E-marketing alati za istraživanje tržišta

ZŠEM-Poslovna akademija organizira 23. studenog 2015. seminar na temu ”E-MARKETING ALATI ZA ISTRAŽIVANJE TRŽIŠTA, TRENDOVA I CILJANIH KORISNIKA”, pod vodstvom dr.sc. Hrvoja Jerkovića sa Zagrebačke škole ekonomije i managementa.

Kako ćete kreirati marketing kampanje kada ostaje nepoznanica o tome tko su stvarno vaši korisnici i na koje načine dolaze do vaših usluga ili proizvoda? Koliko ih je, što ih još zanima, koje su ostale njihove specifičnosti? To su sve pitanja na koja možete dobiti odgovor kroz korištenjem raznih alata za istraživanje tržišta.

Seminar je orijentiran na praktično usvajanje znanja rada pomoću raznih marketing alata za istraživanje tržišta. Proći ćemo izuzetno korisne alate koji vam mogu pomoći dobiti kvalitetan uvid u trendove, tržišne segmente, niše i razna interesna područja vaših ciljanih korisnika. Proći ćemo nekoliko primjera i slučajeva iz različitih industrija koji vam mogu biti inspiracija za kreiranje vaših kampanja, a dobiti ćete i uvid kako dalje istraživati slične slučajeve i praktično ih primjenjivati u svome kontekstu.

PO ZAVRŠETKU PROGRAMA, POLAZNICI ĆE:

  • Upoznati se sa ključnim alatima za istraživanje tržišta
  • Naučiti koristiti temeljne alate za istraživanje tržišta kroz razne primjere
  • Naučiti koristiti alate za analizu trenutnih trendova i analizu kretanja trendova
  • Naučiti i koristit alate za analizu tržišta na socijalnim mrežama (prvenstveno Facebook-u)
  • Upoznati se i naučiti koristiti Google Keyword planer alat
  • Naučiti napraviti komparativnu analizu popularnosti ciljanih ključnih riječi korištenjem Google Keyword planer alata.

Dr.sc. Hrvoje Jerković doktorirao je na FER-u 2012. na Zavodu za primijenjeno računarstvo s temom „Integracija sustava za učenje na daljinu i online repozitorija“. Profesor Jerković radi kao predavač na ZŠEM-u na predmetima E-marketing, E-business, E-commerce management, Web design, Upravljanje softverskim projektima, Management informacijskih sustava i Informacijske i komunikacijske tehnologije na Zagrebačkoj školi ekonomije i managementa.

Podijeli

Odgovori

Top