Facebook je prošloga mjeseca izvijestio kako bi do kraja 2010., prihodi kompanije mogli dosegnuti 2 milijarde dolara. S obzirom na 1,86 milijardi, uprihođenih isključivo od oglašavanja, ne sumnjamo da je prihodovna strana značajno premašila brojku od 2 milijarde.
Potrošnja na virtualna dobra može samo rasti
Korisnici Facebooka sve više troše kredite na različite socijalne online igrice. Facebook na tome uzima proviziju od 33 centa.
O popularnosti igrica na socijalnim mrežama pisali smo ranije na našem portalu. Većina njih popularna je upravo zbog Facebookove platforme, od preko 500 milijuna korisnika, što Facebook jako dobro naplaćuje.
Igrice na socijalnim mrežama – vi ćete ih igrati a one će zaraditi milijardu dolara
Analize i predviđanja za 2011. godinu ukazuju kako potrošnja korisnika na online igricama može samo rasti.
Predviđanja za 2011. godinu
Debra Williamson iz tvrtke eMarketer, navodi kako 60 posto prihoda od oglasa dolazi od malih i srednjih kompanija i to putem Facebookove „self-serve“ oglasne platforme.
Od oglašavanje velikih svjetskih brendova, kao što su Coca-Cola ili Gamble, uprihođeno je 740 milijuna dolara.
Iz eMarketera ističu kako oglašavanje na Facebooku čini 5 posto ukupnog svjetskog oglašavanja na internetu. Ta brojka u 2011. trebala bi se popeti na 8 posto.
Kada smo objavili da Facebook vrijedi 50 milijardi dolara, susreli smo se s komentarima nevjerice. No, ako se ovako rapidan rast nastavi, sve manje ljudi sumnjat će u njegovu astronomsku vrijednost.