Izvještaj The Value of Advertising (Vrijednost oglašavanja), financiran od strane Svjetske federacije oglašivača, prvi je izvještaj proveden na nivou cijele EU i nastoji istražiti ekonomske i socijalne doprinose od oglašavanja, s ciljem izraziti utjecaj oglašavanja u vrijeme kada je Svjetska federacija oglašivača zabrinuta da bi ekonomske koristi od oglašavanja mogle biti umanjene.
Naime, uslijed niza mjera koje se uvode u Europi a koje mogu imati negativan učinak po ovu industriju, Europska oglašivačka industrija poziva na moratorij na daljnje restrikcije oglašavanja, kako bi se osiguralo da su utjecaji bilo kakvih novih pravila koja mogu donijeti neželjene posljedice u potpunosti procijenjeni.
Deloitte-ov ekonometrijski model utvrdio je da oglašavanje doprinosi s gotovo šest milijuna radnih mjesta u EU, te nosi 4,6% ukupnog BDP-a.
Istraživanje tvrdi da je u 2014. godini u EU uloženo 92 milijarde eura u oglašavanje, što je doprinijelo u cifri od 643 milijarde eura u BDP-u, što je jednako 4,6% ukupnog BDP-a EU.
5,8 milijuna radnih mjesta koje podržava oglašavanje je ekvivalentno 2,6% svih zaposlenih u EU, navodi se u izvještaju.
Oko 16% od te brojke od 5,8 milijuna su oni koji su direktno zaposleni u proizvodnji oglašavanja, a dodatnih 10% uključuje radna mjesta u medijima i online biznisima koji se financiraju iz oglašavanja.
Preostalih 74% su radna mjesta u široj ekonomiji koja su posljedica oglašivačkih aktivnosti.
Deloitte definira ova radna mjesta kao „poslove od onih prodaji do pozicija koje podržavaju oglašivačko poslovanje u drugim industrijama kao što je uslužna djelatnost,“ te pozicije koje su stvorene „potražnjom za proizvodima i uslugama koju stvara oglašavanje.“
Deloitte-ovo istraživanje također naglašava društvene koristi od oglašavanja, kao što su njegova sposobnost da podržava vijesti, zabavu i komunikaciju po umanjenim cijenama ili čak besplatno.
Također tvrde da „outdoor oglašavanje pruža dodatne građanske pogodnosti u obliku poboljšanja urbane sredine, dok tražilice pomažu ljudima da smanje vremenske i financijske troškove traženja novih informacija“.
Izvor: Campaign i www.media-marketing.com