– Internet je sveprisutan, a čuda u bizinisu više nisu moguća. Treba biti inovativan i konkretan u postojećim okvirima da bi se danas u marketingu ostvario uspjeh – kazao je Leander. Ovaj britanski marketinški stručnjak upozorio je da se direktni marketing, posebno u B2B segmentu, mora temeljiti na dugoročnoj strategiji i međusobnom povjerenju.
Zaboravite seks na prvom spoju
– Zaboravite tzv. seks na prvom spoju, odnosno očekivanje da ćete korisnika s prvim mailom uvjeriti da kupi vaš proizvod ili koristi vašu uslugu. Biznis se zasniva na interesu, a ne emocijama. Da bi se postiglo međusobno povjerenje potrebna je “zaljubljenost” odnosno potrebno je vrijeme – pojašnjava Michael Leander.
Na Konferenciji, koju je organizirao Markedu u suradnji s Kompassom i CRODMA-om, a pod medijskim pokroviteljstvom Poslovnog dnevnika, 30-ak sudionika moglo se upoznati s inovativnim tehnikama u toj vrsti marketinga. Kao bitne alate u procesu direktnog marketingu Leander spominje analizu klijenata, kako sadašnjih tako i potencijalnih, i njihove želje i potrebe.
– Ne možete istu poruku uputiti nekom situiranom samcu, mladoj obitelji s djecom ili starijem bračnom paru. Također nije svejedno žive li oni, na primjer, u Londonu, Edinburguhu, Zagrebu ili Virovitici – kaže Leander.
Članak u cijelosti pročitajte na portalu Poslovni.hr