Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Emil Tedeschi puca od zadovoljstva

Atlantic grupa prošlu je godinu završila s rastom neto dobiti za više od 18 posto i prihodima od prodaje za više od 4 posto. Neto dobit dosegnula je lani 55,2 milijuna kuna, što je 18,5 posto više u odnosu na 2011. godinu.

Atlantic grupa prošlu je godinu završila s rastom neto dobiti za više od 18 posto i prihodima od prodaje za više od 4 posto. Neto dobit dosegnula je lani 55,2 milijuna kuna, što je 18,5 posto više u odnosu na 2011. godinu.

Atlantic grupa prošlu je godinu završila s rastom neto dobiti za više od 18 posto i prihodima od prodaje za više od 4 posto, pokazuje danas objavljeno nekonsolidirano financijsko izvješće, a u idućem razdoblju menadžemnt očekuje daljnji rast dobiti i prihoda.

Neto dobit Atlantic grupe, nakon manjinskih interesa, dosegnula je lani 55,2 milijuna kuna, što je 18,5 posto više u odnosu na 2011. godinu.

Dobit prije kamata, poreza i amortizacije (EBITDA) bila je 14,9 posto viša, dosegnuvši 575 milijuna kuna, dok je dobit prije kamata i poreza (EBIT) porasla 18 posto, na 395 milijuna kuna.

Normalizirana neto dobit dosegnula je 101,6 milijuna kuna, te je bila 63,9 posto veća.

Prihodi od prodaje te kompanije iznosili su prošle godine 4,93 milijarde kuna, što je 4,3 posto više nego godinu dana ranije.

Hrvatsko tržište najveće je pojedinačno tržište Atlantic Grupe s udjelom u ukupnoj prodaji od 26,6 posto.

Slijede tržište Srbije s 24,9 posto, Slovenije s 13,2 posto, BiH sa 7,6 posto, dok ostala regionalna tržišta imaju udjel od 6,4 posto, a ključna zapadnoeuropska tržišta 7,3 posto.

Tržište Rusije i ZND-a s udjelom od 5,0 posto u prihodima od prodaje bilježi najveći rast, 31,4 posto. Ostala tržišta sudjeluju u prihodu s 8,9 posto.

Vlastite robne marke Atlantic Grupe sudjeluju u prodaji sa 72 posto, distribucija proizvoda robnih marki principala s 15,9 posto, prihod od prodaje ljekarničkog lanca Farmacia sa 6,1 posto, dok proizvodi koje Atlantic Grupa proizvodi kao privatne robne marke za velike poslovne sustave u zemlji i inozemstvu čine 6,0 posto prodaje.

Ukupni operativni troškovi, bez utjecaja jednokratnih stavki, iznosili su 4,59 milijardi kuna, što je rast od 3,7 posto u odnosu na 2011.

„Iznimno smo zadovoljni rezultatima u 2012. u kojoj je Atlantic Grupa ispunila najavljena očekivanja, ostvarivši organski rast prihoda uz poboljšanje profitabilnosti. Razdoblje smo zaključili uspješnim projektom refinanciranja, kojim smo potvrdili status kompanije koja odgovorno planira i provodi poslovnu strategiju i uživa povjerenje međunarodnih razvojnih institucija i financijske zajednice. U 2013. djelatnici i Uprava Atlantic Grupe i dalje će biti usmjereni na organski rast poslovanja kroz aktivno upravljanje brendovima, inovacije, optimizaciju troškova te upravljanje rizicima kako bi se ostvarili zacrtani ciljevi poslovanja“, istaknuo je u izvješću Emil Tedeschi, predsjednik Uprave Atlantic Grupe.

Menadžment Atlantic grupe očekuje u ovoj godini da bi prihodi od prodaje mogli dosegnuti 5,13 milijardi kuna, što bi bilo 4 posto više nego u 2012. godini, dok bi EBITDA trebala porasti za 4,7 posto, na 585 milijuna kuna, a EBIT za 5,3 posto, na 420 milijuna kuna.

Očekuje se također da bi trošak kamata mogao biti smanjen za 14,1 posto, na 185 milijuna kuna.


Napisao

Marketing i prodaja

Ako ste mislili da su najbolje cijene i najbolja vrijednost ono što klijente najviše privlači, pogriješili ste – to je na dnu liste prioriteta.

Marketing i prodaja

Odgovor na pitanje kako napisati dobar naslov koji prodaje, kao i veliki značaj koji naslovi imaju u svijetu marketinga, temelji se na psihologiji čovjeka.

Komunikacija

Ako nešto možete učiniti, ili sanjate o tome da to učinite – započnite. Smjelost ima u sebi genijalnost, moć i magiju. Suvremena psihologija je...

Financije

Sve više štediša rješenje pronalazi u fizičkom investicijskom zlatu namijenjenom dugoročnoj štednji i ulaganju.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.