Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

EU fondovi

Dobrodošle investicije – 35 milijuna eura za šest hotela na Malom Lošinju

Godinama ugostitelji i političari objašnjavaju kako nije dovoljno samo ponuditi turistima sunce i more. Pozitivno je što su neke kompanije to odlučile i primijeniti u praksi. Dobar je primjer tvrtka Jadranka-hoteli iz Malog Lošinja – uz dokapitalizaciju Europske banke za obnovu i razvoj namjerava uložiti ukupno 35 milijuna eura u rekonstrukciju svojih hotela.

Godinama ugostitelji i političari objašnjavaju kako nije dovoljno samo ponuditi turistima sunce i more. Pozitivno je što su neke kompanije to odlučile i primijeniti u praksi. Dobar je primjer tvrtka Jadranka-hoteli iz Malog Lošinja - uz dokapitalizaciju Europske banke za obnovu i razvoj namjerava uložiti ukupno 35 milijuna eura u rekonstrukciju svojih hotela.

– Nekoliko smo godina pregovarali s različitim ulagačima. Nismo mogli postići dogovor jer su svi željeli većinsko vlasništvo. Napokon smo se dogovorili s EBRD-om, čiji je udio 31 posto vlasništva – objašnjava direktorica Jadranke Snježana Baljak.

Investiciju je kreditom od 11 milijuna eura financirala i Erste & Steiermärkische banka, a ugodno se surađivalo i s gradom Malim Lošinjem.

Šest obnovljenih hotela

Obnova je počela 2007. godine te je 2008. završen hotel Aurora, u koji je uloženo 18,5 milijuna eura. Od 5. lipnja s radom je započeo i drugi obnovljeni obiteljski hotel, Vespera. U njega je pak uloženo 16,9 milijuna eura te je „skočio” za jednu zvjezdicu pa ih sad ima četiri.

– Do 2012. godine rok nam je za obnovu svih šest hotela. Nadamo se da ćemo uspjeti jer nismo baš računali na krizu – kaže Baljak.

Nakon Aurore i Vespere namjerava se obnoviti hotel Punta kao svojevrstan klub-hotel. Slijedi Bellevue, za koji još nisu odlučili koja mu je namjena, Helios kao hotel lječilište te Alhambra kao ekskluzivni hotel sa pet zvjezdica.

– Kad smo potpisali ugovor sa EBRD-om, već smo dogovorili izlaznu strategiju, jer oni su banka i nemaju nikakvu namjeru ostati u turizmu. Nadamo se da ćemo ih uspješno isplatiti – rekla je Baljak.

Nepredvidiva turistička sezona

Poduzeće Jadranka d.d. osnovano je 1947. godine, a unutar njega su Jadranka-hoteli, kampovi, yachting i trgovine. Velik dio stanovništva Lošnja zaposleno je u Jadranci, i to je dodatni razlog zbog kojega je kompanija pod posebnim povećalom ljudi s tog otoka.

– Još se ne zna kakva će biti ova turistička sezona, ali primjećujemo da je sve veća tendencija domaćih noćenja. Ipak, najčešći su Slovenci, Talijani, Nijemci, Austrijanci pa ostali – zaključuje Baljak.


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.