Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Edukacija

Digital Takeover najavljuje bogat program uz vodeće digitalne stručnjake

Digital Takeover novom konferencijom nastavlja svoj vodeći status jedinstvenog projekta u regiji, a posjetitelje očekuje bogat 11-satni program u pet dvorana uz niz predavanja, panel diskusija i interaktivnih inovativnih formata.

Digital Takeover novom konferencijom nastavlja svoj vodeći status jedinstvenog projekta u regiji, a posjetitelje očekuje bogat 11-satni program u pet dvorana uz niz predavanja, panel diskusija i interaktivnih inovativnih formata. Više od 30 vodećih domaćih, regionalnih i svjetskih stručnjaka iz područja digitala sudionicima će prenijeti svoja bogata iskustva i znanja.

Keynote predavanje na temu Life in the matrix – setting the scene for ultra modernity održat će dr. Kjell A. Nordstrom jedan od najutjecajnijih svjetskih mislilaca današnjice i autor svjetskih bestsellera “Funky Business” i “Karaoke kapitalizam”. Još jedan švedski stručnjak je među ovogodišnjim keynote predavačima – Johan Ronnestam, dizajner, stručnjak za brendiranje, kreativni direktor, inovator i poduzetnik te zasluženo jedan od najcjenjenijih svjetskih govornika o futurističkim trendovima u poslovanju i kreiranju komunikacije za globalne kompanije. S nama će biti i Jesper Laursen – vodeći danski stručnjak za content marketing i osnivač globalno cijenjenog Native Advertising Institutea. Slušat ćemo i predavanje dr. Nenada Filipovića, stručnjaka za digitalnu transformaciju i direktora korporacijskih obrazovnih programa IEDC – Poslovne škole Bled, na temu “Myths of digital transformation”.

IEDC – Poslovna škola Bled jedna je od najuglednijih škola na svijetu za razvoj visokog menadžmenta, a ujedno je i ekskluzivni edukacijski partner ovogodišnje konferencije. S Bleda nam osim prof. Filipovića dolazi i Branislav Vujović, osnivač i predsjednik tvrtke New Frontier Group, koji je od 2016. gostujući predavač na IEDC Poslovnoj školi Bled.

Paneli i prezentacije o aktualnim digitalnim temama

Posjetitelje očekuju čak četiri panela i brojne prezentacije koje se bave aktualnim temama i trendovima iz digitala

Na panelu “It’s time for the truth: digital advertising metrics explained” govorit će se mogućnostima koje digitalni mediji pružaju, koji su to novi formati i kanali koji mijenjaju i redefiniraju ovu oglašivačku platformu te kako se mediji i oglašivači prilagođavaju tome. Panel “Everything can be reduced to an algorithm – except employees” upoznat će nas s primjerima i iskustvima uspješnog kreiranja preduvjeta za “win-win” rješenje u digitalnom dobu te načine na koje su osnažili svoje zaposlenike.

Što nas očekuje kada je riječ o digitalizaciji javne uprave? Što o svojim iskustvima kaže sam politički vrh, a što kažu poslodavci – koja rješenja i iskustva im pomažu i omogućuju neprekidan rast i razvoj? Na ova i brojna druga pitanja iz prve ruke odgovorit će sudionici panela pod nazivom “State as a partner on the way to the digital-age success”.

Kristijan Matijašević, direktor marketinga Coca-Cole Adria, sugovornik  je u „1na1“ intervjuu “Influence is not a tactic, it’s a strategy” u kojem će odgovoriti na pitanja kako prepoznati influencera koji će na najbolji mogući način promovirati vrijednosti brenda i stvoriti uspješnu priču.

Siniša Đuranović, stariji potpredsjednik i glavni pravni savjetnik u Hrvatskom Telekomu, u svom predavanju “The world changes innovation strategy” govorit će o tehnološkim promjenama koje su u posljednjem desetljeću transformirale način na koji razmišljamo i kako vidimo svijet.

Dominik Šafarić voditelj je tima za inženjering i infrastrukturu u Styria.AI, a u sklopu svoje prezentacije “Machine Learning in its full potential: redefining media industry” govorit će o transformaciji medijske industrije putem inteligentne platforme za personalizaciju vijesti koja se koristi najnaprednijim algoritmima strojnog učenja.

I ove godine na Digital Takeoveru bit će dodijeljena Business Leaders  priznanja tvrtkama koje je 24sata prepoznao kao lidere u digitalnoj transformaciji. Radi se o tvrtkama koje definiraju digitalno tržište te određuju kako će ono izgledati sutra, ali i koriste najbolje prakse.

Budite korak ispred promjena u digitalnom svijetu i osigurajte svoje mjesto već danas. Sve informacije i detaljan program potražite na  službenoj stranici.

 


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.