Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Poduzeća

Dragana Josipović preuzela je vođenje Futura DDB agencije u Zagrebu

Početkom 2024. godine, Marko Vičić, suosnivač i suvlasnik marketinške agencije Future DDB, predao je vođenje agencije Futura u Zagrebu Dragani Josipović, koja je do sada obavljala ulogu direktorice poslovnog razvoja.

Početkom 2024. godine, Marko Vičić, suosnivač i suvlasnik marketinške agencije Future DDB, predao je vođenje agencije Futura u Zagrebu Dragani Josipović, koja je do sada obavljala ulogu direktorice poslovnog razvoja.

Dragana ima više od 25 godina iskustva u agencijskom svijetu. Karijeru je započela u Publicis Groupe u Beogradu, nakon čega se 2000. godine pridružila agenciji Futura DDB u Ljubljani, gdje je od samog početka bila zadužena za najveće međunarodne i domaće klijente poput McDonald’sa, Peugeota i Radenske. Popisu poslova koje je obavljala u Ljubljani, 2021. godine dodala je ulogu regionalne direktorice poslovnog razvoja u Zagrebu. Dragana je radila je s regionalnim klijentima, posvetila se razvijanju tima te na povezivanju i stvaranju sinergije s ostalim partnerskim agencijama u regiji. Rezultat tog rada odražava se u sklopljenim partnerstvima s klijentima poput Studenca, Pepca, Honora i Unilevera. Nakon tri godine preuzela je ulogu direktorice zagrebačkog ureda.

“Agenciju preuzimam u izvrsnom stanju – posljednje tri godine bilježimo stabilan rast od 30 % godišnje, i s istim visokim ambicijama gledamo prema budućnosti. Prioritet i dalje ostaje izgradnja jakog tima koji će uspješno rješavati poslovne izazove klijenata, kao i jačanje veza i širenje poslovanja s postojećim klijentima. Postali smo poželjan partner klijentima koji imaju snažno regionalno prisustvo i cijene izvrsnu uslugu koju usklađeno pružamo na svim tržištima regije. Komunikacijska rješenja koja direktno utječu na poslovni rast klijenata, izgradnja jakih, relevantnih brendova koji ostavljaju trag u životima potrošača te izvrsna usluga klijentima, ostaju stupovi na kojima ćemo graditi i u budućnosti“, kaže Dragana Josipović, direktorica Future DDB-a u Zagrebu, koja će i dalje brinuti o poslovnom razvoju na razini cijele grupacije Futura.

„Bez Dragane, uspjeh Future, posebno Future DDB u Zagrebu, ne bi bio onakav kakav jest. Ne sumnjam da je zbog njezine stručnosti, energije i vođenja naš ured u Zagrebu u dobrim rukama. Njezina nova uloga je dobitak kako za grupu Futura, tako i za cjelokupno regionalno tržište marketinga, izjavio je Marko Vičič, osnivač i izvršni partner Futura DDB.


Pročitajte još:

Ljudski resursi

U prilogu donosimo 7 koraka pomoću kojih ćete djelovati uvjerljivo, te se prezentirati i pokazati kako ste osoba koja posjeduje integritet.

Komentari

'Recite nam nešto o sebi' je pitanje koje nećete moći izbjeći ni na jednom intervjuu za posao.

Komentari

S eksplozijom e-trgovine raste i broj skladišta diljem svijeta. Naime, s procijenjenih 151.000 skladišta u 2020. očekuje se rast na 180.000 skladišta do 2025....

Komunikacija

Konflikti su više nego samo nesporazumi, naime kod konflikata pojedinci osjećaju prijetnju sebi, te stoga ne možemo misliti kako će nestati sami od sebe.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.