Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Ekonomija

Dobar primjer razvoja sredine kao destinacije su ulaganja Jadranka grupe

Vodeća hrvatska tvrtka za razvoj i vođenje projekata u sektoru nekretnina F.O. Development, i ove je godine sudjelovala na bečkoj konferenciji GREET Vienna 2016. Nastavno na sudjelovanje u zajedničkom panelu 2014. godine s nekadašnjim austrijskim vicekancelarom Erhardom Busekom, direktor F.O. Developmenta Denis Čupić pozvan je kao predavač na temu novih projekata u Hrvatskoj s posebnim fokusom na turističke projekte. Konferencija je okupila oko 500 posjetitelja u dva dana trajanja, a sudjelovao je niz eminentnih govornika s vodećih funkcija iz područja financija i ulaganja u središnjoj i istočnoj Europi, kao i predstavnici austrijske i EU politike.

Direktor F.O. Developmenta Denis Čupić iznio je pregled turističkog tržišta u Hrvatskoj te pružio poseban osvrt  na pojedine projekte i aktualna događanja. Vrlo zanimljivim ocijenio je ulazak jakih međunarodnih hotelskih operatera na hrvatsko tržište, koji povećavaju atraktivnost destinacija i privlače velik broj turista. Čupić je također istaknuo važnost mikrolociranog destinacijskog managementa kao jednog od aktivnih mjera jačanja i specijalizacije pojedinih turističkih sredina, a dobar primjer razvoja sredine kao destinacije je Mali Lošinj i ulaganja Jadranka grupe.

U raspravi su se suprotstavile teze o važnosti strategija, planova i razvojnih dokumenata. Tema je bila i potreba za provođenjem strategija gdje je Čupić naveo kako strategije nisu samo papiri s nebitnim slovima i brojkama te da moraju prestati biti mandatne. Kao jedno od rješenja naveo je i mogućnost zakonske obveze države, javnih tijela i jedinica lokalne samouprave da nakon donošenja strategije imaju obvezu te iste strategije nepromijenjene implementirati te ih držati na snazi barem 10 godina.

Sugovornici su kao najveću prednost hrvatskog turizma naveli jadransku obalu, dok je kontinentalni turizam u težoj situaciji jer konkurira Mađarskoj i drugim susjednim zemljama koje su u tom području već nekoliko koraka ispred Hrvatske. Otvorila se rasprava o gradskom turizmu gdje su sugovornici identificirali Zagreb kao potentnu destinaciju. Čupić je u Zagrebu identificirao potrebu razvoja high streeta i luxury retaila kao nužnog alata za povećanja potrošnje rastućeg broja dalekoistočnih turista.

„Bila mi je iznimna čast sudjelovati na konferenciji GREET Vienna i raspravljati o temama važnim za razvoj hrvatskog turizma. Upoznali smo publiku s najavama ministra turizma o uvođenju hrvatske verzije Szep kartice koji bi poticala domaću potrošnju izvan glavne sezone – ideja koju su prisutni međunarodni ulagači primili s velikim interesom. Naravno da me veseli razvoj hrvatskog turizma jer postajemo sve prepoznatljiviji na inozemnom tržištu i iskreno vjerujem da nam, uz predan rad i implementaciju kvalitetno postavljenih strategija, slijedi ostvarenje naših punih potencijala. “ – izjavio je direktor tvrtke F.O. Development Denis Čupić.


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Ljudski resursi

Uvijek imajte na umu da vam je cilj postići dogovor. Svakako ne pristajte na prvu ponudu, no pazite a vaše ne u konačnici ne...

Lifestyle

Svijetu ne treba još jedan loš vođa koji negativno utječe na zaposlenike, njihovo zdravlje, klijente i tvrtku.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.