Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Do ponoći rok za pisma namjere za Croatia Airlines

Noćas u ponoć istječe rok za dostavu pisama namjere za sudjelovanje u procesu kupoprodaje 49 posto dionica Croatia Airlinesa, a prema prvim neslužbenim informacijama za sada zanimanje za taj proces nije veliko.

Noćas u ponoć istječe rok za dostavu pisama namjere za sudjelovanje u procesu kupoprodaje 49 posto dionica Croatia Airlinesa, a prema prvim neslužbenim informacijama za sada zanimanje za taj proces nije veliko.

Danas se ni iz jednog državnog tijela uključenih u taj proces, Ministarstva pomorstva, prometa i infrastrukture, Državnog ureda za upravljanje državnom imovinom (DUUDI) te Centra za restrukturiranje i prodaju (CERP) nije moglo doznati je li već stiglo ili ne koje pismo namjere.

Iz Ministarstva ističu da s obzirom na rok treba još pričekati kraj današnjeg dana, a i još koji dan iza, jer je moguće da zainteresirani danas poštom pošalju pisma namjere.

Iz DUUDI-ja također napominju da rok ističe danas u ponoć, kao i da bi se sutra u 9 sati donijela odluka o daljnjem tijeku natječaja na redovitoj sjednici Povjerenstva za upravljanje strateškim trgovačkim društvima o čemu će, kako navode, iskomunicirati javnosti prije sjednice Vlade.

Neslužbeno se pak doznaje da bi s obzirom na relativno kratak rok poziva taj javni poziv najvjerojatnije trebalo produljiti.

Javni poziv za iskazivanje interesa za kupnju 49 posto dionica Croatia Airlinesa CERP je objavio 28. listopada očekujući u toj prvoj fazi, do kraja 27. studenog, pisma namjere, nakon čega bi Vlada, po prvobitnom planu, donijela odluku o početnoj cijeni i provedbi postupka javnog prikupljanja obvezujućih ponuda.

Prodajom 49 posto udjela Republika Hrvatska zadržala bi 46,76 posto udjela u Croatia Airlinesu te bi zajedno s Državnom agencijom za osiguranje depozita i sanaciju banaka (DAB) te Zračnom lukom Zagreb imala 50,25 posto udjela.

Odluku o prodaji 49 posto dionica nacionalne zračne kompanije Vlada je donijela 17. listopada smatrajući da je dovođenje strateškog partnera jedini mogući korak u osiguranju daljnje opstojnosti poslovanja te kompanije.


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Ljudski resursi

Uvijek imajte na umu da vam je cilj postići dogovor. Svakako ne pristajte na prvu ponudu, no pazite a vaše ne u konačnici ne...

Lifestyle

Svijetu ne treba još jedan loš vođa koji negativno utječe na zaposlenike, njihovo zdravlje, klijente i tvrtku.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.