Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Komunikacija

Dolce&Gabbana PR poučak

DG
Fotografija: Pixabay.com

Proteklih desetak dana udarna vijest u lifestyle medijima je na trenutak prestala biti Kim Kardashian jer su se mediji pozabavili prilično nespretnom izjavom koju je talijanskom listu Panorama dao Stefano Gabbana, slavni modni dizajner iz poznatog dvojca Dolce&Gabbana. Stefano je djecu rođenju IVF postupkom nazvao sintetičkom i time izazvao lavinu osuda, a najžešće je reagirao britanski pjevač Elton John kojemu je dvoje djece rodila surogat majka uz IVF postupak.

John je javno, putem Twittera, pozvao na bojkot D&G proizvoda, iako je dan poslije snimljen kako iz kupovine dolazi noseći D&G vrećicu (ups!). Društvene mreže su eksplodirale, a D&G je i dan poslije nastavio svađu…
Slavni D&G brend će, izgledno je, ovu PR katastrofu itekako osjetiti na prodaji, jer su njihovi kupci zasigurno i brojni roditelji djece koja su rođena uz medicinsku pomoć, a da ne spominjemo sada već odrasle osobe rođene uz pomoć ove metode.

PR poučak ove nepromišljenosti:

  • Korisnici vaših proizvoda i/ili usluga su stvarne osobe koje žive u različitim životnim uvjetima. Nisu i ne moraju imati isti, čak ni sličan svjetonazor kao vi. Poštujte njihovu različitost i zagovarajte univerzalne ljudske vrijednosti.
  •  Privatne stavove zadržite za privatnu komunikaciju, a ako je riječ o društvenim mrežama „škakljive“ statuse čak i tada pokušajte izbjegavati jer nikada ne znate tko će ih prenijeti dalje.
  • Ukoliko vam se dogodila krizna situacija bilo koje vrste, nikako ne izbjegavajte odgovore i, što je još važnije, ne zakopavajte se dublje.
  • Ispričajte se ako ste nekoga uvrijedili. Točka.
  • Dobro isplanirajte odgovor ako su ga zatražili mediji i budite sigurni da se ne može pogrešno interpretirati.
  • Ako vam se dogodio gaf vaši „protivnici“ će pokušati iskopati još poneki pa pripremite teren i odgovore i za prijašnje propuste, ako ih je bilo.
  • „Bez komentara“ je najgori mogući scenarij jer time zapravo priznajete odgovornost za propust. Isprika i posipavanje pepelom će izazvati razumijevanje i umanjiti negativne posljedice za posao.

Ukoliko ste u prilici iznositi svoje mišljenje o različitim temama, pokušajte se što bolje pripremiti, ali je bolje priznati da ste stručnjak u svome poslu i da je vaše znanje o, primjerice, suvremenoj umjetnosti, laičko. Time nećete ispasti neznalica, nego ćete dati na važnosti svojim specifičnim znanjima i umijećima. Ili, kako bi rekla stara poslovica – Ispeci pa reci!

www.ambrela.hr

[email protected]

Fotograija: pixabay.com


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Ljudski resursi

Uvijek imajte na umu da vam je cilj postići dogovor. Svakako ne pristajte na prvu ponudu, no pazite a vaše ne u konačnici ne...

Lifestyle

Svijetu ne treba još jedan loš vođa koji negativno utječe na zaposlenike, njihovo zdravlje, klijente i tvrtku.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.