Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Izdvojeno

Dolazi bolje vrijeme za (mikro) poduzetnike: raste interes banaka za kreditiranjem

Mikro poduzeća su izuzetno zanimljiv, ali nedovoljno iskorišten tržišni segment za banke, što čudi jer je njihov udio u hrvatskom BDP-u respektabilnih 34 posto, a zapošljavaju 45 posto svih zaposlenih u Hrvatskoj.

Mikro poduzeća su izuzetno zanimljiv, ali nedovoljno iskorišten tržišni segment za banke, što čudi jer je njihov udio u hrvatskom BDP-u respektabilnih 34 posto, a zapošljavaju 45 posto svih zaposlenih u Hrvatskoj.

Interes banaka za kreditiranje mikro poduzetnika, malih i srednjih poduzeća u Hrvatskoj porast će u sljedeće tri – četiri godine, pokazuje danas predstavljeno istraživanje konzultantske kuće Roland Berger.

Kreditiranje mikro poduzetnika, koje su banke do sada kreditirale u skromnim razmjerima ponajprije zbog percepcije o neisplativosti, visokih operativnih troškova i rizičnosti kredita, trebalo bi porasti jer banke očekuju značajan rast kredita mikro poduzetnicima, pokazala je studija Roland Bergera i bankovne udruge Efma “Retail bankarstvo u zemljama srednje i istočne Europe – iskorištavanje potencijala mikro poduzeća”.

Prema studiji, većina banaka u regiji među kojima i u Hrvatskoj, planira povećati kreditni portfelj mikro poduzeća, a dvije trećine predviđa rast tog oblika kreditiranja.

Prema istraživanju, Hrvatska među zemljama regije u kreditiranju mikro poduzetnika odskače u zastupljenosti proizvodnog sektora i stomatoloških ordinacija, a hrvatska posebnost je i visoka zastupljenost kreditiranja malih poduzetnika u turizmu i arhitekturi.

Predstavljajući studiju, financijski savjetnik Rolanda Bergera Hendrik Bremer rekao je da su mikro poduzeća izuzetno zanimljiv, ali nedovoljno iskorišten tržišni segment za banke, što čudi jer je njihov udio u hrvatskom BDP-u respektabilnih 34 posto, a zapošljavaju 45 posto svih zaposlenih u Hrvatskoj.

Studija Rolanda Bergera ukazuje na značajne prilike za rast navodeći tri ključna faktora za postizanje uspjeha – izrada detaljne strategije s naglaskom na segmentaciju klijenata uz diferenciranje usluge na masovne i premium skupine klijenata, upravljanje rizicima prilagođeno specifičnim potrebama i situaciji svakog pojedinačnog klijenta te uvođenje cross-segment ponude u vidu objedinjavanja usluge privatnog i poslovnog bankarstva čime bi se značajno smanjili operativni troškovi i povećala efikasnost poslovanja.


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Komentari

Excel je postao neizostavan alat u poslovnim okruženjima diljem svijeta zbog svoje sposobnosti organizacije, analize i prezentacije podataka u raznolikim industrijama.

Komunikacija

Taj početni dojam nije uvijek najtočniji, ali ga je obično teško preokrenuti ili poništiti i često bude temelj za daljnji odnos između dvije osobe.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.