Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Marketing i prodaja

E-mail marketing na uloženi dolar vraća 43

Prema istraživanju Američkog udruženja direktnog marketinga (USDMA), e-mail marketing je najmoćniji alat direktnog marketinga jer na svaki potrošeni dolar vraća 43 dolara, kazao je marketinški guru Michael Leander na konferenciji Email Marketing masterclass Tour u srijedu u Zagrebu.

Prema istraživanju Američkog udruženja direktnog marketinga (USDMA), e-mail marketing je najmoćniji alat direktnog marketinga jer na svaki potrošeni dolar vraća 43 dolara, kazao je marketinški guru Michael Leander na konferenciji Email Marketing masterclass Tour u srijedu u Zagrebu.

– Internet je sveprisutan, a čuda u bizinisu više nisu moguća. Treba biti inovativan i konkretan u postojećim okvirima da bi se danas u marketingu ostvario uspjeh – kazao je Leander. Ovaj britanski marketinški stručnjak upozorio je da se direktni marketing, posebno u B2B segmentu, mora temeljiti na dugoročnoj strategiji i međusobnom povjerenju.

Zaboravite seks na prvom spoju

– Zaboravite tzv. seks na prvom spoju, odnosno očekivanje da ćete korisnika s prvim mailom uvjeriti da kupi vaš proizvod ili koristi vašu uslugu. Biznis se zasniva na interesu, a ne emocijama. Da bi se postiglo međusobno povjerenje potrebna je “zaljubljenost” odnosno potrebno je vrijeme – pojašnjava Michael Leander.

Na Konferenciji, koju je organizirao Markedu u suradnji s Kompassom i CRODMA-om, a pod medijskim pokroviteljstvom Poslovnog dnevnika, 30-ak sudionika moglo se upoznati s inovativnim tehnikama u toj vrsti marketinga. Kao bitne alate u procesu direktnog marketingu Leander spominje analizu klijenata, kako sadašnjih tako i potencijalnih, i njihove želje i potrebe.

– Ne možete istu poruku uputiti nekom situiranom samcu, mladoj obitelji s djecom ili starijem bračnom paru. Također nije svejedno žive li oni, na primjer, u Londonu, Edinburguhu, Zagrebu ili Virovitici – kaže Leander.

Članak u cijelosti pročitajte na portalu Poslovni.hr


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.