Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

EU fondovi

Dobrodošle investicije – 35 milijuna eura za šest hotela na Malom Lošinju

Godinama ugostitelji i političari objašnjavaju kako nije dovoljno samo ponuditi turistima sunce i more. Pozitivno je što su neke kompanije to odlučile i primijeniti u praksi. Dobar je primjer tvrtka Jadranka-hoteli iz Malog Lošinja – uz dokapitalizaciju Europske banke za obnovu i razvoj namjerava uložiti ukupno 35 milijuna eura u rekonstrukciju svojih hotela.

Godinama ugostitelji i političari objašnjavaju kako nije dovoljno samo ponuditi turistima sunce i more. Pozitivno je što su neke kompanije to odlučile i primijeniti u praksi. Dobar je primjer tvrtka Jadranka-hoteli iz Malog Lošinja - uz dokapitalizaciju Europske banke za obnovu i razvoj namjerava uložiti ukupno 35 milijuna eura u rekonstrukciju svojih hotela.

– Nekoliko smo godina pregovarali s različitim ulagačima. Nismo mogli postići dogovor jer su svi željeli većinsko vlasništvo. Napokon smo se dogovorili s EBRD-om, čiji je udio 31 posto vlasništva – objašnjava direktorica Jadranke Snježana Baljak.

Investiciju je kreditom od 11 milijuna eura financirala i Erste & Steiermärkische banka, a ugodno se surađivalo i s gradom Malim Lošinjem.

Šest obnovljenih hotela

Obnova je počela 2007. godine te je 2008. završen hotel Aurora, u koji je uloženo 18,5 milijuna eura. Od 5. lipnja s radom je započeo i drugi obnovljeni obiteljski hotel, Vespera. U njega je pak uloženo 16,9 milijuna eura te je „skočio” za jednu zvjezdicu pa ih sad ima četiri.

– Do 2012. godine rok nam je za obnovu svih šest hotela. Nadamo se da ćemo uspjeti jer nismo baš računali na krizu – kaže Baljak.

Nakon Aurore i Vespere namjerava se obnoviti hotel Punta kao svojevrstan klub-hotel. Slijedi Bellevue, za koji još nisu odlučili koja mu je namjena, Helios kao hotel lječilište te Alhambra kao ekskluzivni hotel sa pet zvjezdica.

– Kad smo potpisali ugovor sa EBRD-om, već smo dogovorili izlaznu strategiju, jer oni su banka i nemaju nikakvu namjeru ostati u turizmu. Nadamo se da ćemo ih uspješno isplatiti – rekla je Baljak.

Nepredvidiva turistička sezona

Poduzeće Jadranka d.d. osnovano je 1947. godine, a unutar njega su Jadranka-hoteli, kampovi, yachting i trgovine. Velik dio stanovništva Lošnja zaposleno je u Jadranci, i to je dodatni razlog zbog kojega je kompanija pod posebnim povećalom ljudi s tog otoka.

– Još se ne zna kakva će biti ova turistička sezona, ali primjećujemo da je sve veća tendencija domaćih noćenja. Ipak, najčešći su Slovenci, Talijani, Nijemci, Austrijanci pa ostali – zaključuje Baljak.


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Komentari

Excel je postao neizostavan alat u poslovnim okruženjima diljem svijeta zbog svoje sposobnosti organizacije, analize i prezentacije podataka u raznolikim industrijama.

Komunikacija

Taj početni dojam nije uvijek najtočniji, ali ga je obično teško preokrenuti ili poništiti i često bude temelj za daljnji odnos između dvije osobe.

Ljudski resursi

Beznačajne sitnice, koju većina ignorira i dopušta da tijekom vremena izblijede, zapravo mogu biti jako važne u građenju karijere.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.