Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Ekonomija

Digitalna transformacija postaje uvjet za rast i razvoj

Tvrtka Tokić, vodeći hrvatski trgovac auto dijelova, prepoznata je na globalnoj razini kao organizacija koja oblikuje budućnost zahvaljujući svojim transformacijskim inovacijama i međunarodnoj ekspanziji, što potvrđuje priznanje prestižne ELITE zajednice – The Future Shapers.

Digitalizacija je jedan od procesa koji mijenja način na koji velika i mala poduzeća posluju, ali i transformiraju eksterne i interne procese. Tvrtka Tokić, vodeći hrvatski trgovac auto dijelova, prepoznata je na globalnoj razini kao organizacija koja oblikuje budućnost zahvaljujući svojim transformacijskim inovacijama i međunarodnoj ekspanziji, što potvrđuje priznanje prestižne ELITE zajednice – The Future Shapers.

Digitalna transformacija postaje uvjet za rast i razvoj

Tokić posljednjih godina bilježi znatno povećanje volumena poslovanja te ubrzanu ekspanziju u regiji. Samim time stvorili su se zahtjevi za zaokretom u internoj strukturi poslovanja.

Prvi u nizu koraka Tokića za postizanje digitalne transformacije poslovanja nalazi se u njihovom logističko-distributivnom centru u Sesvetama. Uvođenjem potpuno autonomnih mobilnih robota s potpisom Gideon Brothersa, jedne od tri tvrtke u svijetu te jedine u Europi koja razvija autonomnu tehnologiju s navigacijom baziranom na vizualnoj percepciji kombinirajući stereoskopske kamere i duboko učenje, Tokić je povećao svoje kapacitete te stvorio snažne temelje za ambiciozne planove širenja u inozemstvu. Samim time, možemo reći da njihov logističko-distributivni centar konkurira vodećim europskim tvrtkama.

Svjesni sve većih zahtjeva brzorastućeg tržišta, Tokić uvođenjem internih transformacija nastoji uštedjeti vrijeme, optimizirati poslovanje, te maksimalno koristiti mogućnosti digitalne tehnologije u svim segmentima svog poslovanja. Razvili su brojna rješenja temeljena na RPA (Robotic Process Automation) koja njihovim zaposlenicima omogućavaju više vremena za zadatke u kojima je potrebna visoka razina promišljanja i odlučivanja.

„Digitalna era u kojoj živimo omogućila nam je da se otvorimo inovacijama – i u proizvodima i u poslovnim procesima. U Tokiću smo bili dovoljno entuzijastični oko našeg core businessa i dovoljno radoznali da vidimo što se sve može s tehnologijom u onome što volimo i znamo raditi. Okupili smo tim iskusnih i vrhunskih ljudi na svim razinama; oni su danas nositelj našeg poslovanja i jedan od ključnih kotačića za biti u elitnom društvu Future Shapersa“ izjavio je Ivan Gadže, predsjednik uprave Tokića.

„Koliko je naša razgranata poslovna mreža na terenu predstavljala izazov za provedbu promjena – implementaciju nove strukture upravljanja ljudima i procesima, toliko je s druge strane taj stalni kontakt s kupcima na terenu i osluškivanje kako oni dišu s tehnologijama, kakve usluge i servise oni očekuju, kako im možemo riješiti probleme u digitalnoj eri, bilo zamašnjak ovog zaokreta“, zaključuje Gadže.

Svoje znanje u Tokiću rado dijele, pa su tako odlučili osnovati i Tokić Edukacijski Centar – TEC. Upravo tamo automehaničari i autoelektričari imaju priliku kontinuirano nadopunjavati svoje znanje kroz brojne stručne edukacije, što je izuzetno važno uzmemo li u obzir da je sve više novih tehnologija koje možemo pronaći u gotovo svakom vozilu.

Tokić – pozitivni primjer iz prakse na konferenciji Digitalna (R)evolucija 3.0

Kako bi se digitalna transformacija, njezini učinci i rezultati kroz primjere iz prakse Tokića približili javnosti i poduzetnicima, HUP-ICT Udruga organizirala je konferenciju pod nazivom Digitalna (R)evolucija 3.0, koja se održala 5. veljače u zagrebačkoj Laubi. Uz odličan case study Tokića, i mnoge druge tvrtke su predstavile svoje poslovne modele i pružile uvid u procese digitalne transformacije kroz vlastite uspješne primjere iz prakse. Namjera Digitalne (R)evolucije 3.0 bila je ohrabriti i druge poduzetnike da prepoznaju prilike i prednosti koje donosi digitalna transformacija te da uvedu nove organizacijske modele koje omogućava tehnologija.


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Ljudski resursi

Uvijek imajte na umu da vam je cilj postići dogovor. Svakako ne pristajte na prvu ponudu, no pazite a vaše ne u konačnici ne...

Lifestyle

Svijetu ne treba još jedan loš vođa koji negativno utječe na zaposlenike, njihovo zdravlje, klijente i tvrtku.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.