Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Financije

DWE: Što Hrvatska ima za ponuditi?

dalmacia wine expo

Ovaj tjedan u povodu Dalmacija Wine Expo-a, razgovarali smo s Nickom Tsirosom, glavnim managerom hotela Radisson Blu.

„Vjerujem da su ovakva događanja prava prilika za okupljanje publike koja će cijeniti ono što Hrvatska ima za ponuditi.“

Radisson Blu Resort Split ugostio je Dalmacija Wine Expo drugi puta za redom. Jeste li zadovoljni prošlogodišnjim festivalom i je li zadovoljio Vaša očekivanja?

Dalmacija Wine Expo (DWE) je bio nešto novo za Split i jedno izvrsno iskustvo za naš hotel. Pozitivne povratne informacije koje smo dobili od vinara, dobavljača i profesionalnih ugostitelja bile su oduševljenje za nas, odmah smo to uzeli kao znak da smo ispunili očekivanja.

Koliko važnim smatrate ovakve manifestacije, promociju vinske kulture, bogatstva dalmatinske kuhinje i isticanje važnosti edukacije i napredovanja u ugostiteljstvu?

Vjerujem da su ovakva događanja prava prilika za okupljanje publike koja će cijeniti ono što Hrvatska ima za ponuditi. Ovaj događaj ima dobre uvjete za rast u narednim godinama kad očekujemo i više suradnje među partnerima, a smatram da je važno naglasak stavljati na edukaciju mlađih generacija o važnosti ove grane privrede i ulozi koju ona igra u lokalnoj ekonomiji.

Vodite Radisson Blu u Splitu već neko vrijeme. Koji je glavni motiv koji Vas vodi ka usavršavanju i napretku u svakodnevnom poslu?

Potrebe i očekivanja gosta se neprestano mijenjaju. Split je izrastao u turističku destinaciju koja od nas iziskuje da se nosimo s novim zahtjevima i novim tržištima koja nas otkrivaju. Stalno napredovanje i odgovor na ove rastuće zahtjeve glavni je pokretač našeg napretka.

Što mislite o hotelskoj ponudi u našoj zemlji?

Hotelska industrija raste, vidim mnoge pozitivne trendove. Hrvatska se sada natječe s važnijim Europskim zemljama i kvaliteta je naglo porasla posljednjih godina kao rezultat toga. Puno je veća ponuda različitih tipova hotelskog smještaja što privlači i raznovrsnija turistička tržišta.

Koji su čimbenici od presudne važnosti za uspješno vođenje hotela?

U svakom je tipu biznisa vodstvo izazov i zahtjeva puno rada želite li biti među prvima. Slušati goste i reagirati na povratne informacije vrlo je važno za uslužne djelatnosti. To čini biznis uspješnim.

Kada zapošljavate nove djelatnike, na što najviše obraćate pažnju? Koji je aspekt za Vas najvažniji?

Onaj duh i stav „da, mogu“ je nešto što tražimo. To nam je u poslu vrlo važno, jer zadatke možete naučiti, ali predanost dolazi iz srca.


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.