Emotivna kampanja Hrvatskog Telekoma oduševila regiju

Marketinškom kampanjom „Ljubav nema granica, ne bi trebao imati ni internet“ koja je izazvala buru pozitivnih emocija u Hrvatskoj i regiji, Hrvatski Telekom nastavio je komunikaciju platforme „Svijet boljih mogućnosti“ i pokazao koliko pristup najnovijim tehnologijama i neograničenoj komunikaciji utječe na poboljšanje kvalitete života svih pripadnika društvene zajednice.

Pristup neograničenim mogućnostima koje tehnologija pruža nužan je kako bi se svi, bez iznimke, osjećali sigurno i kako ne bi zaostajali za svijetom koji se neprestano mijenja.

Kreativnu ideju kampanje, vrlo emotivnu komunikaciju dvoje zaljubljenih ljudi, osmislila je agencija McCann Zagreb, a iako je krenula prije nekoliko dana, kampanja je dosad već prikupila ogroman broj reakcija oduševljenja. Gledajući samo Facebook kanale Hrvatskog Telekoma i McCanna Zagreb – video je dosad podijeljen više od 250 puta, a uratkom zagrebačkog McCanna na svojim se stranicama pohvalio i McCann Worldgroup u New Yorku.

KLIJENT: Hrvatski Telekom / KREATIVNA AGENCIJA: McCann Zagreb / PRODUKCIJA: Komakino / REDATELJ: Gregor Vesel / GLUMCI: Lea Mihevc i Deni Mešić

 

 

 

Podijeli

Odgovori

Top