Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Edukacija

Digitalnom transformacijom obiteljskih i malih hotela do gostiju kakve želimo u destinaciji

Konkurentnost na dinamičnom turističkom tržištu znači biti prvi, kreirati, a ne samo pratiti trendove – zaključak je konferencije o digitalnoj transformaciji u turizmu Nacionalne udruge obiteljskih i malih hotela

Što znači digitalna transformacija u turizmu i kako se ona odražava na obiteljski i male hotele? Do koje mjere su njihovi vlasnici, kojih je oko 450 u Hrvatskoj, voljni ulagati u digitalizaciju poslovnih procesa, ali i u digitalni marketing i promociju na emitivnim tržištima? Na koji ih način u tome podržavaju Ministarstvo turizma i sporta i Hrvatska turistička zajednica? O ovim iznimno važnim temama za budućnost malog poduzetništva u turizmu raspravljalo se na konferenciji „Digitalna transformacija obiteljskih i malih hotela – redizajnirani za budućnost“, održanoj u splitskom hotelu Briig.

Obiteljski i mali hoteli digitalizaciji pristupaju na dva načina – unutar svojih objekata automatiziraju procese, ulažu u sve kvalitetnije PMS sustave, digitaliziraju recepciju i kuhinju, podižu kvalitetu pametnih soba…, što im donosi brojne uštede, ali i mogućnost da se više posvete komunikaciji s gostima. Drugi je način digitalizacija prema vani, ulaganjem u moderne digitalne online sustave bookinga i u digitalnu promociju na tržištima koja u konačnici dovodi goste i utječe na zaradu. Koristeći najnovija tehnološka rješenja obiteljski i mali hoteli imaju za cilj doći do posebnih tržišnih niša koji utječu na produljenje sezone i povećanje potrošnje“, istaknuo je Šime Klarić, predsjednik Nacionalne udruge obiteljskih i malih hotela koja je organizirala konferenciju uz podršku Ministarstva turizma i sporta i Hrvatske turističke zajednice.

Smjer kojim želimo ići

„Kroz Nacionalni plan oporavka i otpornosti (NPO) prvi puta smo promovirali smjer kojim želimo ići. Osim zelene tranzicije, ubuduće se želimo bazirati i na digitalne projekte i u tom smislu kompletno revitalizirati turistički sektor u Hrvatskoj. Ne samo NPO nego svi ostali financijski programi, mjere za poticanje investicije kao i novi Zakon o turizmu koji donosimo, bit će određeni ovim ključnim ciljevima“, istaknuo je Robert Pende, direktor Uprave za razvoj poduzetništva, investicije i konkurentnost Ministarstva turizma i sporta.

Želimir Kramarić, član Uprave HAMAG-BICRO-a osvrnuo na dosadašnje aktivnosti ove agencije na području turizma te najavio novi financijski ciklus za digitalnu i zelenu transformaciju kroz program Ministarstva gospodarstva i Ministarstva turizma i sporta u cilju jačanja konkurentnosti.

„Iz Europske unije očekuje se više od 200 milijuna eura na području zelene transformacije koja uključuje ulaganje u projekte poput obnovljivih izvora energije i energetske učinkovitosti te više od 120 milijuna eura na području digitalne transformacije, a za sredstva će moći aplicirati i gospodarstvenici i subjekti hrvatskog turizma. Posebno će biti zanimljivi digitalni vaučeri koji do sada bili dio Nacionalnog plana oporavka i otpornosti“, rekao je Kramarić.

Kao pretvorit lajk u gosta?

Što znači digitalna transformacija u poslovanju obiteljskih i malih hotela na konkretnim primjerima pojasnili su Katarina Kovačev, direktorica uspješnog hotela Štacija, koji je promijenio turističku sliku Kaštela te Ivan Petrović, vlasnik hotela Villa Magdalena ujedno i strastveni IT-jevac. Zahvaljujući njegovim vlastitim digitalnim rješenjima prosječna cijena sobe ovog zagorskog hotela ovisno o razdobljima podigla se od deset do 20 posto.

Martina Srnec, direktorica Sektora za promociju i oglašavanje Hrvatske turističke zajednice istaknula je kako smo zahvaljujući digitalnim alatima danas u poziciji usmjeriti promociju prema gostima koje želimo u destinaciji, a kad je riječ o specifičnostima emitivnih tržišta, na promociju Hrvatske na društvenim mrežama najbolje reagiraju Talijani.

„Korisnici društvenih mreža ne žele vidjeti prekrasne slike hotela poput lijepo uređene sobe i ručnika na krevetu. Na društvenim mrežama trebate nuditi iskustvo, doživljaj zbog kojeg će lajk ili pratitelj postati gost“, poručio je Dino Tomić, stručnjak za digitalni marketing.

Foto Mario Alajbeg


Ekonomija

Rast cijena u posljednjih nekoliko godina doveo je do toga da su raspoloživi kućni budžeti građana pod sve većim udarom.

Edukacija

Poslodavci se najviše boje toga da ćete otići jednom kada pronađete posao koji više odgovara vašim kvalifikacijama.

Lifestyle

Uspješni poduzetnici su strastveni, inovativni, zahtjevni i brižni. Pročitajte u čemu se krije tajna njihovih uspjeha.

Izdvojeno

Nekoliko je stvari koje se nikako ne smiju izgovoriti na radnom mjestu, barem ne naglas.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.