PwC je objavio svoje Istraživanje Global Digital IQ® za 2017. godinu – sveobuhvatan pogled na to kako se društva širom svijeta nastoje obraniti od poremećaja poboljšavajući svoju digitalnu pronicljivost i sposobnosti.

Istraživanje, u svojoj 10. godini identificiranja trendova u tehnologiji i primjene u poslovanju, ispituje kako organizacije maksimiziraju povrat svojih ulaganja u digitalnu tehnologiju, ili pak ne. Tijekom proteklog desetljeća, PwC je koristio ovo istraživanje kako bi korporativnim liderima postavio ključno pitanje – kako organizacije maksimiziraju i profitiraju od svojih digitalnih ulaganja? Društva su suočena sa sve većim popisom mogućnosti za ulaganje u tehnologiju, ali koriste li se ta ulaganja dobro ili ne sveprisutan je problem – koji nije ublažen tijekom posljednjeg desetljeća.

Ovogodišnji rezultati istraživanja, prikupljeni iz mišljenja 2.216 poslovnih i tehnoloških rukovoditelja, pružaju uvid u izazove s kojima se korporativni lideri i dalje suočavaju. Ključni nalazi uključuju:

  • Iako je tehnologija važna, uloga kupaca i zaposlenika (uključujući zaposlenike kao što su izvršni direktori za digitalnu tehnologiju i izvršni informacijski direktori) i njihova sposobnost prilagođavanja promjenama i korištenje digitalne i nove tehnologije ključni su za ubrzavanje transformacije. 82 % financijski najuspješnijih ispitanih društava govori o boljem razumijevanju ljudskog iskustva koje okružuje digitalnu tehnologiju, a 74 % izjavilo je da će digitalne projekte dodijeliti multidisciplinarnim timovima, koji se sastoje od stručnjaka za poslovanje, tehnologiju i korisničko iskustvo.
  • Najuspješnije tvrtke smatraju da je definicija „digitalnoga“ opsežnija – Samo 16 % tvrtki s najboljim rezultatima tvrdi da su „digitalno“ i IT sinonimi, dok 30 % tvrtki s manjim uspjehom tvrdi da pojmovi digitalno i IT imaju isto značenje.
  • Angažman članova uprava u digitalnim ulaganjima porastao je u posljednjih deset godina, ali velik dio glavnih izvršnih rukovoditelja još zaostaje u ulozi pokretača promjene. godine, trećina društava tvrdila je da je njihov predsjednik uprave zagovornik digitalnoga, no taj je postotak i dalje iznenađujuće nizak s obzirom na to da su predsjednici uprava odgovorni za obranu od poremećaja i provođenje transformacije – čak i u 2017. godini samo je 68 % ispitanika navelo da je njihov predsjednik uprave zagovornik digitalnoga. Osim toga, mnogi ispitanici rekli su da su drugi viši rukovoditelji i dalje isključeni iz digitalne transformacije.
  • Bez obzira na to imaju li visok digitalni kvocijent inteligencije ili ne, većina rukovoditelja ipak pretpostavlja da digitalne inicijative mogu imati transformacijski učinak – gotovo tri četvrtine (73 %) navelo je povećanje prihoda kao glavnu korist od svoje digitalne inicijative, nakon čega slijedi povećanje dobiti (47 % ) i smanjenje troškova (40 %).
  • Iako su ulaganja u tehnologiju porasla, manje društava danas ima timove posvećene istraživanju tehnologija u nastajanju ili inovacijama te mnogi (49 %) i dalje odlučuju o usvajanju novih tehnologija vrednovanjem najnovijih dostupnih alata, umjesto da proaktivno istražuju nove inovacije imajući na umu određene poslovne potrebe (40 %).

Digital IQ ima danas sasvim drukčije značenje nego što je imao kada smo započeli ovo istraživanje prije deset godina“, izjavio je Chris Curran, glavni tehnolog PwC-a. “Danas su spektar i raznolikost tehnologija dostupnih poslovnim liderima ogromni, a svi članovi uprava moraju razumjeti koja tehnologija najbolje odgovara njihovoj strategiji i u koju ima najviše smisla uložiti. Izgradnja kulture inovacija – povećanje svačijeg digitalnog kvocijenta inteligencije – nije malen pothvat, ali je nužan ako se društvo želi natjecati na današnjem tržištu punom poremećaja i izazova.

Kao što pokazuje ovogodišnje istraživanje Digital IQ, mnoga društva i dalje se bore s podizanjem svojeg digitalnog kvocijenta inteligencije. Postoji svijest o tome da su digitalne sposobnosti ključna komponenta za uspjeh te da se tehnologije u nastajanju moraju istražiti. Ali potreba transformacije njihovih organizacija kako bi uistinu integrirali digitalno u kulturu društva liderima i dalje predstavlja izazov. Istraživanje procjenjuje navedene izazove, a sadrži i jedinstvene uvide:

  • koje tehnologije u nastajanju prikupljaju najviše ulaganja u svakoj industriji
  • koje tehnologije rukovoditelji vide kao one koje najviše remete njihove poslovne modele
  • što se očekuje od tehnologije u pogledu njezine sposobnosti pokretanja promjene i podizanja konačne bilance, kao i mišljenje PwC-a o tome koji bi trebao biti cilj usvajanja tehnologije
  • ljudske vještine potrebne za kapitaliziranje digitalnih ulaganja te što je potrebno za stvaranje kulture inovacija i digitalne oštroumnosti

Važno je da društva danas ulažu u digitalna rješenja ako žele biti uspješna. Međutim, društva u alarmantnom postotku ne uspijevaju poboljšati poslovne rezultate ulaganjem u digitalnu tehnologiju. Još je važnije da promisle o tome kako njihovo ulaganje u tehnologiju utječe na trenutne i nove poslovne modele i financijske rezultate“, rekao je Tom Puthiyamadam, globalni digitalni lider PwC-a. „Visoki digitalni kvocijent inteligencije stvar je integracije i zahtijeva slaganje dijelova slagalice – poslovanje, iskustvo kupaca i zaposlenika te tehnologija – kako bi se izgradilo kohezivno i transformativno rješenje. To je ono što će društvu zaista pružiti konkurentsku prednost.


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Komentari

Excel je postao neizostavan alat u poslovnim okruženjima diljem svijeta zbog svoje sposobnosti organizacije, analize i prezentacije podataka u raznolikim industrijama.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.