Digitalna transformacija postaje uvjet za rast i razvoj

Digitalizacija je jedan od procesa koji mijenja način na koji velika i mala poduzeća posluju, ali i transformiraju eksterne i interne procese. Tvrtka Tokić, vodeći hrvatski trgovac auto dijelova, prepoznata je na globalnoj razini kao organizacija koja oblikuje budućnost zahvaljujući svojim transformacijskim inovacijama i međunarodnoj ekspanziji, što potvrđuje priznanje prestižne ELITE zajednice – The Future Shapers.

Digitalna transformacija postaje uvjet za rast i razvoj

Tokić posljednjih godina bilježi znatno povećanje volumena poslovanja te ubrzanu ekspanziju u regiji. Samim time stvorili su se zahtjevi za zaokretom u internoj strukturi poslovanja.

Prvi u nizu koraka Tokića za postizanje digitalne transformacije poslovanja nalazi se u njihovom logističko-distributivnom centru u Sesvetama. Uvođenjem potpuno autonomnih mobilnih robota s potpisom Gideon Brothersa, jedne od tri tvrtke u svijetu te jedine u Europi koja razvija autonomnu tehnologiju s navigacijom baziranom na vizualnoj percepciji kombinirajući stereoskopske kamere i duboko učenje, Tokić je povećao svoje kapacitete te stvorio snažne temelje za ambiciozne planove širenja u inozemstvu. Samim time, možemo reći da njihov logističko-distributivni centar konkurira vodećim europskim tvrtkama.

Svjesni sve većih zahtjeva brzorastućeg tržišta, Tokić uvođenjem internih transformacija nastoji uštedjeti vrijeme, optimizirati poslovanje, te maksimalno koristiti mogućnosti digitalne tehnologije u svim segmentima svog poslovanja. Razvili su brojna rješenja temeljena na RPA (Robotic Process Automation) koja njihovim zaposlenicima omogućavaju više vremena za zadatke u kojima je potrebna visoka razina promišljanja i odlučivanja.

„Digitalna era u kojoj živimo omogućila nam je da se otvorimo inovacijama – i u proizvodima i u poslovnim procesima. U Tokiću smo bili dovoljno entuzijastični oko našeg core businessa i dovoljno radoznali da vidimo što se sve može s tehnologijom u onome što volimo i znamo raditi. Okupili smo tim iskusnih i vrhunskih ljudi na svim razinama; oni su danas nositelj našeg poslovanja i jedan od ključnih kotačića za biti u elitnom društvu Future Shapersa“ izjavio je Ivan Gadže, predsjednik uprave Tokića.

„Koliko je naša razgranata poslovna mreža na terenu predstavljala izazov za provedbu promjena – implementaciju nove strukture upravljanja ljudima i procesima, toliko je s druge strane taj stalni kontakt s kupcima na terenu i osluškivanje kako oni dišu s tehnologijama, kakve usluge i servise oni očekuju, kako im možemo riješiti probleme u digitalnoj eri, bilo zamašnjak ovog zaokreta“, zaključuje Gadže.

Svoje znanje u Tokiću rado dijele, pa su tako odlučili osnovati i Tokić Edukacijski Centar – TEC. Upravo tamo automehaničari i autoelektričari imaju priliku kontinuirano nadopunjavati svoje znanje kroz brojne stručne edukacije, što je izuzetno važno uzmemo li u obzir da je sve više novih tehnologija koje možemo pronaći u gotovo svakom vozilu.

Tokić – pozitivni primjer iz prakse na konferenciji Digitalna (R)evolucija 3.0

Kako bi se digitalna transformacija, njezini učinci i rezultati kroz primjere iz prakse Tokića približili javnosti i poduzetnicima, HUP-ICT Udruga organizirala je konferenciju pod nazivom Digitalna (R)evolucija 3.0, koja se održala 5. veljače u zagrebačkoj Laubi. Uz odličan case study Tokića, i mnoge druge tvrtke su predstavile svoje poslovne modele i pružile uvid u procese digitalne transformacije kroz vlastite uspješne primjere iz prakse. Namjera Digitalne (R)evolucije 3.0 bila je ohrabriti i druge poduzetnike da prepoznaju prilike i prednosti koje donosi digitalna transformacija te da uvedu nove organizacijske modele koje omogućava tehnologija.

Podijeli

Odgovori

Top