Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Marketing i prodaja

DPD – lider digitalnih inovacija uvodi novu uslugu: chatbot baziran na umjetnoj inteligenciji

DPD Croatia uvijek donosi novitete u dostavi, a najnoviji od njih je chatbot – Gita.

DPD Croatia uvijek donosi novitete u dostavi, a najnoviji od njih je chatbot – Gita. Svatko tko prima pakete putem DPD-a sada ima dodatni kanal za komunikaciju: primatelji mogu pitati Gitu, chatbot koju kontrolira umjetna inteligencija, o trenutačnom statusu svojih pošiljki. Usluga je integrirana na web stranicu DPD Croatia,  a može se koristiti i na računalu i na mobilnim uređajima.

DPD Croatia stalno radi na poboljšanju korisničkog iskustva i nastoji ponuditi rješenja koja će dostavu paketa učiniti što jednostavnijom. Obzirom na nadolazeći vrhunac sezone (peak season) kada volumeni paketa u DPD mreži dostižu svoj maksimum, odlučili su razviti jedinstven način komunikacije koji će korisnicima uštedjeti vrijeme – nema više čekanja na javljanje agenta ili iščekivanja povratnog odgovora na mail.

Kada korisnik posjeti https://www.dpd.com/hr/hr/ Gita se najprije prikazuje u smanjenom prozoru. Na računalima postoji crveni prozor za razgovor pod nazivom „Trebate pomoć“, dok se na pametnim telefonima chatbot prikazuje kao slika avatara. Prozor za razgovor otvara se klikom na relevantno područje. Korisnici tako mogu pitati Gitu o statusu svojih paketa – na primjer, mogu saznati odgovore na pitanja „Gdje je moj paket?“, „Kako mogu vratiti paket?“, „Nisam na adresi dostave, što dalje?“ i slično. Ako početno pitanje ne sadrži sve potrebne podatke, chatbot će ih zatražiti. Tako će primatelju pružiti sve potrebne informacije u vrlo kratkom vremenu.

Ako netko postavi pitanje na koje Gita trenutačno ne može ili ne zna odgovoriti, krajnji korisnik neće ostati bez podrške. U takvim slučajevima DPD chatbot će automatski pružiti poveznicu ili opciju kontakta putem kojih se može doći do slobodnog agenta korisničke podrške. Uz sve navedeno, Gita iznimno brzo odgovara na korisničke upite, a dostupna je 24/7. Može upravljati tisućama korisnika istovremeno, pritom pružajući maksimalno zadovoljstvo korisnicima, a to čini pomoću automatiziranih ponavljajućih zadataka. Također, može pamtiti informacije u razgovoru s korisnicima te ih nikada ne zaboraviti. Upravo zato je Gita personalizirani asistent svakog korisnika!

„Naš chatbot Gita dodatni je kanal koji naši primatelji mogu koristiti kako bi brzo i izravno saznali gdje se nalazi njihov paket. Svakako će se u budućnosti usluga proširiti i na dodatne funkcije, poput inteligentnog prepoznavanja govora. Tako će Gita biti u stanju razumjeti što korisnik želi znati i pružiti trenutnu pomoć. S Gitom krećemo na putovanje tijekom kojeg će se jedna za drugom dodavati nove funkcionalnosti za pošiljatelje i primatelje“, Emin Bajraktari, voditelj pozivnog centra DPD Croatia.

Korištenje chatbota nije obvezno za pošiljatelje i primatelje. Sve postojeće mogućnosti kontaktiranja su, naravno, još uvijek dostupne: od osobne telefonske podrške, podrške putem e-maila pa do upita o uslugama putem društvenih mreža (Facebook, Instagram, LinkedIn).

DIGITALNE USLUGE: jednostavne i brze

Kako bi primateljima pružili maksimalnu fleksibilnost, digitalne usluge DPD Croatia osmišljene su za brzo i jednostavno postizanje željenog rezultata. Ponosno ističu i Predict uslugu koja prognozira isporuku s točnošću unutar jednog sata.

Osim toga, primatelji mogu koristiti live-tracking (praćenje uživo) koje podržava praćenje lokacije kako bi točno mogli vidjeti udaljenost kurira. Zahvaljujući maksimalnoj transparentnosti, primatelji mogu točno procijeniti hoće li biti kod kuće u vrijeme nadolazećeg pokušaja isporuke. U slučaju da požiljku ne mogu dočekati ili im nešto iskrsne, mogu jednostavno odgoditi dostavu ili odabrati alternativnu opciju dostave – Pickup lokacije, DPD Direct4.me paketomate, sigurno mjesto koje sami odaberu, DPD depoe ili urbani City depo u centru Zagreba.

Pročitajte još:

Financije

Novi krug investicija podržat će planove tvrtke PlanRadar u globalnom širenju  i tehnološkom razvoju.

Marketing i prodaja

Posjedovati web shop može biti vrlo unosan posao, ali samo ako se obavlja na pravi način.

Ekonomija

U 2021. godini strojno je obrano oko 50 posto duhana, uz pomoć mehaničkih berača u koje je HD posljednjih nekoliko godina investirao više od...

Financije

Na dvadesetu godišnjicu uvođenja eura kao europske valute, tim ekonomskih stručnjaka Coface proveo je analizu o učincima koje je promjena imala u makroekonomskom smislu.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.