dm daruje 10.000 kuna djelatnicima koji postanu roditelji

Za svako novorođeno ili posvojeno dijete dm će odsad svojim djelatnicima davati 10.000 kuna,  što predstavlja povećanje od 7.000 kuna u odnosu na dosadašnju potporu u istu svrhu. Povećanjem potpore za novorođeno ili posvojeno dijete dm želi podržati sve djelatnike koji odluče postati roditelji u ovoj važnoj životnoj odluci i omogućiti im da bezbrižno provedu prve dane sa svojim djetetom.

Djelatnici su naša najveća snaga i temelj uspjeha tvrtke. Želimo im biti podrška u svim fazama njihova života, a dolazak novog djeteta posebna je prilika koju želimo proslaviti s njima. Veselimo se svakom novom djetetu naših djelatnika i vjerujemo da će iznos od 10.000 kuna koji smo im namijenili uvelike olakšati nabavu potrepština za dijete“, naglasila je Ana Fostač-Krilčić, članica Uprave dm-a zadužena za Ljudske resurse.

Povećanje potpore za novorođenčad i posvojenu djecu još je jedan u nizu benefita za dm-ove djelatnike koji  tvrtku 12 godina zaredom svrstavaju među top tri poslodavca (istraživanje portala Moj posao). U dm-u djelatnici tako imaju pravo i na dvije stimulacije u iznosu prosječne mjesečne bruto plaće, a osim materijalnih ulaganja u djelatnike, kompanija veliku pažnju pridaje i njihovom profesionalnom te osobnom razvoju. Tijekom protekle poslovne godine djelatnici sa svih razina kompanije sudjelovali su u 128 različitih edukacija i radionica, a 684 djelatnika dm-a volontiralo je u 169 ustanova, institucija i organizacija civilnog društva. Osim toga, u dm-u djelatnici mogu izabrati fleksibilno radno vrijeme, a posebna pozornost pridaje se majkama nakon povratka s rodiljnog i roditeljskog dopusta. Čak 83,5 posto (1.215) od ukupnog broja djelatnika u dm-u čine žene, a sve djelatnice po povratku na radno mjesto nakon rodiljnog ili roditeljskog dopusta mogu pristupiti dodatnim edukacijama i programima uvođenja u posao. Svim roditeljima prvašića dm osigurava i slobodan dan na prvi dan škole.

U 2018. godini dm-ovi djelatnici dočekali su 75 prinova u svoje obitelji, a ovom inicijativom dm želi dodatno potaknuti što veći broj djelatnika da se odluče na proširenje svojih obitelji.

Podijeli

Odgovori

Top