Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Ekonomija

Digitalni alati prodaje tvrtkama donose dobre rezultate

Drugi dan konferencije OMGcommerce bio je rezerviran za poslovne edukacije pa su tako stručnjaci u prostoru HUB 385 govorili o unaprjeđenjima web shopova i trendovima u ecommerceu, sigurnosti ecommerce platformi, digitalnom marketingu, prodaji i turizmu.

Kako najveći hrvatski koncern razvija internetsku trgovinu, doznali smo od Ivana Kovačevića, direktora digitalnog marketinga u Agrokoru. Ovaj je koncern relativno nedavno predstavio dva velika ecommerce projekta – Konzum Klik i Abrakadabra, koja će se u narednim mjesecima proširiti i izvan Hrvatske. No, Agrokor se ecommerceom bavi već dugo godina, a ovi su projekti samo korak dalje te predstavljaju dugoročno ulaganje. Kada je riječ o razlikama u tržištima regije, u kojima je Agrokor prisutan i online i offline, Ivan je rekao: “Svako tržište ima svoju specifičnost kojoj se prilagođavamo na mikrorazini, ali 99% stvari pokušavamo imati iste na razini grupe.”

OMGcommerce ugostio je i Christiana Clitu, regionalnog web menadžera u tvrtki IKEA, koji je u panel raspravi otkrio kako se ova švedska kompanija priprema za proširenja na nova tržišta, ali i predstavio novootvoreni IKEA webshop koji je u Hrvatskoj aktualan tek dva tjedna. Vodeći se iskustvima iz regije, online prodaja ima važan udio u cjelokupnom procesu prodaje, pri čemu sama tvrtka izuzetno njeguje sve digitalne kanale, ulažući značajna sredstva u prototipiranje i testiranje novih digitalnih alata – jer ni veliki ne znaju kako će izgledati budućnost.

Čuli smo i nekoliko studija slučaja o tome kako uz digitalnu promociju doći do dobrih rezultata, pa je tako Ivan Brozović iz tvrtke Degordian govorio o tome kako je kamp Šimuni postigao bolje prodajne rezultate uz online platformu. Loreta Bačić, Mate Pece i Vedran Božićev iz tima #BIRAJZADAR, objasnili su kako je Zadar postao top destinacija, a Marina Krizman iz agencije Envy je na primjeru hotela Lone i festivala Ultra Europe objasnila kako od sadržaja na internetu doći do prodaje.

Ivan Mišković iz Webteha i Marko Jetrec is ECS-a pojasnili su sigurnosne izazove s kojima se susreću suvremeni web trgovci te naglasili važnost PCI DSS-a, globalnog standarda kojim se regulira kartična sigurnost s ciljem zaštite potrošača i njihovih podataka, trgovaca i njihovog ugleda, vlasništva banaka i kartičnih kuća te podizanja razine povjerenja u online kupovinu.

Od ostalih stručnih predavanja, Vanja Bunjevac iz Inchooa dao je mnoštvo korisnih savjeta za sve web shopove, dok je Dino Balen iz iste tvrtke govorio o dizajniranju web shopa za sve veličine ekrana, od desktopa preko tableta do mobilnih uređaja. Zorin Radovančević iz tvrtke Escape približio je web trgovcima tajne analitike, a Marko Štefanek iz Mediatoolkita objasnio je kako pravovremenom informacijom povećati učinkovitost webshopa. Ivan Brezak Brkan iz Netokracije govorio je o sadržajnom marketingu za internetske trgovine, a Iva Soldo iz Bamboo Laba objasnila je kako brendirati internetsko poslovanje za mlade kupce putem Snapchata.

Kako kvalitetno ispričati priču o svom turističkom proizvodu otkrio je Goran Rihelj s portala hrturizam.hr. Udruga eCommerce Hrvatska predstavila je web servis svoje udruge, http://ecommerce.hr/, gdje će internetski trgovci, a i svi drugi partneri, moći pronaći mnoštvo korisnih resursa za poboljšanje poslovanja, a Hrvatski autoklub predstavio je nadogradnju svojih mobilnih aplikacija.

U petak posjetitelje očekuje Ecommerce Executive Forum, ‘produženi’ sastanak o tome kako zaista promijeniti ekonomiju novog doba. Sastanak je ograničen na 40 probranih lidera digitalne ekonomije i trgovine u Hrvatskoj i regiji.

Suorganizatori konferencije OMGcommerce su ove godine Grad Zagreb, Zagrebački velesajam i Neuralab, koji je osigurao i prijenos uživo. Sponzori konferencije su MasterCard, Inchoo, SAP, Ingemark, GS1, Eurosender i Webteh.

Više informacija pronađite na http://www.netokracija.com/


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.