Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Edukacija

Seminar: New Product Development, Carlos M.Rodriguez Ph.D

ZŠEM – Poslovna akademija predstavlja vam seminar „New Product Design, Innovation and Development Process (Analytics for Decision Making)“ kojeg će održati dr.sc. Carlos M. Rodriguez, 3. i 4. srpnja 2017. u Zagrebu.

Zagrebački poduzetnički centar otvara vrata u ožujku

ZŠEM – Poslovna akademija predstavlja  vam seminar „New Product Design, Innovation and Development Process (Analytics for Decision Making)“  kojeg će održati dr.sc. Carlos M. Rodriguez, 3. i 4. srpnja 2017. u Zagrebu.

Opis seminara:

Danas više nego ikad, tržišno natjecanje se bavi novim konceptima, boljim značajkama, boljim funkcijama, jedinstvenim iskustvima korisnika, emocionalnim vezama i konačno boljom korisničkom vrijednosti. Uspjeh proizvoda ovisi o čimbenicima kao što su: duboko razumijevanje potrošačkih potreba, blisko praćenje tržišnih trendova, primjena strategija segmentacije, dizajn višenamjenskih timova, upravljanje kreativnim procesima, dizajnom vrhunskih proizvoda itd.

Po završetku programa sudionici će moći:

Procijeniti stratešku ulogu inovacija i istraživanja i razvoja te njihovu međusobnu povezanost u konkurentnom pozicioniranju organizacije i njihov utjecaj na nove napore u razvoju proizvoda. Identificirati mogućnosti proizvoda, uravnotežiti portfelj projekata i mapirati tehnologije.

Analizirati osnovna načela, koncepte i alate u području dizajna i razvoja proizvoda. Diskutirati o sustavu generiranja koncepata i tehnikama koje se koriste za generiranje koncepata proizvoda i uključivanje kupaca u uvide za potencijalne dizajne proizvoda.

Primijeniti postupak generiranja i odabira koncepta. Identificirati i testirati koncepte proizvoda. Raspraviti kako prevesti zahtjeve kupaca u specifikacije proizvoda i različite mehanizme kako biste smanjili rizik od neuspjeha novog proizvoda.

Identificirati kritične aspekte organizacije koja podržavaju nove inicijative za razvoj proizvoda.


Kome je seminar namijenjen?

  • Voditeljima dizajna i razvoja novih proizvoda / usluga.
  •  Proizvodnim menadžerima, menadžerima usluga i upraviteljima robnih marki.
  •  Marketing direktorima, marketing menadžerima.


Pregled seminara

Seminar je strukturiran kao dvodnevni poslijepodnevni program. Metodologija uključuje predavanja, rasprave, timski rad i iskustvene vježbe. Sudionici imaju koristi od diskusije i dijaloga koji dopuštaju kritičko razmišljanje i razmjenu perspektiva. Dinamika učenja uključuje vježbe temeljene na problemima pa će sudionici steći praktično iskustvo s metodama dizajna proizvoda, analitičkim alatima i metodama procjene.
INFORMACIJE O REGISTRACIJI:

Cijena programa je 2.000,00 kuna + PDV. Naknada uključuje kotizaciju, nastavne materijale, literaturu, osvježenje i diplomu. Broj mjesta na seminaru je ograničen. Rok za prijavu je 26. lipnja 2017. Do 22. lipnja za dvije kupljene kotizacije, treću dobivate besplatno.

Radni jezik seminara je engleski. Broj mjesta na seminaru je ograničen.

Možete se prijaviti i putem linka: http://www.zsem.hr/hr/akademija-online-prijava/


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.