Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Turizam

Digitalno doba u turizmu zahtjeva nova tehnološka rješenja

Suvremeni turisti na putovanjima žele ostaviti minimalan okolišni otisak, biraju destinacije niskog rizika iz kojih je povratak brz i lako moguć, više vole beskontaktno plaćanje, informacije zahtijevaju odmah, a prioritet im je kvalitetna, brza i stabilna internet veza.

digitalizacija

Suvremeni turisti na putovanjima žele ostaviti minimalan okolišni otisak, biraju destinacije niskog rizika iz kojih je povratak brz i lako moguć, više vole beskontaktno plaćanje, informacije zahtijevaju odmah, a prioritet im je kvalitetna, brza i stabilna internet veza. Osim toga ekološki su osviješteni, u potrazi su za ekološki prihvatljivim smještajem i autentičnim iskustvom, žele doživjeti lokalnu zajednicu, kulturu, prirodne ljepote i sve više vremena provode na otvorenom, …

Ispunjenje ovih zahtjeva za turističke tvrtke znači zelenu i digitalnu transformaciju, koje osim većih prihoda osiguravaju velike uštede i bolju konkurentnost na tržištu.

Od metaverzuma do robota

Uz beskontaktne usluge na globalnom turističkom tržištu turisti sve više koriste glasovno pretraživanje kod istraživanja destinacija, ali i rezerviranja avionskih karata i hotelskih soba. Danas u najsuvremenijim hotelskim sobama gostima je putem glasa omogućena kontrola rasvjete, grijanja, naručivanje obroka, provjera vremenske prognoze i dobivanje turističkih informacija bez razgovora s hotelskim osobljem. U najmodernijim hotelima i restoranima dočekuju ih roboti, a roboti se koriste i u sigurnosnim kontrolama zračnih luka.

Iako po mnogima metaverzum nikad neće u potpunosti zamijeniti pravo putovanje, savršen je u edukaciji i promociji destinacije. Tako će pri odabiru destinacije ili hotela, gostima od velike pomoći biti virtualni obilazak, a proširena stvarnost pružit će dodatne detalje o destinaciji na moderan i interaktivan način i tako utjecati na doživljaj.

Moderni hoteli koriste chatbotoe

I najvažnije, moderni gosti traže odgovore odmah i sada, pa su chatbotovi odličan izbor. Chatbotovi prema IBM-u (International Business Machines) turističkim tvrtkama mogu uštedjeti do 30 posto troškova korisničke podrške, a poboljšat će iskustvo rezervacije, pružaju podršku 24 sata, sedam dana u tjednu, pružaju novu razinu personalizacije i nude višejezičnu funkcionalnost… Pretvaraju se u osobne asistente gostiju na putovanju.

Personalizacija iskustva

Za dobivanje vrijednih informacija o gostima, predviđanje njihovog mogućeg ponašanja i pružanje relevantnih ponuda najmodernije turističke tvrtke koriste Big Data, podatke ključne za razumijevanje potreba korisnika i ponudu još personaliziranijeg iskustva. Big Data omogućuje izradu predviđanja na temelju prethodne potražnje i ponašanja kupaca. Kada je potražnja predvidljiva, cijene i promotivne strategije također se mogu optimizirati.

Jednostavnijim jezikom rečeno, kad god vam tražilica automatski dopuni pojam ili vam se ponudi neki proizvod koji bi vam se mogao svidjeti, to možete zahvaliti Big Dati.

Digitalno doba zahtjeva i digitalna rješenja. Djeca milenijalaca već putuju svijetom, a oni ne poznaju svijet bez tehnologije.

Autor Petra Rabadan


Ekonomija

Rast cijena u posljednjih nekoliko godina doveo je do toga da su raspoloživi kućni budžeti građana pod sve većim udarom.

Edukacija

Poslodavci se najviše boje toga da ćete otići jednom kada pronađete posao koji više odgovara vašim kvalifikacijama.

Lifestyle

Uspješni poduzetnici su strastveni, inovativni, zahtjevni i brižni. Pročitajte u čemu se krije tajna njihovih uspjeha.

Izdvojeno

Nekoliko je stvari koje se nikako ne smiju izgovoriti na radnom mjestu, barem ne naglas.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.