Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Države će učiniti sve da nacionalne autoindustrije prežive kriznu 2009. godinu

Koji je zajednički problem Francuza, Kineza, Amerikanca i Nijemca? Iako to može zvučiti kao početak vica, odgovor je automobilska industrija, koja nikome ne donosi osmijeh na lice. Kompanije se bore sa slobodnim padom prodaje i već neko vrijeme gledaju prema svojim državama kao jedinom izlazu iz teške godine. U SAD-u uskočila je država, a u Njemačkoj mijenjaju staro za novo…

Koji je zajednički problem Francuza, Kineza, Amerikanca i Nijemca? Iako to može zvučiti kao početak vica, odgovor je automobilska industrija, koja nikome ne donosi osmijeh na lice. Kompanije se bore sa slobodnim padom prodaje i već neko vrijeme gledaju prema svojim državama kao jedinom izlazu iz teške godine. U SAD-u uskočila je država, a u Njemačkoj mijenjaju staro za novo...

Stručnjaci konzultantsko-revizorske tvrtke Deloitte procjenjuju da će izravna pomoć toj industriji dosegnuti 50 milijardi dolara.

– Kombinacija izravne pomoći proizvođačima automobila i drugih načina poticanja potražnje na tržištu ključna je za opstanak te industrije – ističe Michelle Collins, Deloitteov stručnjak za autoindustriju.

– Međutim, inicijative za poticanje potražnje moraju biti praćene mjerama za poboljšanje dostupnosti kredita.

Milijarde dolara za GM i Chrysler

Američka vlada odlučila je u prosincu prošle godine pomoći posrnulim američkim gigantima General Motorsu i Chrysleru nakon pritiska na Senat i tadašnjeg predsjednika Busha. 17,5 milijardi dolara dodijeljenih autoindustriji popratila je sljedeća predsjednikova izjava: – U normalnim okolnostima pustili bismo privatne tvrtke da propadnu. Ali ovo nisu normalne okolnosti.

Aabar Investments iz Abu Dhabija kupile su paket dionica Daimlera te sa 9,1-postotnim udjelom postale najveći pojedinačni investitor. Ta dokapitalizacija jednog od najjačih brandova u povijesti poslužit će za nova ulaganja u električne automobile i smanjivanje ispuštanja ugljičnog dioksida, ali prije svega za stabilizaciju Daimlera.

Kako do kupaca?

Najveći problem autoindustrije ove je godine kako uopće privući kupce u autosalone. Automobili predstavljaju luksuzna dobra, a njih se u kriznim vremenima najlakše odreći. Europske kompanije tome pokušavaju doskočiti poticajima za zamjenu starih za nove automobile. Hina prenosi primjer iz Njemačke – istaknut je bonus od 2.500 eura po svakom vraćenom rabljenom automobilu pri kupnji novog, što je u veljači u toj zemlji povećalo kupnju automobila za 22 posto.


Napisao

Ekonomija

Rast cijena u posljednjih nekoliko godina doveo je do toga da su raspoloživi kućni budžeti građana pod sve većim udarom.

Edukacija

Poslodavci se najviše boje toga da ćete otići jednom kada pronađete posao koji više odgovara vašim kvalifikacijama.

Lifestyle

Uspješni poduzetnici su strastveni, inovativni, zahtjevni i brižni. Pročitajte u čemu se krije tajna njihovih uspjeha.

Izdvojeno

Nekoliko je stvari koje se nikako ne smiju izgovoriti na radnom mjestu, barem ne naglas.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.