Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Ekonomija

Ericsson ConsumerLab ruši mitove o značaju 5G za korisnike

Ericsson je objavio novo ConsumerLab izvješće pod nazivom 5G Consumer Potential, koje razbija mitove o značaju 5G za potrošače i opisuje mogućnosti koje su dostupne pružateljima komunikacijskih usluga.

Ericsson je objavio novo ConsumerLab izvješće pod nazivom 5G Consumer Potential, koje razbija mitove o značaju 5G za potrošače i opisuje mogućnosti koje su dostupne pružateljima komunikacijskih usluga.

Potkrijepljeno ozbiljnim istraživanjem u jednoj od, do sada, najvećih studija o očekivanjima potrošača, izvješće razmatra potencijal 5G za krajnje korisnike, otkrivajući činjenice vezane uz potrošače koje ruše četiri uobičajena mita prisutna u ovoj industriji.

MITOVI:

  1. 5G korisnicima ne nudi korist na kratki rok.
  2. Ne postoje stvarni 5G korisnički slučajevi, niti krajnji korisnici žele više platiti za 5G.
  3. Pametni telefoni bit će glavni adut za 5G: čarobno jedinstveno rješenje za pružanje usluga pete generacije.
  4. Trenutačni obrasci korištenja mogu se koristiti za predviđanje buduće potražnje za 5G.

Studija donosi realniji pristup aktualnoj raspravi u ICT industriji o tome postoji li mogućnost da krajnji korisnici plate više za dodatne mogućnosti koje donosi 5G.

Ključni rezultati studije pokazuju očekivanja krajnjih korisnika da će 5G pružiti olakšanje od zagušenja mreža u gradovima u kratkom roku – posebno u velegradovima, gdje šest od 10 korisnika pametnih telefona prijavljuje probleme s mrežom u gusto naseljenim područjima. Ispitanici također predviđaju da će dolaskom 5G u domovima postojati više mogućnosti za širokopojasni pristup.

Izvješće također razbija mit stvoren u ICT industriji da krajnji korisnici ne žele platiti više za 5G. Štoviše, korisnici pametnih telefona tvrde da su spremni platiti 20 posto više za usluge pete generacije, a polovica ranih usvojitelja čak 32 posto više. Međutim, 4 od 10 ovih krajnjih korisnika očekuju nove korisničke slučajeve i modele plaćanja, kao i sigurnu 5G mrežu uz dosljedno visoku brzinu interneta.

Drugi ključni nalaz je da trenutni obrasci korištenja 4G ne ukazuju na buduća ponašanja korisnika. Konzumacija video sadržaja povećat će se s 5G. Krajnji korisnici očekuju da će ne samo reproducirati videozapise u višim razlučivostima, nego će koristiti i video zapise s još snažnijim doživljajem, poput proširene i virtualne stvarnosti, što će rezultirati s dodatna tri sata gledanja video sadržaja na mobilnim uređajima tjedno u 5G eri kada su vani, uključujući jedan sat nošenja naočala za proširenu stvarnost ili naglavnog seta za virtualnu. Studija također otkriva da bi potrošnja podataka jedne petine korisnika pametnih telefona mogla doseći više od 200 GB mjesečno na 5G uređaju do 2025. godine.

Iz ovih, kao i dodatnih, spoznaja Ericsson ConsumerLab je izradio putokaz za korisničke slučajeve namijenjene krajnjim korisnicima koji uključuju 31 različitu aplikaciju i uslugu. Podijeljen je u šest kategorija korisničkih slučajeva, a to su: zabava i mediji; poboljšani mobilni širokopojasni pristup; igre i aplikacije virtualne/proširene stvarnosti; pametni dom i fiksni bežični pristup; automobilska industrija i prijevoz te kupovina i imerzivne komunikacije (immersive communications – komunikacije koje generiraju 3D sliku koja vizualno okružuje/prožima korisnika.).

Jasmeet Singh Sethi, voditeljica ConsumerLab-a, Ericsson Research, kaže: „Kroz naše istraživanje, razbili smo četiri mita o mišljenjima krajnjih korisnika o 5G i odgovorili na pitanja hoće li značajke 5G zahtijevati nove vrste uređaja ili će pametni telefoni biti glavni adut za 5G. Korisnici smatraju da pametni telefoni neće biti jedino rješenje za 5G. ”

Ova najnovija studija Ericsson ConsumerLab temelji se na 35.000 intervjua s korisnicima pametnih telefona u dobi od 15 do 69 godina koji su provedeni u 22 različite zemlje. Stavovi sudionika predstavljaju gotovo milijardu ljudi. Da bi stekli uvid u razmišljanja industrije u pogledu vrijednosti 5G za korisnike, provedena su daljnja 22 intervjua sa stručnjacima, uključujući sveučilišne stručnjake kao i čelne ljude telekom operatora, proizvođača naglavnih setova i čipova, start-upova i think-tankova.


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Ljudski resursi

Uvijek imajte na umu da vam je cilj postići dogovor. Svakako ne pristajte na prvu ponudu, no pazite a vaše ne u konačnici ne...

Lifestyle

Ako želite napredovati u životu, morate se riješiti određenih stvari i trebate zamijeniti trenutne životne poglede novima.

Lifestyle

Svijetu ne treba još jedan loš vođa koji negativno utječe na zaposlenike, njihovo zdravlje, klijente i tvrtku.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.