Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Turizam

Ekologija, ladanje, odmak od svakodnevice u fokusu Strategije razvoja turizma Virovitičko-podravske županije

Strategija razvoja turizma Virovitičko-podravske županije do 2030., koju je za županijsku turističku zajednicu izradio tim stručnjaka iz Instituta za turizam, ovo područje opisuje kao prostor iznimno bogat raznolikim mogućnostima doživljaja niza „mikro“ atrakcija.

Prema najnovijim istraživanjima najuspješnije su one kompanije koje njeguju rodnu ravnopravnost. U tome leži uspjeh Virovitičko-podravske županije u kojoj je zaposleno više od 75 posto žena, a u ovom dijelu Hrvatske žene su na čelu gotovo svih javnih turističkih tvrtki uključujući i županijsku turističku zajednicu. Upravo s tom porukom Virovitičko-podravskog župana Igora Androvića, u tjednu u kojem se slavio Dan žena premijerno je predstavljen jedan od najvažnijih turističkih dokumenata za ovaj kraj.

Strategija razvoja turizma Virovitičko-podravske županije do 2030., koju je za županijsku turističku zajednicu izradio tim stručnjaka iz Instituta za turizam, ovo područje opisuje kao prostor iznimno bogat raznolikim mogućnostima doživljaja niza „mikro“ atrakcija. Skladna priroda, Drava i Papuk kao dva UNESCO područja, nasljeđe plemićkog života, dvorci i kurije, industrijska povijest i poljoprivreda, ali i toplina i gostoljubivost ljudi, resursna su osnova za razvoj ove jedinstvene destinacije.

Dravska priča, foto Matija Turkalj

Mir, opuštanje i osjećaj ravnoteže

Brend Virovitičko-podravske županije temelji se na snažnoj emotivnoj poruci koja odgovara potrebama suvremenog čovjeka. On traži odmak od svakodnevice, mir, opuštanje i osjećaj ravnoteže. Turističku priču treba i dalje graditi na zaštiti prirode, ekologiji i zelenim praksama, ali i na zaštiti i upravljanju ekonomskim resursima“, ističe Snježana Boranić Živoder iz Instituta za turizam.

Ekoturizam, cikloturizam, planinarenje i trekking, lov i ribolov, turizam baštine, vjerski turizam, manifestacije i događanja primarni su turistički proizvodi, dok su sekundarni gradski, eno-gastro, seoski i poslovni turizam, koji uključuje i team building programe, sportske pripreme i natjecanja.

Izletište kod križničkog mosta, foto Matija Turkalj

Savršena priča za ekološki osviještene turiste

S obzirom na položaj atrakcija i vrstu turističkih proizvoda prostor je u Strategiji podijeljen u četiri turističke cjeline koje se savršeno nadopunjuju i isprepleću. Područje uz Dravu s mističnom Križnicom savršen je izbor za ekološki osviještene turiste koji uživaju u rekreaciji i aktivnom odmoru, baš kao i područje Papuka i Krndije s jedinstvenim zelenim krajobrazima poput Park šume Jankovac, geološkog spomenika Rupnice, mirnog, zelenog Voćina s modernim Geo-info centrom, ali i crkvom koja privlači hodočasnike.

U središnjem nizinskom prostoru županije smješteni su gradovi i mjesta s atraktivnom plemićkom pričom, kulturom života i rada idealnom za razvoj kulturnog turizma i rekreacije, dok prostor Bilogore i Podravine uz kulturne specifičnosti može ponuditi vrhunsku eno-gastro priču, aktivan odmor, opuštanje i ladanje.

Novi korak – implementacija

Iznimno me veseli što su turistički djelatnici od javnog do privatnog sektora aktivno sudjelovali u izradi Strategije, što je posebno važno za sljedeći korak, njezinu implementaciju. Podizanje prepoznatljivosti Virovitičko-podravske županije i njezino pozicioniranje na turističkom tržištu glavni je cilj strategije, a ostvarivao bi se kroz podizanje kvalitete turističke infrastrukture, razvoj turističkih proizvoda, unapređenje smještajne i gastro ponude, unapređenje destinacijskog menadžmenta i ljudskih resursa u turizmu, imidž projekte i komunikacijske aktivnosti. Dokument je temeljen na svim našim infrastrukturnim projektima, onima koji su izgrađeni i obnovljeni, ali i onima koji su planu, a takvih je zaista mnogo“, ističe Martina Jakelić, direktorica TZ Virovitičko-podravske županije.


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Ljudski resursi

Uvijek imajte na umu da vam je cilj postići dogovor. Svakako ne pristajte na prvu ponudu, no pazite a vaše ne u konačnici ne...

Lifestyle

Svijetu ne treba još jedan loš vođa koji negativno utječe na zaposlenike, njihovo zdravlje, klijente i tvrtku.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.